Det finnes alltid sjalusi.

Uansett hvor du bor eller hvor gammel du er, så kommer det alltid til å finnes mennesker som ikke klarer å glede seg på vegne av andre som gjør fremgang, som ikke helt klarer å håndtere sjalusien sin. Det er noe man må lære seg å leve med, jeg klarer ikke annet enn å synes synd på slike mennesker. Tenk hvor små og lite verdt de må føle seg, de må jo føle seg som undersåtter som konstat har det behovet for å trykke ned noen andre. Haha faen så slitsomt det må være. Dere får helt enkelt bare våkne opp og akseptere situasjonen deres, vær ikke så jævlig bitter kjære! 

Var forresten i avisen i dag, nice! Hadde glemt det av, men håper jeg får tak i den. God natt!

Dårlig bilde, har tatt det fra noen andre.

53 kommentarer
    1. haha, faen tenk så slitsomt det må være å ha like lite selvtillit som deg! wow, serriøst, kommer ikke over at du utsetter alt dopet for å bli brun. sykt.

    2. Huff ja… Er ei jente på skolen som driver å slenger masse drittkomentarer til meg, når hun går forbi meg. Skjønner ikke helt hvorfor, er i hvertfall sick lei av det! Heldigvis tar jeg meg ikke nær det. Synes bare det er så TEIT at folk ikke forstår at alle folk er forskjellig, og ingenting er perfekt, verker kroppen, ansiktet og personligheten. Du er i alle fall en stor inspirasjon når det gjelder å tro på seg selv!
      Stå på Sophie! Heier på deg :*

    3. Vet du hva sophie, det du skriver sårer, jeg er en naturlig sjalu person, når bestevennen min kommer med DEN fine toppen på skolen klarer ikke jeg å være liksom helt sykt glad på hennes vegne, heller ikke melde henne inn på sånne “norges peneste ..” i frykt for at hu skal få mange likes, jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, men det er jeg, å det er litt trist, men jeg får det til å funke jeg har ekte venner som kaster en svær overraskelsefest hver gang jeg har bursdag, som skriver hyggelig kort til meg hele tiden, noen ganger lurer jeg på hvorfor når jeg føler at jeg aldri gjør noe sånt mot dem.., men uansett, du får det til å virke som sjalue mennesker er onde måten du skriver det på, ikke alle skriver stygge drittkommentarer, vet du?

    4. ooooooo i avisa?? stort må jeg si-.- KØDDA!! hehe, men uansett….. bra at du får det ut, om jeg kan si det på en annen måte?? <3 digge dæ:*

    5. Dette innlegget kan du bare lee av, men jeg følte for og skrive det til deg, jeg har hatt det på hjertet så lenge, so here u go
      du er så søt, så fin liksom. Dette høres sikkert heelt på bærtur når du leser dette, men jeg føler at jeg er litt lik deg. Høres helt fjott men men. Jeg bare digger deg når du skriver at du er sur noen ganger, det er så herlig og lese det (ikke missfårstå). Du er så perfekt på alle måter og du har shit fin stil og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si, for at ordene ikke kommer feil ut. Men vit alltid at du er en perfekt jente med mange som er rundt deg og liker deg. De som er sjalue er jo helt idioter, ja, de har ikke et liv. Hacker ned på en jente som elsker og gjøre noe hun liker. Jeg setter virkelig stor pris på alt det du gjør på denne bloggen. Du se så fornøyd ut og det fine smilet ditt er alltid der, BARE du smiler så kan jeg glise skikkelig hele dagen, DET smilet får meg glad når jeg har det vannskelig og tungt. Jeg virkelig elsker deg Sophie og du er den mest mest fantastiske jenta jeg vet om, du er så ærlig og du tørr og ha dine meninger. Det er bare så bra at akkurat du er til og at akkurat du er på topplisten. Klem!

    6. Jeg sliter med sjalusi, og det er ikke noe jeg er stolt over. Men det er noe jeg må bare prøve å forbedre meg i. Jeg blir spesielt sjalu når kjæresten min klemmer andre jenter. Og det vet jeg, at er egentlig ikke noe og være sjalu for. Det er jo som de dagene man er trist, man vil jo ikke være trist, men det bli jo bare sånn på en måte. Høres kanskje veldig dumt ut, men slik ser allfall jeg på saken. Og det er jo mange som sliter med sjalusi på grunn av at man kan være deprimert. Jeg har vært det i ca. to år, men i sommer 2011 så ble alt mye bedre. Så jeg kan nok si at sjalusien min kommer av dålig selvtillit. Men så lurer jeg på en ting, alle er vel sjalu en gang i blant ? Det trenger ikke og være galt å være sjalu, så lenge man ikke slenger dritt om personen fordi. Sikker på at alle her, har tenkt en gang ; åh, så pen, så fine sko, så perfekt hun er. skulle ønske det var meg.. Dette er bare min mening, vist noen i det heletatt leser dette, så høres det kanskje veldig tåpelig ut. Men ville bare få frem min mening 🙂 Ikke ta det som kritikk eller noe lignende.

    7. Man trenger absolutt ikke å være sjalu for å komme med negativ kritikk! Aldeles ikke! Det er klart at det er unødvendig å skrive “du er stygg” til noen, når man heller kunne skrevet masse konstruktiv kritikk som er vinklet på en negativ måte, men det er lettere å bare slenge ut “du er stygg”. Det gjør nok de fleste fordi de da faktisk mener at du er stygg, og stygg nok til å føle trangen for å dele det eller evnt komme med tips til endring. Føler at alle blogger skylder på at lesere er sjalu når de får negativ kritikk, som en trøst. Men nei, det handler som regel ikke om sjalusi i det hele tatt. Ellers er du ei fin jente, med mye potensiale om noen år 🙂

    8. koffer sir du att du aldri har røyka hasj?
      alle i byen veit jo at du har det!
      å sir at du bruke strippestanga tel træning!
      men når du e på fæst hæng du jo faen mæ opp ned på den jævla stanga!!!

    9. Kritikk handler ikke alltid om sjalusi. Jeg tenker ofte at et jente oppfører seg pinlig, framstår uintelligent, driter seg ut på fest, ser latterlig ut pga for mye selvbruning, stygge extentions, oversminka etc etc.
      Og det tenker jeg fordi jeg virkelig mener det, og tenker samtidig at jeg er glad jeg ikke framstår sånn/ser sånn ut. Men som noen andre skrev over her, folk som mottar mye sårende kritikk, slenger ofte ut “sjalusi” og “misunnelse” i retur som forsvar. Noen ganger stemmer det, andre ganger ikke.

    10. å kritisere handler ikke akkuratt om sjalusi. falske vipper, falsk hår, tegna øyebryn og farget hår, solarium, lettkledde bilder. Er det dette folk skal bli sjalu på? Jeg personlig blir “sjalu” på folk jeg synes er så smarte og gjør nyttige ting for samfunnet og ikke er ute etter å vise seg selv heletiden. Håper ikke du tar det jeg skrev også som et “sjalusi” 🙂

    11. Jeg elsker bloggen din! Mange syns du er bimbo og sånn, men du er jo bare deg selv. Jeg er selv nesten “redd” for å være meg selv når det kommer til klesstil, men jeg gidder ikke å tråkke på andre som er seg selv fullt ut når jeg ikke engang tørr å være det selv. Syns det bare er dritkult med folk som har sin egen stil! Jeg digger at du skriver rett ut det du syns, elsker det! 😀

    12. Omg.. Alle dem som kommentere dritt på bloggen din, MÅ nødvendigvis ikke vær sjalu, skjønne du ikke at man faktisk også kan komme med kritikk uten å vær dødssjalu og ønsk at man va som dæ? nei, det trur æ ikke at du skjønne. skjærp dæ Sophie, negative kommentara kommer sjeldent av sjalusi 😉

    13. Åå herregud, kan du være så snill å være litt mindre fjortiss? Blir så inni helvetes flau når du har den der overlegne fjortissattituden din. Voks opp, vær så snill! Som at det ikke er nok fjortisser på blogglista fra før.

    14. Sitter og fniser litt her jeg sitter, må jeg innrømme. Hvorfor tror du at alle som kommenterer negativt på bloggen din er sjalu på deg? Jeg mener – du må virkelig ta deg selv veldig høytdelig når du tror alle som slenger dritt til deg er sykt sjalu på deg og vil ha livet ditt eller utseende.
      For det og kritisere noen for f. eks falske vipper, exstensions osv. er ikke og være sjalu! De jeg blir sjalu på er f. eks bloggeren Livingdoll, hun reiser mye og ser mange fine steder jeg selv ønsker og kunne dra til om jeg skulle ønske, eller Fotballfrue for hennes ekstremt store treningmotivasjon og sunne kosthold – and so on! Ikke du som har et kjedelig liv og sitter inne på pikerommet ditt med “strippestangen” (kall det hva du enn vil), tar lettkledde bilder og skriver om hvilken leppestift du liker eller om hvor sjalu alle er på deg.
      Så var så snill Sophie Elise, ro ned den “Alle er sjalu på meg” tanken din og heller gjør noe annet med hverdagen din. For jeg tror veldig få faktisk er sjalu på deg. Helt ærlig.

    15. ingen som er sjalu på deg i alle fall.. du er så frekk, du dømmer folk før du har blitt kjennt me dem! Get a life bitch.. (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg