Sex and the city

Sitter akkurat nå og spiser restene av påskegodtett mitt, yummi! Er glad jeg sparte, vanligvis bruker alt å være borte på 30 minutter. . . Nå skal jeg se en episode sex and the city før jeg skal gi dere noen løsvippetips som mange har etterlyst! 

Har forresten funnet en helt genial nettside! Satt før i dag og tenkte ” hva i all verden heter den sangen i bakgrunnen på chessreklamen” (har tenkt på det i flere dager og spurt alle “hva heter den sangen” når den kommer på tv) så kom jeg fram til nettsiden reklamesanger.no! Der kan man søke hvilken som helst reklame og så kommer får man opplyst hvilken sang/sanger som finnes i bakgrunnen. Genialt, har lekt rundt der i en halvtime nå! 

Mine to fantastiske outfits for dagen.. Haha! 

Beste shortsen! Mange som har spurt, er fra Carlings.

46 kommentarer

Siste innlegg