Alle er forskjellig.

Nå skal jeg legge meg i sengen, alene. Er det noen andre som ofte føler at de har personer i livet sitt som kun er der fordi de trenger deg, rett og slett bruker deg? Jeg føler det slikt ofte, at jeg har mange “venner” som kun er venn med meg fordi de trenger noe, ha meg som “backup”, og at de aldri stiller opp når det gjelder – mens jeg gjør absolutt alt for dem. Det er ikke så utrolig gøy, for å si det mildt. Heldigvis har jeg 3-4 bestevenner i mitt liv som jeg vet aldri ville gjort noe sånt og er der for meg uansett, noe som føles veldig bra. . . Må bare ta mot til meg, stå opp for meg selv og faktisk stenge ute de som kun vil meg vondt.

Forresten, ikke glem å følge meg på twitter! Godnatt kjære blogglesere ♥

Min sykedag ganske kort oppsumert:




Homework……



75 kommentarer
    1. Du sa det kom til å bli dårlig med oppdateringer, du har jo vært kjempe flink i det siste! iloveyou <3

    2. Skjønner godt hvordan det er! Men du kan jo takk at du har så gode venniner som støtter deg i alt, slevom ikke alle gjør det. Du er en nydelig jente Sophie<3 Har veldig lyst å bli kjent med deg, ikke fordi du er så kjent osv. Men føler vi er ganske lik på mange måter, vær gang jeg leser bloggen din kan det minne meg noen ganger om selv:) Bare stå på, de vennene du nevner som bare er der når de trenger deg, du er rett og slett for god for dem!!

    3. Hei, nå skal jeg ikke være frekk på noen som helst måte. leseer ikke bloggen din til vanlig, men kom omsider inn hit. Fikk litt sjokk, når jeg leste om babriedop… Jeg håper du tenker over at du har mange yngre jenter enn deg som leser bloggen din, som kanskje ikke forstår at du ikke annbefaler dop. Trodde slike bloggere ville stå fram som et godt eksempel, men herlighet å ta dop for å få bedre selvtillit? Syns vel det er veldig svakt. Syns alle der ute skal respektere sin egen kropp, uten å tilsette noe skadelig. Verden idag er styrt av utseende og kropp, det er utrolig synd. Det er ikke alle som er like tynne, brune osv. At du velger å gå den veien du gjør er ditt valg, men syns du skulle holdt det privst. Og egentlig så skulle jeg ønske du fikk en sikerlig skade av bivirkningen, og fikk vett mellom ørene. Men ønsker ingen så vondt! Håper bare du har tenkt sikkerlig igjennom dette, og husker at du har bare en kropp og en helse. det er en grunn for at det er ulovlig i norge. Og når man kan ta barbiedop, kan du liksågodt ta kokain, dop er dop. skadelig er det uansett. Syns du er en kjempe flott jente, som burde ha selvtilitten på plass. og ikke ødelegg deg selv:-)

    4. Åå du sophie du sophie. Har lenge hatt lyst å gi deg ros, mn litt rart at æ valgte å gjøre det på akkurat dette hverdagslige innlegget, hehe 🙂 Håpe du lese alle kommentaran dine
      Du e litt yngre enn meg, men æ kan likevel kjenne meg igjen i masse av det du skrive. Yngre jenta som leser bloggen din e på en måte veldig heldig.. Æ vil nu si du e e godt forbilde, og ei flink blogger, imotsetning til noen andre bloggere som bare prate bullshit hver dag :
      Men, fortsett å være stolt over kroppen din, det har du all grunn til! Og ta vare på venninan dine, dem virke utroli go å ha 🙂 men det har du vel også skjønt allerede. Du gir oss andre jenta masse råd – Takk for det! Æ sette pris på alt du gidder å dele med oss, men for all del IKKE del han kommende kjæresten din med bloggen. Nettet e stort og forholda e så sårbar! : Ellers såå… Keep up the good work! 🙂
      Hilsen Marianne, fast leser hihi

    5. har en bestevenn som jeg elsker over alt på jord! <3 jeg kan fortelle alt til henne og vi tenker likt! har en annen venn som er jeg er kjempeglad i og vi har det utrolig gøy med, har en til som den morsomte jeg vet om men liksom hun er litt rar(ikke sånn rar, men hun ja..) jeg har også en som jeg var bestevenn med utrolig lenge, men hun har forandret seg SÅÅÅ mye, eller egentlig ikke.. hun har ikke forandret seg noe når hun er sammen med meg men med andre (spesielt gutter) er hun HELT anderledes.. lol, vet ikke hvorfor jeg skrev dette.. men ja. Jeg har mange gode venner, men jeg sier bare hemmeligheter til EN fordi jeg vet at jeg kan stole på henne 100% og jeg er ikke like sikker med de andre.

    6. Jeg må bare spørre om en ting, selv om jeg ikke har noe med det å gjøre. men jeg ble litt nysgjerrig… Har du silikon eller ikke? Du svarer nesten alltid “nei” på det spørsmålet, men på en videoblogg sa du “en gang for alle, ja, jeg har silikon” eller noe lignende… Må si du er veeldig heldig om du ikke har det!

    7. du e ei so nydeli jente, sophie! ej blir so rørt av innlegga dine å kan virkeli ikkje forstå korleis noken kan bruke dej! du virka so ærli å open om alt!
      ej blir glad i dej berre me å lese de du skrive, god bedring og god påske! love your blog<3

    8. jeg forstår godt hvordan du har det :/ men ang. barbiedop, det kan være utrolig høy risiko for hudkreft og andre typer videre i livet!

    9. enig med det at jeg føler at folk bare er der fordi de trenger meg,men at jeg gjør alt for dem og ikke får noe tilbake.. men uansett god bedring til deg! 😀

    10. God bedring ;* føler noen ganger ja at “vennene” mine bare er der for at de lizzm “trenger” meg.. Ikke ærkiv morsomt nei, fordi du føler deg lizzm som 5 hjul på vogna.. Btw; e l s k e r bloggen din !! Men syns d r litt drøyt at du skrev d med barbiedop.. Kunne kanske spart d ?? På ingen mulig frekk måtte !! Men bare tenk d r folk fra 10-18 cirka som leser bloggen din <3 kanske litt lurt å tenke på ;i natta, klem 😉

    11. Ja.. føler det ofte det med vennene mine … :/
      Hadde forresten om “Et dukkehjem” vi også på skolen for ikke så lenge siden 😀

    12. Her får du kjeft av andrea badendyck, kjære! facebook hjemmesida hennes, sorry at jeg må si det, men er fult på hennes parti nå!

    13. Har lurt litt på hvorfor puppene dine ser så mye større ut enn mine når jeg har d-cup og du har c-cup? Haha, er nok litt misunnelig på de 😛 Hva er hemmeligheten, bruker du innlegg eller noe eller ser de bare så store ut naturlig? 🙂
      Men du må ha god bedring Sophie, du virker som ei kjempesøt og grei jente! <3

    14. Ka fettefaen feile dåkker som skriv det hær med barbiedopet ?!?! Æ e fjorten år å har absolutt IKKE et problem med det. Sophie sa sjøl i et innlegg at ho gjor det fordi ho ikke villa holle det skjult for leserane sine! Noe ho hadde gjort i (november?), å da k-l-i-k-k-a folk! Skjønne godt at ho vil gjøre det, e vel for å bli vel med sæ sjøll da vettuuiu… Omg, folk e utroooooliiiiii dumme ! Å hvis dkker har et problem med sophie, så slutt å læs bloggen hennes da, istede får å bryte ned på selvtillitta hennes, ved å kommentere dritt, e jo faen mæ ikkje noe vits ii !!!
      Btw, E-L-S-K-E-R bloggen din, Sophie! Du fortjener å være på topplista! Har startet å sett litt på tcmn sin blogg i det siste, å er ikke noe i forhold til din! Hun e så tam å virker så sliten føler jeg, mens du er deg selv fullt ut å er ikke redd for å fortelle hva du gjør, barbiedopet, røyking på fest osv.. Det er jo KJEMPE modig gjort, hadde sikkert aldri turt å gjort det samme selv, å ser på meg selv som en veldig modig person som tørr å si fra. Du skal bare vite at du er B-E-S-T, P-E-N-E-S-T, M-O-D-I-G-E-S-T, og for meg (flere også), den aller beste bloggeren i heeele universet!!
      Love you
      – IA

    15. Omg du har fått en sååå mye jevnere hudfarge og naturlig også, sykt fint, men plizz drop sånn “hvite” leppper til neste gang..just saying “peace”

    16. Hei sophie! Jeg har fulgt bloggen din siden starten av ifjord sommer, og dette er kanskje 2. gang jeg kommenterer. Men når jeg sier dette, så er dette noe jeg virkelig mener: Hvis det er én som virkelig fortjener førsteplassen på ALLE måter, så er det Sophie Elise. Du fortjener den mer enn noen andre. Du er ærlig mot leserne dine, og du prøver ikke å lyve bare for at leserene skal få et bedre syn på deg, du oppdaterer alltid, og du skriver lange meningsfulle innlegg som er interessante som ikke bare handler om sminke og hår. I mine øyne og i MANGE andre øyne er førsteplassen din, og jeg gleder meg hver gang jeg ser at du har oppdatert! Stå på Sophie, you go girl!!

    17. det er utrolig hvor utnyttende et menneske kan være.. syntes du burde holde deg til di gode vennenene du har jeg 😉 husk ordtaket: er bedre med få gode enn mange vonde.. 😉 god påske

    18. Litt feil å si det her, men jeg håpet at du kansje kunne lage en egen side på boggen til eller liksom sånn link til de klærna du kjøper fra netttsider:) jeg har veldig problemmer med å finneklær fra nelly.com men jeg syns du er så flink til å finne det og lurer på at du hadde giddi dette ):

    19. Du er så fin, Sophie! Spesielt med den nye hårfargen og den naturlige sminken du har begynt å bruke:) Stå på, ikke la andre synke deg ned på deres nivå 😉

    20. har du lest hva andreabadendyck.no har skrevet om barbie dopet på facebook-hjemmesiden sin? tror hun sikter veldig til deg!

    21. Vet jeg er teit som spør om det, men hvordan får du så store pupper?..har så småe og vil få større men jeg vil ikke fake og sette på sokker, hahaha. Skjønner at du ikke vil svare på spm mitt, men det hjelper mye hvis du gjør det !

    22. Jeg mener at du har en kjempefin blogg!! Bloggen er livet ditt å da skal man ikke skjule ting :)Jeg skjønner ikke helt hvordan du takler alle stygge komentarene, men jeg ser opp til deg når du ikke knekker sammen av den grund 🙂 Stay strong<3

    23. hvor har du kjøpt den rosa buksen? likte den veldig godt <3
      kan ikke du skrive hvor klærne dine er fra oftere? elsker stilen din 😀

    24. Irriterende at vi ikke ser de siste bokstavene i øverste setning pga det hjertet du har med antall kommentarer.. lite pent

    25. Hahahah… nå ser jeg virkelig hvorfor du bruker å skjule munnen med hånden! jeg sverger, jeg holdt på å sette hele jævla påskeegge i halsen da jeg så det siste bilde! æhæhæ…

    26. IKKE FREKKT MENT
      men viss du har 3-4 venner som du er 100% sikker på vil ikke det bli feil da og ikke vite talet heilt nøyaktig ? etter min oppfattning blir det feil! men jeg digger bloggen din og liker deg sånn som du er på bloggen stå på ! 🙂

    27. FY FAEN! du er den mest styggeste personen eg noen gang har sett! alle bilder av deg når du har trut-munn.. OMG!!!!!!!! og når du smiler med tenner! FY FAEN I HELVETTE! tror eg spyr…………….

    28. Anonym rett over meg: Eier du ikke skam eller? Eller jo, kanskje du gjør det fordi du holder deg anonym når du skriver noe SÅ stygt! Pyse.
      Hvertfall, de som sier at du er dum og sånt kan drite og dra, fordi jeg leste det du hadde skrevet om Nora og Torvald og det var dødsbraX3

    29. Vet nesten akkurat hvordan du har det. Håper du får det bedre snart.
      Sometimes it`s not only the bad memories that makes you sad, but also the best ones which you know will not happen for the second time.
      When I was 5 years old, my mom always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grow up. I wrote down ?happy.? They told me I didn`t understand the assignment and I told them they didn`t understand life.
      The worst thing about being lied to, is knowing you wheren`t worth the truth.
      Never let your tears wash away your beautiful smile. Always let your smile wash away the tears.
      Boyfri(end), Girlfri(end), Fri(end) ? Everything has a end, except for fam(ily)
      Friends are not a game to play, Friends are not just a word to say. Friends means? Yesterday, today and forever?
      Håper du ser disse sitatene for de har iallefall hjelpet meg mye<3 Ta vare på de ordentlige vennene dine, Sophie. De som er der når du trenger dem og de som forteller alt til deg og de du kan fortelle alt til:) Stå på Sophie <3

    30. Måtte abre else hva som står på skrermen, og wow! Du kan virkelig å skrive, Sophie! Dette er et talent du kan ta med deg videre! Noen gang tenkt på å bli journalist? Du har god innsikt når det gjelder sosiale medier, er ikke redd for å provosere i tilelgg til å ha et utrolig skrivetalent. Tror du hadde gjort en utrolig god jobb innenfor skriving ihvertfall 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg