fiiine deksler

Sitter nå og venter på Stine Mari som er alt for sen (som vanlig..) mens jeg har stresset som en idiot, haha. Vi skal ha tacokveld og jeg er så sulten at jeg frykter jeg snart kommer til å stryke med, men sulten er verdt det når jeg får min elskede TACO!!

Er veldig mange som hele tiden spør meg hvor mobildekslene jeg har er ifra. Dere trenger ikke å spørre så mye egentlig fordi de er alltid fra handelsportal.no! Har avtale med dem og bruker derfor KUN deksler derifra, noe jeg egentlig er ganske fornøyd med! Så nå vet dere det. Har en hel hylle på rommet full av deksler som jeg har mottatt fra de, er godt å ha litt å velge immelom haha. Og så ser det jo “kult” ut når jeg skal ta speilbilder! 

Mine to favoritter akkurat nå!

Dekselshyllen miiin!

Fiiiint!

Hva synes dere? Ha en fin kveld og nyt den siste fridagen! 

70 kommentarer

Siste innlegg