Ting jeg savner

Jeg og Lotte diskuterte i går ting vi savner fra vi var 13-14 år gamle, da alt med alkohol, kjærester og diverse var helt “forbudt”, haha.. Her er noen ting JEG savner med å være litt yngre:

– Når vi skulle ut på fest, måtte vi alltid si til foreldrene våre at vi skulle på “jentekveld” og det var en hel prosess for å få dette til å skje. Jeg begynte alltid to uker i forveien med å fortelle at om 2 uker er det kanskje jentekveld hos en venninne, skal sove over der, skal se film og spise godteri bare. Haha.

– Når man kjørte med rånere om kvelden og fortalte mamma og pappa at jeg tok buss til en venninne, så løp jeg tre busstopp bort for å så bli plukket opp av en eller annen “taper” hvor bestevenninne satt i baksetet. Hørte på høy technomusikk og RSP mens vi kjørte rundt i flere timer. Om råneren møtte på noen han kjente ropte han “DUKK!!!!” for ingen måtte jo se at han hadde oss i bilen, haha..  Harstad i et nøtteskall…

– Det å få tak i alkohol var noe av det mest spennende jeg visste!  6 cider og jeg var i himmelriket, en slurk og jeg var “full”. Jeg stappet masse småflasker inn i sokker, gensere og busker før jeg la det i baggen slik at ingen skulle høre klirrene, og når jeg gikk ut av bilen til mamma og pappa var jeg alltid dødsnervøs for at de skulle høre noe. En gang spurte mamma om å få sjekke baggen min og da løp jeg, haha.. DRITTUNGE!!

– Når jeg fikk en litt eldre kjæreste som jeg IKKE fikk sove hos, og måtte lyve til foreldrene mine og sa jeg sov hos en veninne. Han hentet meg hos venninna mi midt på natta og kjørte meg på skolen dagen etter. Hadde selvfølgelig fortalt han at det var heeeeeeeeeeeelt okei at jeg fikk sove der. Good times! Når jeg endelig fikk sove der etter ett år så hadde jeg sikkert sovet der 1000 ganger allerde, haha. 

Meg og Stine, kusina mi – 12 år. 

– På ungdomsskolen var jeg skulkemester number one. Sto opp om morningen, sminket meg, ventet til mamma og pappa dro på jobb, så gikk jeg og la meg igjen. En gang var faktisk mamma hjemme mens alt dette pågikk og da la jeg meg UNDER senga, sånn i tifelle hun kom inn på rommet mitt. Noen ganger tok jeg også bussen til skolen meg gikk av i bussen, i forkant av dette måtte jeg holde en hel tale i bussen for å få alle til å SVERGE at de ikke hadde sett meg på bussen den morningen, sånn i tifelle læreren spurte. 

– Nettby… Hvor skal jeg begynne? Jeg hadde alltid nettby premium og det var livets høydepunkt om jeg kom “på toppen” der, om dere husker? Da fikk jeg skikkelig mange besøkende, mange brev og kommentarer på bildene mine. 

– Msn. Jeg brukte å snakke på webkamera med masse guttekompiser men når vi møttes i virkeligheten sa vi ikke et ord til hverandre.

– Har noen av dere sett BARE BEA, den filmen..? De har en tradisjon hvor de spiser kake hver gang en ny i vennegjengen hadde hatt sex for første gang, det hadde vi også som tradisjon. Vi var riktignok rundt 15-16 år da, men uansett.

– Jeg og en venninne kunne gå over HELE byen og var ute hele natta, da hadde jo ingen venner lappen ( og rånerne var lei av oss..) , så vi kunne finne på å gå rundt 2 mil bare for å dra på besøk til en eller annen kul kompis. 

14 år. 

– Jeg og samme venninna som jeg gikk over hele byen med snek oss også inn på en militærleir en gang, vi klatret over et sykt høyt gjerde med masse varselsskilt på.. Vi gikk der inne og surret i noen timer og kom faktisk til Adolfkanonen (en av de største turistattraksjonene i Harstad)  og klatret rundt der en stund før vi ble oppdaget. Da ble vi kjørt i en bil med masse kjekke militærmenn og ble tatt inn til avhør, kan ikke akkurat kalle det for straff – med tanke på hvor kjekke de var! Vi ble fortalt at om vi hadde vært 2 år eldre ville vi fått det på rullebladet, men takk gud for at vi var noen små drittunger. Det kommer jeg til å huske hele livet mitt. 

– PTP, altså et party som litt eldre gutter (siste året på videregående) hadde hvor de inviterte alle oss som gikk i tiende og slikt. Det var skikkelig “status” å bli invitert på noe sånt.

– Wesc, DC og slike klær. Husker enda dagen jeg fikk min første wesc genser, den var så latterlig fiiiin (syntes i alle fall jeg…).

– Når jeg gikk på ungdomsskolen var det en Rimibutikk ca 1,5 km fra skolen, og vi fikk ikke dra til i friminuttene men bad ass som jeg var kaste jeg meg på en tilfeldig sykkel et par ganger i uken og syklet i en faderlig fart bort dit for å kjøpe meg kinderbueno som jeg var helt avhengig av. Andre i klassen ga meg også penger slik at jeg kunne kjøpe boller og iste til dem.. Sykkel = makt! 

Er det noe DERE savner? 

206 kommentarer
    1. Koste meg mens jeg leste dette her..! Du burde lage en del 2.
      Jeg er 13 år, og kjenner meg litt igjen med de første punktene dine..hihi..

    2. Så latterlig morsomt! Leser bloggen din daglig, men dette var virkelig morsomt og lese. Haha, smilet mitt satt seg på plass når jeg leste mange av disse tingene, kjenner meg masse igjen! Utrolig morro. Hadde vært gøy med en del 2. Stå på jente, for du er utrolig

    3. hahaha, jeg kjenner en jente som er nesten akkuratt sånn som du var ! jeg får dårlig samvittighet om jeg stjeler en blyantspisser fra læreren min… men det er ikke så rart da, på tanke hvor skummel hun er :O

    4. DU EIER <3
      SERRIØST, DETTE VAR UTROLI GØY Å LESE OM! 🙂
      DETTE BØR DU FORRSETTE MED! :))
      deigger deg! <3<3<3<3

    5. Åhh, husker når jeg også syntes jeg var SÅ kul når jeg dro på mine første fester, rånte og var i lag med de litt eldre! Men dom som jeg var så la jeg aldri flaskene mine inni noen klesplagg, og plutselig en dag hørte moren min klirrene i baggen min ;o
      Overraskende nok sa hun ingenting annet enn at jeg måtte spise godt å ikke gjøre noe som kunne påvirke familien på noe vis. Haha, det var gode tider!

    6. Savne når æ bodde i Harstad :p
      Kordan skole va d du gikk på egentli, å kordan klasse gikk du i?? ( sånn A,B)
      Elske bloggen din 🙂

    7. rart å lese, kjenner meg igjen i alle disse situasjonene! til og med den med å bare ta en random sykkel for å dra på butikken i friminuttet… BADASS! men gøy var det, savner det selv 🙂

    8. Syykt morsomt å lese! Lag flere lignende innlegg!
      Haha, jeg føler meg som det englebarnet; er 15 og har aldri drukket eller vært på fest med alkohol, aldri vært ute om natten etter klokken tolv (unntatt nyttårsaften og sånt), aldri hatt sex, aldri røyket, aldri snust, aldri skulket skolen…
      Men her jeg bor er det ikke så mye miljø for slike ting, og i min klasse vet jeg bare om EN som snuser eller røyker.
      Jeg hadde aldri klart og holde så “store” ting skjult for foreldrene mine! Fikk du ikke dårlig samvittighet eller noe?

    9. Hahaha, du e driittkul ;o
      Savna å kunn vær ilamme gutta utn at dæ blei masse mas om at vi “styra” å sant -.-

    10. rart å lese, kjenner meg igjen i alle disse situasjonene! til og med den med å bare ta en random sykkel for å dra på butikken i friminuttet… BADASS! men gøy var det, savner det selv 🙂

    11. Husker sykt godt da jeg 12 år. Det var friminutt også skulle jeg snike meg inn på lærerens kontor. Jeg hoppet inn vinduet å datt. Så kom læreren å spurte hva hadde skjedd?
      Jeg: Jeg ble skubbet inn
      Læreren: Har du vondt noen plass?
      Jeg: Ja i foten!
      Også visste det seg at den var forstuet!:

    12. savner hunden min som døde av kreft i august, smerten forsvinner faen meg aldri, gråter nesten hver jævla kveld. våkner dagen etter på opphovnet øyne og evig trøtthet… -.-

    13. Haha, har au “brytt meg inn” på en leir, sykla til butikken selv om det ikke er lov, det med drikkinga kjenner jeg meg au igjen i men jeg har aldri vært opptatt av nettby og slike steder 😛 hehe, men jeg har alltid vært for pingle når det gjelder skulking .. 😛 (A)

    14. så gøy innlegg!! Åhh, vil ha flere sånne!:-) haha, du var skikkelig badass på min alder, men det må jo være super gøy å se tilbake på ting du gjorde, istedenfor å tenke at du burde utnyttet den tiden til litt mer badass stuff! You rock, sophie, stå på! digger deg så mye!:-)

    15. Savner barneskolen veldig, spesielt 11-12 alderen når vi skulket, stakk av fra timen, husker en gym time der jeg og noen andre skulket og gikk til hestesenteret og ridde mett i gym timen for da fikk vi ikke anmerkninger, bare kjeft!:-D savn…

    16. Det med råneren,at de skrek dukk,der kjenner jeg meg igjen. I førsten jeg hang med en kompis så var det sånn når folk så oss også. Nå gjør det ingenitng.. haha,virker så sinnsykt tett.
      Jeg savner barneskolen. Og spesielt 1-4 klasse.. også savner jeg sommeren til 6. klasse og 7 .klasse.. Dette har mye med hvem jeg hang med,ikke så mye drama de første åra,det med å snike seg ut å alt mulig.

    17. Elsker å lese slike innlegg! hadde ikke gjort noe om de var oftere:))
      forresten, husker du skreiv på bloggen en gang i høst at du kanskje skulle inn i militæret? skal du enda?:)i så fall, veldig kult.

    18. du var dritfin når du var fjorten! syykt fint hår du hadde 😛 du er jo fin nå å da, så klart 😉

    19. Hhahahha ler meg ihjel. Det er ikke noe spennede her omkring. Du er en skikkelig bad-girl ass. Håper jeg kommer til å ha det like gøy som du !!

    20. Når jeg var 13 år, hadde fått eldre jentevenner, alkohol og gutter sto veeeldig i fokus. Satt på bil til de såkalte “kule” guttene som jaktet på småjenter, løy til foreldrene min om hvor jeg var omtrent HVER helg, brant postkassene til naboene(haha, litt intern), gikk rundt i bygda midt på natten, nattbadet, stakk av opptil flere ganger og sånne ting. Morsomme historier har det blitt hvertfall, haha!

    21. jeg savner da vi gikk i 3.-6. klasse. der å bli baksnakket var din største frykt, ingen hadde seriøse forhold og “kjærlighet” var å bli kysset på kinnet. ingen brydde seg om hvordan du så ut. alkohol og drikking var det ingenting av, man hadde ikke sterke følelser for noen, og alle lekte med alle. litt forskjellig fra hvordan livet mitt er nå, for å si det slik

    22. dette var et utrolig gøy innlegg sophie! Jeg kjenner meg så sykt igjen i mye av det du skriver, og den følelsen når du gjør noe du vet er galt! det er så sykt morsomt å se tilbake på slike minner, elsker det! 😀 syns også det er gøy å lese eller høre om andre sine minner fra “fjortisstiden”! Så håper du lager flere slike innlegg!

    23. husker jeg drev med en gutt jeg bare snakka med på msn og nettby og bodde som regel på andre siden av norge….
      også palestinaskjerf, “bandada”? og løshåret fra nille! ahahha

    24. Dette var et utrolig interessant innlegg!^^ sånne burde du ha mer av 🙂 btw; på bilde nr2 det du er 14(?) er det ditt ekte hår, eller extrnsions? Er nysjerrig ettersom du alltud har sagt at due tynn i håret 🙂

    25. Elsker sånne innlegg! Kan du please skrive flere sånne dype innlegg (selv om dette ikke var såå dypt), GJERNE om standpunktet ditt i forhold til Israel/Palestina-saken!

    26. haha, er utrolig mange av disse tingene jeg driver med nå, så det der var kjempemorsomt å lese! morsomt å se tilbake på sånne ting som du har gjort her, kommer nok til å tenke at jeg er ganske teit om et par år.
      uansett HERLIG innlegg, håper du lager flere sånne eller lager et innlegg med bilder av deg selv i 12-16 års alderen, tror mange er interessert i det! 🙂

    27. haha aw så søt du var!
      Du har vel en god del erfaring med extensions og hvordan sette de på uten at de vises, kunne du vært så snill og gi et tips til hvordan å få clipsene mindre synlige 🙂

    28. lag en del 2 vær så snill! 😀
      jeg er i den perioden nå, bare jeg bruker ikke DC osv… bruker mer bik bok klær som faktisk ER fine!<3 jeg elsker bloggen din, Sophie

    29. haha, skikkelig fett å lese. 14 år nå og jeg kjenner meg igjen, men må nok si du har gjort en god del jeg aldri har tenkt på å gjøre! 😛 Putte flasker i sokker, gensere og div også pakke det i en veske, hvem finne på sånt’a? hahaha, takk for tips (a) Men må nok si at jeg er blitt ferska som 13 åring med drikke.. Så trenger vel ikke å bekymre meg :L Men hører som en awesome tenåringstid! Tror jeg skal begynne å gjøre litt mer ”bad ass” ting! Bare for å ha sykt mange gode minner! hehe, digger deg, du er drit kul, og du var sinnsykt søt når du var mindre! ;o

    30. Hahha, synes det er så bra når du skriver om slike ting!
      Du må lage flere deler, ser ut til at de fleste synes dette er morsomt, og vi alle kjenner oss igjen!

    31. haha:D kan ikke du skrive et innlegg om hvordan ting har forandret seg fra ungdomsskolen og til vgs med tanke på drikking,foreldre,kjærester osv?:o<3

    32. jeg kjenner jeg har et “kjedelig” liv i forhold til det du hadde da du var på min alder! hehe, jeg holder meg egentlig litt unna sånne “badass” greier jeg egentlig, siden jeg ikke vil angre for noe senere.. menmen :p

    33. kjenner meg så utrolig mye igjen i det du skriver! Husker blant annet at jeg og venninnene mine ble så fulle av et par cidere, og vi måtte smugle drikkevarer ut og inn i husene ved og pakke dem inn i tjue skjerf!hahaha,minner

    34. Det var utrolig morsomt å lese! 😀 kunne du hatt flere lignende innlegg? <3 også kanskje legge ut flere bilder fra du var yngre? haha:)

    35. Hahah, bare digga dette innlegget! Er selv bare 13 år og går igjennom mye av det samme du forteller. Ble du aldri tatt for festene og alkoholen? Her hvor jeg bor er alle foreldrene helt nasi. Kan du fortelle litt om hvordan det var å bli tatt og sånn..

    36. Haha, søtt, kjenner meg godt igjen noen steder!
      Men du? siden du leser alle kommentarer, hååper jeg at du kan svare på denne i et innlegg eller liknende? altså, du er nydelig uansett hva! sikkert med lilla hår og. men i fjor leste jeg konstant bloggen din(gjør det enda) og digga din platinablonde hårfarge. fikk så sykt lyst på samme hårfarge som deg og jeg startet prosessen. men håret ble gult, og mamma lot meg ikke bleke håret mitt mer fordi hun var redd for at jeg skulle miste det og sånn..så jeg farga håret brunt. men siden du fikk det brunt igjen, lurer jeg på om du har tenkt til å få håret platinablondt igjen? for hviiiiiis du skal det, kan du blogge om hele prosessen og sånn da? hadde vært sykt gøy, for NÅ vil jeg virkelig ha helt hvitt hår. leste igjennom arkivene dine, herreguuud du er nydelig som platinablond! du er også nydelig med brunt hår.
      men jeg sier bare takk på forhånd, og håper du kan svare på dette!

    37. Haha, for et utrolig bra innlegg Sophie 🙂
      Håper jeg en dag blir en like god blogger som deg ( skjer jo selvfølgelig ikke ) i dag har jeg allerede hatt 100 lesere, men det er jo ingenting!
      Stå på videre, du er best bitch 😀

    38. haha du forteller om når du er yngre men er enda bare barnet. At ungdommer sitter å leser slikt piss om ei jente som leker voksen å tror ho er superstjerne, tro om igjen, intiligensen din gjenspeiles i den epice dårlige brunfargen som ser ut som svartmaling i ansiket mens resten av kroppen aldri har sett sol. 🙂 ung og dum er vell alle, du får se tilbake om 10år å le som di fleste gjør nå

    39. Wow, da jeg var i den alderen satt jeg jo fortsatt å så på Disney Channel? Nå 16(blir 17) og fortsatt ikke drukket.. Skjønner ikke hvorfor folk har det så hektisk med å vokse opp.

    40. “Rånerne var lei av oss”, hahahahah! 🙂 Elsker slike innlegg, du er så herlig 🙂 Jeg savner selv å være 12-13 år, da var jeg vel ganske omtrent slik du beskriver her.. Huffameg! =)
      Lizbeth Osnes – min hverdag med mine interesser, og lidelsen anoreksi. Lizbethosnes.com

    41. haha, kjenner meg igjen på masse!!! men ble du aldri oppdaget når du ”sov hos venninna di” eller var på ”jentekveld”? en gang sa jeg at jeg skulle sove hos vennina mi, (egentlig var det kjæresten) men så fant foreldrene mine det ut! og en gang skulle jeg og venninna mi være sammmen med noen gutter, og da fortalte jeg foreldrene mine at jeg sov hos henne..men storesøsteren min fant det ut, og ringte meg midt på natten, når jeg var der, jeg tryglet henne om å ikke fortelle foreldrene mine det …

    42. Hahaha! Kjenner meg igjen på mye, i og med at jeg er 14. funfunfun. – noe jeg har lurt på en god stund er om du har barbert bort brynene dine og tegner bare rett på “huden” aka noe? haha, fuck forklaring ..

    43. WOW! Dette var gøy å lese om,haha! Litt sykt noe av det,men jeg kjenner meg selv igjen i flere av punktene 🙂 hehe, du er råå!

    44. “Når jeg endelig fikk sove der etter ett år så hadde jeg sikkert sovet der 1000 ganger allerde, haha”
      Knivskarpt, rett og slett.

    45. Er 13 år nå, og kjenner meg litt igjen i det i å stikke på butikken, jeg og to veninner bruker å løpe så fort vi bare kan til butikken som ligger et stykke fra skolen og kjøpe alt mulig, en gang dro vi til byen også når vi skulle tilbake, kom en mann som bodde ved skolen og kjeftet på oss men vi bare løp og ble livredde for at han skulle si det til lærærne, haha!

    46. Åh, for et utrolig fint innlegg, og det var kjeempegøy å lese! Selv er jeg 14 (snart 15 år), og husker jeg gjorde noe av det for bare noen få år siden, haha!

    47. hei har lest bloggen din avhenging av bare et inlegg. du er kjempe flink til og skrive ta bilder pen også
      hilsen. meg,-

    48. Haha, søtt, kjenner meg godt igjen noen steder!
      Men du? siden du leser alle kommentarer, hååper jeg at du kan svare på denne i et innlegg eller liknende? altså, du er nydelig uansett hva! sikkert med lilla hår og. men i fjor leste jeg konstant bloggen din(gjør det enda) og digga din platinablonde hårfarge. fikk så sykt lyst på samme hårfarge som deg og jeg startet prosessen. men håret ble gult, og mamma lot meg ikke bleke håret mitt mer fordi hun var redd for at jeg skulle miste det og sånn..så jeg farga håret brunt. men siden du fikk det brunt igjen, lurer jeg på om du har tenkt til å få håret platinablondt igjen? for hviiiiiis du skal det, kan du blogge om hele prosessen og sånn da? hadde vært sykt gøy, for NÅ vil jeg virkelig ha helt hvitt hår. leste igjennom arkivene dine, herreguuud du er nydelig som platinablond! du er også nydelig med brunt hår.
      men jeg sier bare takk på forhånd, og håper du kan svare på dette!

    49. Hahah, fyyfaen. kjenner meg igjen as. Jeg er jo 14 år så jeg “har” fortsatt den følelsen når man har drikke på seg også er du livredd for at foreldrene dine skal merke noe. Har enda ikke blitt busta da men det er nok ikke lenge til, haha. herregud kommer opp på sinsykt mange minner! tror egentlig min vennegjeng om meg er litt “galere” på noen måter. Noen av de stjeler liksom biler og røyker hasj, i en aldrer av 13. Hva faen har skjedd?

    50. ELSKET DETTE INNLEGGET ! 😀 Det hadde vært driiiitgøy om du hadde en del 2, eller om du hadde hatt noe lignende! 🙂
      Men jeg lurer på en ting som det hadde vært kult om du hadde svart på. Og det er, når begynte du å drikke?
      hahah, fikk mange kule tips, her!;D Du er drit kul!
      I klassen vår, så er det bare englebarn -.-” De er skikkelig skoleflinke, skryter så det ryker av dem og er helt “perfekte” ! PLAGER MEG SÅÅÅÅ jævelig ;/
      Men når jeg begynner på ungdomsskolen som er om bare noen måneder, så blir det helt sikkert bedre. HÅPER JEG..

    51. hehe gøy å lese:)
      men hun søskenbarnet ditt, er det hun som har den bloggen som heter haawt ellernoe lignende? det ligna skikkelig på hun!

    52. haha, i så og si hele fjor året så sprang jeg og ei venninne gjennom skogen for å dra til butikken som vi ikke fikk dra til :p
      Kjenner meg igjen i mye du sier!

    53. sykt morsomt å lese, kjente meg litt igjen der :p
      btw: du bør farge håret ditt sånn som du hadde det da du va 14 år! Det var døds fint:-)

    54. haha, dette var gøy å lese! kjenner meg igjen, føler meg litt badass selv, hadde sex for første gang da jeg var 13, og følte meg sååå kul da :p altså, jeg gikk i 8.klasse :p

    55. det er rigtig sjovt at læse sådan nogle her inlegg sophie! men bare syndt du bruger nogle billeder der er blevet set på bloggen før 🙂

    56. Kan du lage ett innlegg om emoperioden din, og eventuelt noen (eller flere) bilder av den perioden?
      SMASK!

    57. Hahahaha, kongeinnlegg 😀 jeg er like gammel som deg og kjenner meg så igjen i hva du skrev! Jeg savner å være en liten dritt..

    58. Kjekt å lese!
      -Hvor er det blåe hårbåndet du har i håret fra?
      -Kan du si en plass vi finner sånne? Digger dem! 😀

    59. Jeg savner tiden der ikke alt var så jævelig serriøst!
      lurte på om du kunne lage et lite innlegg om Chihuahua’n din?:-) om mosjon,stell,allergivennlig? osvosv. Har sykt lyst på en selv, men foreldrene mine trenger å vite mer om dyret først

    60. hahhaha, dette er meg nå:D bare at jeg må gjøre alt det ulovlige “alene” på en måte, fordi alle mine venner får lov… mens jeg må snike meg ut, men det er jo selvfølgelig mer morsomt :)) haha

    61. Dette var et utrolig bra innlegg Sophie! Jeg vet ikke helt hva som gjorde det så bra, om det var måten du skrev det på eller at jeg kjente meg igjen i mange av de.. Uansett et veldig bra innlegg 🙂

    62. Hei, så tidligere at du hadde lagt ut om nettstudie og har fått positive tilbakemeldinger fra lesere som bruke dette.. Lurte på om du kunne skrive ned noen av de tilbakemeldinger, for vurdere selv og gjøre det men e skeptisk til nettstudie.. Hadde vært kjempe trivelig om du hadde gjort det, takk på forhånd :-))

    63. kan du vær så snill å anbefale noen rimelige, billige og fine maxi kjoler? FOOOOORT! trenger hjelp, skal i en konfirmasjon snart og må finne en fin kjole. det hadde vært fint om du svarte så fort som mulig så jeg kan rekke ¨å bestille hvis du komme med noen bra anbefalinger!
      elsker bloggen din

    64. Jeg er 14 nå,og kjenner meg ikke igjen i nesten noen av punktene… Jeg jeg er litt redd for sånt, egentlig. Elsker bloggen dig, og leser den daglig. Jeg liker sånne lange innlegg med noen flere avsnitt enn vanlig. Vær deg selv videre, og fortsett å blogge! <3

    65. fy faen, så sykt morsomt.. heldig du som har sånne awesome minner 🙂 når jeg tenker meg om har jeg aldri gjort noe bad (ikke noe superdrastisk iallefall)..

    66. hvor gammel var du da du begynte å drikke?:)
      Det var SKIKKELIG gøy og lese! 😛 Dette burde du ha mere av ;D Jeg så at du hadde blitt glad for tips, og det hadde også vært morsomt om du hadde skrevet litt om morsomme ting du gjorde da du var liten. Snakk om 1-3 år eller noe ;p

    67. Hei! Haha, når jeg leser igjennom det tenker jeg på alle de latterlige tingene jeg har gjort i mitt liv! Sykt gøy å lese om det du har opplevd. Jeg er heldigvis fremdeles i det stadie så jeg har enda 1000 sjanser på å gjøre dume ting før jeg blir for gammel.
      Sist jeg gjorde noe dumt var vel i helga, jeg og ei veninne blei jaga av tomta til naboen hennes for vi dreiv å luska rundt huse dis. Vi prøvde bare å få tak i han gutten som bor der. Men når alt kom til alt klatra veninna mi opp en stige utanfor vindu hans så ser vi 5 gutter som hoppe fram forran vindue og peker på oss! HAHAHA! Vi fikk sykt lattis, for det viste seg at han hadde link med 4 av kompisene. Så det var skikkelig pinlig å se dem igjen på mandag.

    68. Er dette virkelig noe å skrive om på bloggen? Er det noe å savne? Du hadde det sikkert moro der og da, men det er ikke sånn 13-14åringer skal holde på! Du får det til å høres ut som om at det er sånn 13-åringer skal leve, men de aller fleste har heldigvis noe mellom ørene, og lever ikke sånn.

    69. DEtte var et drid kjekt innlegg!!
      Håpe du kan skrive fleire sånne innlegg me kansje bilde av deg når du va mindre!
      Enormt koseligt å lese, for da begynner eg og å tenke gjennom barndommen osv osv.
      Fuck alle dei stygge kommentarane

    70. savner det som varte noen måneder, men slutta for noen dager siden. Faen som jeg gråter nå !!!!!!!

    71. Veldig bra skrevet, kjenner meg veldig godt igjen ifra den tiden. Er 18 nå, og det er veldig rart å tenke på hvor fort tiden har gått, og alt som jeg og vennene mine gjorde før. Og forresten Sophie, du har den beste bloggen og jeg leser den hver dag. Du er en veldig bra person, med en bra personlighet…DIGGER deg 🙂

    72. Sykt morsomt, jeg er jo i den alderen nå og kjenner meg igjen i en del, haha…
      Veldig bra innlegg!

    73. Når jeg gikk i 5. ellr 6,klatret jeg og en veninne opp på skole takke,å æ holdt på å dætte ne…:/ og i fra takke jekk dt annt å komme sæ inn te lærer romme, så vi jor no dt, å spist av maten dæmmers som dæm hadd inne dær.. åså for vi å stjal ting dæm hadde inne dær 😛 skule gjerne gjort det i gjenn assa 😛

    74. Haha, jeg driver med akkurat det samme nå jeg, ettersom jeg går i 8ende;-) haha, men jeg driver ikke å drikker meg “full” på cider da akkurat. Haha, men artig å se at det ikke bare er jeg som “starter så jævla tidlig” liksom. diggerdeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg