Noe nytt

Her kommer bilder av det jeg kjøpte i dag + noen ting jeg fikk i posten! Ble forelsket i smykket med en gang og MÅTTE bare ha det, så det i går og løp så og si til byen i dag for å få fatt i det før det ble borte! Elsker slike smykker  

Har forresten vært en supersnill datter, for gjett hva jeg har gjort? Seinfield er en komiker som mamma og pappa ELSKER, og han skal “opptre” i Bergen om en stund. Jeg skaffet begge foreldrene mine biletter! De ble sååå glade, og da ble jeg glad! Er første gang jeg føler jeg gjør noe ordentlig snilt for foreldrene mine, er glad på deres vegne nå. Elsker foreldrene mine, og takk til Atomic Presse som ga meg bilettene! ♥

Fikk også masse hårprodukter og løsvipper, vippene er fra http://www.hairtohair.no/ og det er de jeg alltid bruker, så ingen skuffelser der med andre ord. Anbefales til alle, har flere venninner som også bruker de! Hårproduktene er fra  http://www.makestyle.no/  og var jeg selv som bestilte disse, er jo ikke måter på hvor mye man trenger når man bruker extensions. Skal vise alt tydeligere når jeg lager hårvideo på Søndag! 

Produktene fra makestyle, men kommer som sagt mer om disse. Elsker sminkeveska, det var på høy tid at jeg fikk en ny! Lulu sine er de meste, og dere kan kjøpe den HER. 

Løsvippene! De er fra http://www.hairtohair.no/ og alle er dødsfine, men favoritten min er nr 833 som dere finner HER. 


Uansett , nå skal jeg trene litt Yoga på rommet – har kjøpt meg en DVD som instruerer, så skal bli spennende å prøve det. Håper alle har en fin dag, og hva synes dere om innkjøpene?

43 kommentarer

Siste innlegg