Svar på noen spørsmål

Hvorfor skriver du aldri hvor du kjøper ting med mindre de er sponset?

Det er jo ikke heelt sant, skriver jo noen ganger hvor jeg kjøper ting – men er mer nøye på det når jeg får sponset, nettopp fordi da er jeg under avtale eller kontrakt om å gjøre det, og de som sponser meg gjør det jo for omtale. Når jeg selv velger å kjøpe noe er det jo opp til meg selv alene om jeg vil fortelle om hvor det er kjøpt eller ikke. De gangene jeg velger å ikke fortelle det så glemmer jeg det enten av, vet ikke hvor jeg har kjøpt det, eller så vil jeg ikke at alle skal kopiere. Høres sikkert rart ut, men om jeg har funnet noe jeg føler er litt “sjeldent” og som ikke er på en kjedebutikk vil jeg fort ha det for meg selv. 

Kan du fortelle litt om hvilke hårprodukter du bruker, hvordan du fikser håret?

Jeg har satt opp et system/plan nå på hvordan jeg skal blogge. Den 15. og 25. hver måned skal jeg blogge om noe som har med hår å gjøre, hvordan jeg fikser, hva jeg bruker og slike ting. Setter opp det “systemet” for at jeg skal kunne ha noe å blogge om, kunne planlegge litt bedre og slikt. Så den 15. kommer det en hårvideo hvor jeg viser, svarer på spørsmål, forteller om produkter, ting som er bra og dårlig og slike ting. Håper dere blir å like det! Men disse bruker jeg i alle fall, om vi ser bort ifra shampoo, balsam og hårkur. Ganske mye! Alt er enten kjøpt hos frisør eller hos http://makestyle.no/ 

Skal du noen gang blogge mer om melanotan, og kan du ha spørsmålsrunde om det?

Ja tenkte å blogge om det om et par uker, når jeg selv har fått sett bivirkninger litt bedre og kan gi dere en mer grunding beskrivelse av hvordan det funker. Jeg svarer per i dag ikke på mailer eller kommentarer som har med dette å gjøre, fordi jeg vil ikke lede dere i feil rettning på hva dere skal kjøpe (om dere nå først skal kjøpe dette..). Om en stund kan jeg derfor skrive hvor jeg har kjøpt og slikt! Angående spørsmålsrunde så får vi se på det, kunne jo vært spennende. Kanskje kanskje!

Hvordan fikser du øyenbrynene dine?

Jeg har fått en slags “former” fra makestyle som man tegner inni og så napper rundt, vanskelig å forklare men det fungerer utrolig bra og jeg elsker det! 

Slik ser den ut. Flere venninner bruker også denne, og mange andre toppbloggere, men jeg finner den ikke på nettsiden lengre..? Jaja, den skal nå være der et sted og er fra merket glo mineral! 

Etter det tegner jeg med denne fra billion dollar brows, har brukt den i over et halvt år og er så utrolig bra. Tenk at jeg før brukte øyenbrynsblyanten fra h&m, den SUGER i forhold! Jeg har fikset rabattkode til dere på 25% nå om dere skriver inn “uhkuw” ved utskjekkning i kassen, og det settet jeg bruker som dere også får rabatt på finner dere HER. 


Har du noen tips for å ikke bli “grå” i huden når man soler seg? Er veldig plaget av å få en grålig brunfarge.

DET er jeg også, og det er faktisk en av bivirkningene ved melanotan!  Vet at mange får en grålig brunfarge og det er jo ikke så veldig fint, de aller fleste vil jo bli gyllen. Jeg har blitt veldig oppmerksom på at jeg må bruke en krem når jeg soler meg, ikke en solkrem men solariumskrem som forsterker pigmentene men samtidig tilsetter fuktighet. Jeg har prøvd mange men har funnet en favoritt som heter Black Bronzer, den koster 159 kr og har brukt min fast hver dag i over en måned men er enda masse igjen. Altså verdt pengene, lett! 

Den lukter veldig godt også, så det er jo et pluss så slipper man å lukte svidd (som jeg gjør) etter en tur i solariumet. Denne skal vistnok kjempe mot rynkene som er en bivirkning ved solarium også, pretty nice! Kan kjøpes HER. 


Hvordan går det med treningen?

Det går ganske bra og jeg føler meg veldig flott faktisk! Trener daglig med rokkeringen, tar mange øvelser og trener kondisjon et par ganger i uken. Jeg ser jo enda lik ut som jeg alltid har gjort, tror jeg har nådd et pungt hvor jeg må begynne å spise riktig også før jeg kan se videre resultater – for let’s face it, jeg klarer meg ikke uten godteri og junkfood!

Slik ser jeg ut per dags dato, bildene er tatt for en halvtime siden. Holder ikke inn magen, så dere får tro hva dere vil. Magen min ser så og si lik ut enten jeg trekker inn, presser ut osv.

 

Er du enda singel?

Ja, skal til og med gjøre noe så kleint som å påstå at jeg er 200% singel og ready to mingle! Haha nei, jeg blir rett og slett SLITEN av å tenke på kjærester nå, men vi får se. Kanskje møter jeg “the one” så blir jeg hodestups forelsket og klarer meg ikke uten han, osv. Men slik har jeg det ikke nå! 

Hvorfor skriver du aldri om familien din på bloggen?

Jeg skriver jo om familien, jeg sier jo “mamma og pappa” osv.. Men føler ikke at det bør være noe behov for at dere skal vite så utrolig mye om dem, egentlig? De er jo bare der for å gi meg penger og mat!? Neida, haha (jeg forsørger meg så og si alene, borsett fra at jeg ikke kan skjære opp brød. Det gjør de for meg…).

Men jeg har veldig snille foreldre i alle fall, og dere kan jo få se et ganske nytt bilde av de (siden jeg kun har vist dere gamle). Kan vel kort nevne at de ikke er gift men samboere og at jeg er gode venner med begge to, samtidig som de er foreldrene mine. Får ofte høre at jeg ligner på mamma, før fikk jeg hele tiden høre at jeg lignet på pappa. Haha, så jeg vet ikke? Hvem synes dere jeg ligner på?

98 kommentarer

Siste innlegg