I går..

.. så laget jeg sminkevideo! Dere som har lest bloggen min lenge vet at jeg sterkt missliker det og synes det er kleint både å lage å se på, men det er jo ikke godt nok for dere, haha. Så derfor måtte jeg bare bite i det sure eplet og lage en! Sørget for at det ble godt lys og at dere ser godt hva jeg driver med i motsettning til sist gang, håper dere vil  like den! Kommer ut i morgen  

Jeg har faktisk en bok (haha ja en BOK, jeg er gammeldags..) hvor jeg skriver ned alle ønsker dere kommer med til innlegg og videoblogger slik at jeg har lettere oversikt over hva jeg bør blogge om.. Føler jeg har vært ganske flink til å ta opp ting som dere har spurt om! Men jeg kan jo alltids bli bedre til å gjøre som dere vil, hadde det ikke vært for dere ville jeg jo aldri levd det livet jeg lever nå eller ha fått opplevd mange av tingene som jeg får. Jeg er så heldig, og jeg er evig takknemlig ♥

Håper noen ble happy nå! Og her kommer noen bilder fra da jeg laget videoen:




73 kommentarer
    1. heii <3 kan du si hvor den rosa kosebuksen din er ifra? <3 gleder meg forresten til videoen, stå på sophie! <3
      og itillegg så lurte jeg på om du vet hvor man kan kjøpe falske øyenvipper som ser naturlige ut? <3

    2. beste bloggeren<3 du har lett den mest interessante bloggen på topplista. jeg hååper virkelig du nevnte hva du har gjort med leppene dine de siste dagene i videoen..det er såå fint!! er det bare leppestift eller har du brukt lip plumper også?

    3. ååå, ble jævlig glad nå! <3 gleder meg!!
      leser bloggen din hver eneste dag og syns du er verdens fineste jente, stå på og forsett og vær slik du er. et forbilde for mange! digger deg 😀

    4. Gleder meg :-))
      Kan du lage en romvideo også? Litt nysgjerrig og liker å få litt inspirasjon fra andre 😀
      Digger deg, sophie♥

    5. Hei, Sophie! Du har lagt ut et bilde av “forbilde” ditt 2-3 ganger nå, ei som står i bikini og har former, men som er veldig fin! haha! Skjønner om du ikke hvet hvem jeg mener, men jeg lurte på hva bloggen hennes var, om ho har, kan du påste det i slutten av ett innlegg om du skjønner hvem jeg mener?
      Hun har blondt hår osv 😛
      Digger bloggen din!

    6. hva skjedde med at du skulle svare på kommentarer i NESTEN hvert innlegg, og poste mange sanger i månden ellernoe? ikke for å klage, bare savner de innleggene litt 🙂 Btw; da du hadde den ”spørsmålsrunde” tingen, synes jeg du svarte utrolig bra på de spørsmålene om voldtekt osvosv, synes flere burde forstå og respektere at du ikke ville si det, og de ville vel ikke delt det med hele Norges blogg verden om de hadde vært på 2.plass på topplisten heller, og HADDE du svart, så hadde det vel egentlig bare ført til enda mer spørsmål rundt det også. Synes helt ærlig at det er du som fortjener 1.plassen, syns tcmn er litt oppbrukt, og du virker så utrolig mye smartere! + At huun ALLTID skal ”leke” fjortiss, og det kan jo bli for mye av det ”gode” i blandt! Synes også du har mye sterkere meninger om ting, og jeg beundrer deg som tør å si dem. Du er så utrolig sterk, og du er helt klart et stort forbilde.
      Skjønner egentlig ikke hvorfor det skal være så stor sak rundt de puppene dine heller, jeg tror på at du bruker en bh, og hvem er det vel ikke som har brukt push up bh’er iblandt? Synes du kan gjøre hva faen du vil med de puppene dine, leserene dine har ingen rett til å styre hvordan du skal kle deg! Ingen som har hørt om naturlig store pupper heller? Og den hårfargen din, du kler både blondt og brunt så utrolig bra, tror virkelig du kler alt! Og synes selv at du skal velge det heelt selv, og drite i om folk syns du er finest med brunt hår, hvis du vil ha blondt selv! Du skal unne deg å ha den hårfargen du føler deg best i, og hvis blondfargen gjør at du føler deg mer fornøyd med usteende ditt, SKAL du farge det. Alle fortjener å være fornøyd med ting med seg selv! Du er seriøst så herlig, nydelig, smart, ja alt på en gang! Perfekt i mine øyer. Får så lyst til å bare gi deg en klem,hahah, å gni det inn i det fantastiske hodet ditt hvor herlig du er! Du skal drite i de stygge kommentarene til folk, du er så mye bedre enn dem! Noen kaller det sjalusi, men jeg velger å tro på at det faktisk kan være at de mener det de sier, for alt folk sier kan vel ikke bare være sjalusi? Hvis folk synes du viser deg for mye fram, så kan de bare synes det, det skal faen ikke stoppe deg,ok? Og til drikkingen din, synes det er så bra at du er ærlig framfor bloggen din, og tørr å legge ut de bildene og videoene, og gi da faen i all den kritikken- hvem er det som kjenner noen på din alder som aldri har smakt alkohol? Hvertfall ikke jeg.
      Ble så glad på dine vegne når du skrev om deprisjonen din, er så glad du er over det! Er der selv nå, går til psykolog to ganger i uken, osvosv, og hver gang jeg stikker innom bloggen din, som vil si flere ganger daglig, gir du meg håp. Har du klart det, kan vel jeg og klare det? Blir nesten litt stolt av deg når jeg ser på hvor langt du har kommet, og håper virkelig at du ikke får noe ”tilbake fall”! Ikke la de små taperene som ikke har noe fint å si dra deg ned igjen, du fortjener bedre enn dem!
      Sorry for lang og klein kommentar, men måtte bare si det,heheeh! Skjønner deg godt hvis du ikke gidder lese den asså!

    7. du er en av de desidert flinkeste bloggerne i landet! Tar alltid skikkelig godt vare på leserne dine, med ros, konkuranser og gode innlegg. Har lest bloggen din syykt lenge, og husker enda da du skrev gjesteinnlegg på Stine sin blogg og svarte på spørsmål om henne. Slik jeg fant bloggen din! Og takk og lov for det♥

    8. Kan du ikke blogge om di 5-10 fineste kjolene dine eller skoene? favorittplagg? 🙂 kjekt å få litt inspirasjon og sånn 🙂 du er så fin <3

    9. Du hadde jo litt problem med kviser før, sant? Og sånn vi ser deg på bloggen er det ikkje ofte du går uten foundasjon e.l. i ansiktet, så korleis har du fått så fin hud no? 🙂
      har ganske store problem med kviser, som ALDRI forsvinne! (Ete sunt btw)

    10. hvor kjøper du de båndene/skjerfa du har knyttet rundt hode? har lyst på sånt, men har ikke sett det i noen butikker hittil:(

    11. Jeg lurer på om du kan sette i gang en spørsmålsrunde som handler om bloggen din, om hvordan det er å være en stor blogger, om hva som fikk deg til å blogge, hvordan det er å ha så mange lesere, om du føler et “press” med å blogge osv? Hadde vært spennende 🙂

    12. jeg skal begynne med å trene på sprekogblid nå, for å bli tynn og sånn og
      alle har jo en drømmekropp og motivasjonsbilder av drømmekroppen, finner jo iingen utenom deg! du har så utrolig fin kropp, ingenting galt med den, du er så uuutrooooolig heldig som har den! kunne dødd for den altså, men det jeg lurer på er om du kunne skrevet om hvordan du trener magen? noen slanketips? nå er jo det sommer og utrolig mange som trenger tips? hadde vært kongeee! 😀

    13. unnskyld mæ men om alle dær du bor snakke så masse om dæ å barbiedopet, å te å med 40-50 åringan, så lure æ bare på ka foreldran dine sir te dt? skjæmmes dæm ikke for at du hell på sånn? dattra dæmmers bruke barbiedop å hele byen veit å snakke om dt liksom, å kanskje te å me hele norge? :p lure bare 😉

    14. Hva synes/mener du om naturlig skjønnhet?? Du ser ut til å ha det under all sminken, så hvorfor bruke såå mye?
      🙂

    15. heihei!:-) sjøl om kommentarn minj kanskje itj bryr d så my eller at du legg spessielt merke te denj, så må e få si at du virke utrolig sterk! blogginj dinj e super, og du e i tillegg veldig pen. og e syns d e bra at du ikke late som om du en nånj andre enj denj du faktisk e! stå på, digge d! :):)
      bruke egentlig itj å kommentere så my, men følte at e mått gjør d no! 🙂

    16. Heyyy Sophie!
      Syntes du burde lese i den såkalte “debatten” på den artikkelen om deg på Dagbladet.
      Mange usaklige kommentarer der, men syntes du burde lese over det, om du ikke allerede har gjort det.
      I den debatten heter jeg “Helene II”

    17. Tar sjangsen på å skrive en lang kommentar jeg ikke engag veit om du kommer til å lese eller legge merke til i det hele tatt. Men har bare veldig lyst å si min menig og håper du skjønner hva jeg mener.
      Kan du begynne å se litt mer normal ut på bilder? Du poserer liksom på hver eneste bilde! kan du ikke bare slappe av og smile litt, liksom? da hadde kanskje folk fått et bedre intrykk av deg og ville kanske ikke tenkt med en gang slik som mangen tenker, at “å gud for ei bicty jente” eller noe i den duren. For du prøver liksom å se så utrolig perfekt ut hele tiden og det er virkelig ikke meneskelig spør du meg. Men ditt valg, mitt ønske 🙂 stå på shopie 🙂 Bare et tips jeg syns du burde ta til deg 🙂
      Og hvis du vil så kan du lage et innlegg der du spør leserene om de syns du ser for “stiv” og “poserende” ” “perfekt” ” ut liksom? Hvis du tør x) det hadde jeg syns var modig gjort av deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg