Last night.

Jeg er helt d-ø-d i dag. Ikke fordi jeg var ute i går, men fordi jeg har fått en serious case av influensa. Jeg kan seriøst ikke være borte fra skolen mer så det stresser meg litt om jeg ikke blir frisk.. Men men, krysser fingrene for at jeg er oppe og går til Tirsdag! Hver gang jeg er på fest (var i to 18årsdager i går) så glemmer jeg alltid både det ene og det andre, i går glemte jeg converse og skinnjakke på den første festen noe som endte med at jeg gikk uten sko både ute og inne hele kvelden. Når jeg skulle dra hjem måtte jeg spørre en tilfeldig gutt (mann?) om jeg kunne sitte på ryggen bort til bilen, haha.. Det tok seg virkelig ut ” detta kommer til å høres veldig rart ut men kan du bære mæ til bilen”.. Meg i et nøttekskall! 

Jeg hater å være alene når jeg er syk og aller helst vil jeg få masse besøk og bli passet masse på, slik er det vel for alle? Men nei, her ligger jeg helt alene og vurderer om jeg skal bestikke venner med mat for å få besøk.. Haha, bra liv eller? 

Ganske bra kveld egentlig! Jeg har tatt alle bildene fra Stine Mari, hun er mye bedre å ta med kamera ut enn meg og er også flinkere med å ta bilder, haha. Dere kan besøke bloggen hennes HER! Jeg vet jeg ser sløv og ekkel ut, men jeg hadde tatt ett glass (eventuelt 40 ) for mye haha..

 

Velkomstdrink, nam nam! 

60 kommentarer
    1. hehe, jeg hadde vært driiitflau om jeg måtte spørre en random fyr om han kunne bære meg, spesielt som jeg ikke kjente han x)

    2. Jeg synes ikke at stine ser mye penere ut, jeg synes de er like pene.
      Er du sjalu siden du slenger dritt eller, itillegg så var det anonymt.. -.-

    3. elsker bloggen din! Jeg bare lurte på om du kunne lage rom-video?:-)
      fast leser av bloggen din, elsker at du gir f i hva andre mener, for du har rett! er enig i sånn serr alt du sier og mener, og du finner så gode punkter i ting. Og fra forrige innlegg høres du ti ganger så mer moden ut enn de gamle damene, serious.. STÅ PÅ, JEG DIGGER DEG!!

    4. buu Lotte har farget håret brunt :/ hun var jo fint med det og SELFØLGELIG men hun var jo den barbien med blondt,som var skikkelig søtt 🙂
      men jaja, håper du blir bedre

    5. Herregud så pen stine er i forhold til deg, du ser ut som du kommer fra brasil, skaff deg et liv
      Nesten så jeg må bli rasist, HAHAH jeg blir sint av å se deg. mamma syns du ser ut som en hore

    6. du burde virkelig ikke bruke såå lange løsvipper,sofie.du ser jo bare nifs ut.venninnene dine er skikkelig pene jenter og ser noe mer naturlig ut enn deg.ta det til deg.ha en fortsatt fin søndag og go bedring:)

    7. hun ser ikke skitten ut, hun ser ikke horete ut, hun er seg selv, og bruker tiden sin på venner og familie og på og ha et godt liv, og det burde jo faen meg dere også gjøre ! skitten kan du selv være 😉

    8. Åågud, du ser faktisk så brun ut at du rett og slett ser skitten ut. Du hadde vært så mye finere om du var lysere og ikke stappet på med alt det unaturlige greiene dine. :/

    9. kjenner jeg blir litt flau over deg sophie, jeg har alltid elsket bloggen din og støtta deg uannset hva det var men jeg kjenner at jeg begynner og miste respekten for deg. du sitter på rommet med en truse og trutmunn ærlig talt, eller at du tar bilder i bare bh’en. blri du ikke flau når foreldrene ser de bildene? jaja det er ditt liv stå på! ville bare at du skulle vite hva jeg føler 🙂 haha

    10. Syns Sophie er pen jeg, hadde jo vært noe annet om hun hadde vært svart med platinablondt hår, men jeg syns at det ser ganske naturlig ut, men jeg er ganske rar da..

    11. Jeg syntes ikke at du var særlig uheldig med bildene eller at du ser full ut:P Men jeg må nok si meg enig når det gjelder brunfargen, jeg personlig ville ha roet det litt 🙂 Det er jo opp til deg hva du gjør og sånn, men det ser virkelig ikke bra ut. Så fint at du hadde det hyggelig 😀

    12. Haha, jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke bare kan si det dere mener, på en måte hvor dere direkte rakker ned, kritiserer og krenker henne? Ja, for all del, hudfargen hennes er alt bortsett fra fin, og hun ser faktisk direkte skitten ut (sorry sophie, men det er faktisk sant.)!
      Men, hun sa jo selv at hun brydde seg ikke no særlig om at hun kom til og bli stygg av melanotanen, så lenge hun ble brun. Så there you have it. Men dere trenger jo ikke så si sånn at “Stine er FAKTISK(!?!?!) mye penere enn deg nå”, som om stine ikke er pen eller at sophie er sånn super fin og stine står i skyggen. De er pene jenter begge to, bortsett fra at den ene er blitt litt uheldig med valget av hudfarge , noe som er så jævli selvforskyldt at man kan nesten ikke tro det en gang… Så dere har såklart lov og si hva dere mener om denne stakkarslige fargen, men gjør dere selv en tjeneste, å prøv i det minste å omgjøre det til noe som vi så fint kaller for konstruktiv kritikk. Og hvis dere ikke vet hva det er, så er dere heller ikke gamle nokk til og dele meningene deres på nett 🙂
      Selv om hun har en forferdelig stygg brunfarge nå, så er det ingen grunn til å kalle personen STYGG!? Og den der “det ser ut som du kommer fra brasil”… Are you fucking kidding me? Hva er galt med og komme fra brasil da? Nei, veit du hva… Gå å legg deg :*

    13. Altså, hva er det som er galt med den hudfargen? Jeg synes at den ser helt OKEI ut. Fra alt dere vet, så er det kanskje bare blitzen som lyver, noe som betyr at det ser anneledes ut på bilder enn det egentlig gjør i virkeligheten. Jeg synes at du var fin, jeg, sophie! Det er bare å drøsse inn med mere barbiedop! DRIT I HVA ALLE DE ANDRE SIER! ;D
      Om jeg skulle ha gjettet hvor du fikk all den fine brunfargen din fra, så hadde jeg sagt at det kom fra en lang sydentur 😉 STÅ PÅ! <33

    14. Greit nok, ho har blitt en del brunere i det siste, men herregud så slemme dere er mot ho! Tenk det å sitte å få slengt all den dritten her i trynet sitt, det er vel ikke særlig morsomt for noen. Om ho velger å bli brunere, ha ho valgt det. Selvom kanskje ikke alle vil ha en så mørk brunfarge, så trenger dere vel ikke å si at ho ser direkte STYGG ut? Omg, get a life! Søt du, Sophie <3

    15. Så sykt lite pen du er nå. Melanotan er det dummeste, oh my God. Samfunnet vi lever i nå, er blitt SYKT.

    16. Aina: ja, samfunnet er sykt fordi sånne som deg ikke lar folk være i fred. Suck my dick, la sophie gjøre som hun vil! Du har ingenting med hennes liv å gjøre, herregud
      Og Sophie: beundrer deg som fortsatt holder på sterkt på selv om du får drittkommentarer fra folk med ødelagte liv! Keeep going!

    17. Det som er mest fascinerende med alle kommentarene, er egentlig hvor forskjellig syn og smak folk faktisk har 😀 Og godt er det! Men PERSONLIG synes jeg det er veldig artig at noen kan synes at Sophies nåverende uteseende ser naturlig ut! Langt løshår, falsk brunfarge som følge av et ikke så veldig sunt produkt, løsvipper av dimensjoner, og så mye sminke at porene mest sannsynlig skriker.
      Sophie, kjære deg. Jeg har sett noen FÅ bilder av deg uten alt dette. Da mener jeg uten løshår og løsvipper, og uten lag på lag med sminke. Unaturlig brun må jeg si du alltid er, men ikke så ille som nå. Du skal få lov til å gjøre nøyaktig hva du vil, og jeg vet at du ikke bryr deg (eller jo, litt bryr du deg) om hva alle andre mener, men jeg vil allikevel få sagt det; Jeg tror ikke det er NOEN gutter som synes at jenter er pene når de ser helt unaturlig sminket ut. De blikkene, kommentarene, og de guttene du får etter deg, er dem som er ute etter å ha seg med deg en eller to ganger. Fordi du sminker deg og kler deg som om du er ekstremt “løs”.
      Jeg synes du er en VAKKER jente! Du er helt utrolig nydelig, uten all den sminken! Og det er ikke alle som er naturlig vakre heller (selv om jeg synes de fleste jenter som oversminker seg er langt penere uten), så du skal være glad for at du er skapt slik du er. Tenk hvordan du vil se ut når du eldes. For du blir ikke yngre. Du kommer til å få tydelige rynker allerede når du er 30 år, fordi huden aldri har fått mulighet til å puste under all den sminken. Og fortsetter du på dette “barbie-dopet” ødelegger du huden ytterligere. For du ser ikke brun ut – det ser ut som om du faktisk har rullet deg i en grisebinge.
      Men selvsagt, dette er ditt liv. Ingen skal fortelle deg hva du skal gjøre og ikke gjøre. Men du som blogger må også regne med å høre hva folk synes.
      Det samme gjelder dere som klager på at andre “slenger dritt”. Jeg er enig i at mange kommer med usaklige kommentarer, og det er lite nødvendig å håne et annet menneske. Men ikke alle kan jatte med heller. Man vil allitid være uenige. Og det er ingen her som sier noe stygt om Sophies utseendet generelt – bare måten hun skjuler sin naturlige skjønnhet på!
      Sminke skal fremheve, ikke skjule, din egentlig skjønnhet.

    18. likte veldig godt innlegget fra Mimmi. Kan si meg helt enig i alt det som ble skrevet der, og jeg er gutt.
      Du er en veldig pen jente, men du ødelegger deg selv med å se så brun ut, og bruke mye sminke og løsvipper ++.
      my 2 cents : )

    19. Hahaha! Stygge sjalue haters som kommenterer eller?:P Du er nydelig Sophie, og du har rett til å være akkurat så brun som du vil være, og jeg synes det er driit ekkelt å være bleik, bleike folk ser helt syke ut;)) Digger deg!:) Og det så ut som om dere hadde a good time;D

    20. hva var det som var i velkomstdrinken? hvordan kom dere fram til den fargen, hvilken smak var det og hvilken alkoholholdig drikk ble brukt? 🙂

    21. Jeg synes du ser ut som en kjempe grei, og pen jente 🙂 Ikke bry deg om de slemme komentarene 😉 <3

    22. for min del er det ikke snakk om å være slem når jeg forteller hva jeg mener. Er bare ikke alle som liker hvilken retning den brunfargen har tatt..

    23. LITE SPØRSMÅL: NÅr du ser bilda av dæ sjøl ilag med andre helt normale søte jente uten feil farga foundation og tyve tonn brunkrem og selvtanner, ser du kor jævlig det ser ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg