Sommertider, hey hey

Må si det var hardt å gå ut fra døren i dag, jeg hadde snø opp til knærne og ble våt inni hunterstøvlene, det skal godt gjøres! Men jeg prøver, tok blomsterbandana i håret og hører nå på masse sommermusikk, er jo ikke så lenge igjen! Da jeg var yngre brukte jeg alltid å tenke slik at så lenge det er kaldt her, så lever i alle fall isbjørnene på nordpolen, haha.. Men slik kan jeg jo tenke, får alltid så vondt i kroppen når jeg hører at vi har varmerekorder og at snøen smelter raskere enn noen gang.

Hva passer vel bedre enn denne sangen når man vil ha sommer?

Hva synes dere om looken i dag?




Stor takk til bestekompisen Kasander som var først ute med lappen (stakkars..) og hele tiden må komme å hente meg når jeg ikke kan ta buss. Love you for that!

27 kommentarer

Siste innlegg