Takk for all hjelp!

Takk så mye for alle mailer jeg fikk angående det jeg lurte på om privatiststudie! Dere er best og jeg setter virkelig stor pris på det ♥ Til dere som kanskje lurte litt, så vurderer jeg å ta opp et fag som privatist eller to. Altså fag jeg vil forbedre karakteren på fra 2. året på videregående – simple as that, skal altså ikke droppe ut av skolen eller noe sånt.

Er jeg den eneste som gjør lekser i ferien, eller? Nå skal jeg gjøre mer av ” et dukkehjem” analysen.. Går mildt sagt dårlig, har skrevet 2341 ord og vi skulle bare ha 1200… og jeg er ikke halvferdig engang. 

Dere ser ringen jeg har på fingeren, foresten? Trodde jeg mistet den i går, det var helt krise. Aner ikke hvorfor men den betyr så utrolig mye for meg, begynte å gråte og var helt fra meg. FIkk den fra en person som betydde veldig mye for meg, så heldigvis fant jeg den igjen! 

 

29 kommentarer
    1. Nice:) smart å gjøre!
      Dropp iphone Bilder.. pliis:( du som har speilrefleks oog stativ bør klare å legge ut bedre bilder syns jeg:)

    2. Nei, du er ikke den eneste som gjør lekser i ferien. Skrev logg i går, og nå holder jeg på med en praksisoppgave. Skal egentlig bare skrive 1000 ord, men har skrevet 846 ord, og er ikke ferdig med teoridelen engang. Snart skal jeg ta for meg to situasjoner i praksis og knytte det opp mot teorien. Hahah! I tillegg har jeg rundt 3 prøver å øve til, men det er heldigvis ikke før uken etter vi begynner på skolen igjen 🙂 Lykke til videre med leksene ^^

    3. Hei søte du! Jeg er kanskje ikke helt i målgruppen for bloggen din, men jeg leser den visst alikevel 🙂 Må holde meg oppdatert på hva elevene mine er opptatt av vet du 😉 (Det er iallfall unnskyldningen min..). Jeg ser at du har for mange ord i analysen din, og tenkte derfor jeg måtte kommentere utifra det bildet du postet i et tidligere innlegg. Du skriver veldig godt, men du sier egentlig det samme, bare på litt ulike måter. Der kan du kanskje omformulere og spare inn noen ord? Stå på, du er flink jente som gjør leksene dine ordentlig 😉

    4. Hei Sophie Elise! Et lite tips; Når du skal referere til – et dukkehjem – i teksten din så skal det ikke stå i krokodilletegn, men i kursiv 🙂 (Dette er småplukk som lærere legger merke til) – Lykke til videre =)

    5. “Er det sant du har komplekser i nesen din?” hvor dom er du hvis hun ville at vi skulle vite det hadde hun skrevet et innlegg om det, og det at folk spør henne om hun har blitt voldtatt å sånt er helt idiotisk! Det har vel faen ikke vi noe med? Hennes liv hun bestemmer! Stå på Sophie Elise <3

    6. Hun har jo sagt det mange ganger at hun har komplekser for nesen sin, så JA hun vil vi skal vite det Karoline. Det skrives “dum” forresten, ikke “dom” 🙂

    7. Du er nok ikke den eneste som gjør lekser i ferien. Jeg har sittet med særemne nesten hver kveld 🙁 Kjedliiii. Har det samme problemet som deg, med at det blir for mye :p

    8. hehe du er ikke den eneste som gjør lekser i ferien ! 🙂 et dukkehjem er forsåvidt ganske greit å analysere, fikk 6 på norsk eksamen da jeg analyserte den 🙂 lykke til

    9. Hei. jeg anbefaler deg å ikke ta opp fag du har hatt fra før for å forbedre snittet. Du havner i en annen søkegruppe enn de som ikke tar opp fag de har hatt. Du vil få noe som heter sekundærvitnemål.. det er mye høyere snitt i den søke gruppen enn i primær gruppen. Ta heller fordypnings fag du ikke har hatt fra før:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg