kveldskos

Har akkurat lagt meg i sengen. Er syyyykt trøtt! Skal tidlig opp til byen med Amanda i morgen for å gjøre noen ærender, lurer på hvor “våken og fresh” jeg kommer til å se ut da. . . Men det finnes jo ingenting som ikke litt sminke kan skjule! 

Hadde besøk av Stine og Amanda tidlig på kvelden, vi bestilte hjem kinamat. Når vi hadde spist oss veldig mette ble vi hentet og dro etter det til en kompis hvor vi var 8-10 stk som så paradise hotel sammen, snakket og bare slappet av. Veldig koselig!  

Tok ikke med meg kameraet, var så spontant at vi dro til kompisen så tenkte ikke på det.. Men jeg kan vise dere de FANTASTISKE skoene jeg fikk i posten i dag, bestilte de jo for en liten stund siden på Nelly.

Har de i størrelse 35 og de er litt små i størrelsen – altså perfekte til meg, haha! De er (om mulig) enda finere i virkeligheten og har en dypere rødfarge enn det ser ut som på Nelly. De kostet 599 kroner men har god kvalitet og fint stoff, føles virkelig som dyre sko. Naglene sitter også veldig godt på, og er ikke redd for at de skal falle av underveis! Om du vil ha like sko, kan de kjøpes HER! 



Hva synes dere? ♥ Jeg elsker de i alle fall, og var verdt pengene UTEN tvil! 

43 kommentarer

Siste innlegg