Noe nytt!

 

Ble litt shopping etter skolen i dag, fikk slutte en hel time før vi egentlig skulle! Elsker medialæreren min, hun er så søt og snill ♥ Bestilte et par røde pumps fra nelly for en stund siden, er litt lei meg over at de ikke har kommet i dag. . Håper de kommer i morgen, har lett som en gal etter de perfekte røde skoene og når jeg endelig fant det er det kjipt om de kommer for sent! Håper de er gode å gå i, haha. . . Kjøpte meg også en del sminkesaker, og hadde fått noe i posten!

Amanda har disse, og de er – om mulig – enda finere i virkeligheten, er helt frelst! De ser skikkelig dyre ut og er av bra kvalitet, så utrolig verdt de 599 kronene jeg betalte. Kan kjøpes HER! 

Så til tingene jeg har mottat i posten! Det første var en body hold-in fra Trinny og Susanna som kan kjøpes HER!  Jeg har alltid vært utrolig skeptisk til hold-in, og tenker at det ser litt idiotisk ut.. Men, jeg måtte jo prøve!

Ser litt ut som en kjole før man har tatt det på, synes dere ikke? Litt fint faktsik, ser vanligvis for meg at en hold-in er litt metallaktig av en eller annen grunn!? Har det vel fra tegnefilmer, haha.

Dette er ekstremt kleint, men “må” vel gjøres.. Slik ser den ut på! Jeg følte meg litt som beyonce i “all the single ladies”, haha! Det første jeg la merke til var at den puffet opp rumpa nesten som pushup, deeet liker vi jo. Det andre var at den ikke var ubehagelig å ha på seg, selv om det ikke var mulig å skyve ut magen – noe som er perfekt når man skal på fest, da føler jeg meg ofte oppblåst og det ser jo ikke så veldig pent ut under kjoler. Så om du er sikker på at ingen bllir med deg hjem fra byen (for det hadde jo vært utrolig pinlig om man skal begynne å ta av hold-in, haha..) så tror jeg denne fungerer perfekt!

Det andre jeg fikk fra samme nettside var en utrolig søt lue jeg skal bruke MASSE i påsken! Elsker slike luer med dott på. Kan kjøpes HER.  Om man har en dårlig hårdag (eller eventuelt 6 av 7 dager i uken som meg) så er jo dette perfekt! 



Så til sist noen “nødvendigheter”. Vippelim, løsvipper, siste-minutts-negler (rekker/gidder ikke fikse ordentlige, haha..) og en dødsfin leppestift.

64 kommentarer
    1. hvorfor vil du ikke vise bh-en din? er det fordi, du har på vanlig bh og puppene dine er ikke så svære?!?! ser ut som liksom, du går med bikini på stranda, men du tør ikke å vise bh-en din? det er det samme! men iallefall er du fuckings ekkel som tar sprøyter. 😉

    2. ser ikke forskjell med eller uten hold in… hvorfor bruker du det når du er tynn fra før? ._. da blir jo poenget borte? den skal holde fettet litt tilbake, noe du ikke har.

    3. Seriøst Sophie, hvor dobbeltmoralsk er det mulig å bli? Du reklamerer for lue med ekte vaskebjørnpels, men samtidig sier du at du jobber så iherdig for dyrs rettigheter og at du er mot pelsindustrien. Vaskebjørn drepes bare for pelsen, ikke brukes den til kjøtt, eller noe annet. Kan du være så snill å fortelle meg hva du egentlig mener?

    4. Synnøve: kordan i svarte e det du så sikker på at det kun drepes for pelsen? og kjøttet ikke brukes? har du sett på formange sånne videoa? Æ kjenn nånn som forske og jobbe med sånt 😉 feks canada goose .. ææh, ”dyra drepes , blir slengt, drept, misshandlet” NEI. Canada goose e et firma med skikk. Og der dør gåsene når de skal slaktes, og der brukes alt. DER sjer alt vanlig. folk må bynn å tenk.

    5. Jeg syns ikke skoa er så veldig god kvalitet på.. Kjøpte de i svart for noen uker siden, og da jeg åpnet esken var allerede to av “diamantene” fallt av! Og mange var løse… Så endte med at jeg bare sendte dem inn igjen. Men dem er dødsfine da!! 🙂

    6. “Lue – moderne med dusk i vaskebjørnskinn. Vinterens absolutte lekreste hodeplagg!”
      Kan du vennligst forklare hvordan dette er riktig i forhold til din tankegang ang. dyrenes rettigheter?

    7. Fy f*** ass! Dette er første gang jeg har vært inne på bloggen din, på 2 uker og nå har du driiiiit fet header!!!!!!! Den bytter liksom på bilde!!!!! HEFTIG!!!!!!!!!!!!

    8. Personlig syns jeg du alltid har for mye brunkremselvbruning, men idag synes du så skikkelig naturlig ut 😀 “applaus” og var kjempe fin så fall om du har minka ned sminken ‘:P

    9. Enig med de andre med huden din! Det saa liksom ikke s[ overdrevent ut, bare fint liksom! Men er ikke lua revepels? Kjenner flere som har slik lue (med revepels) aesj …

    10. Jeg har samme lue, og den er det kaninpels på..? Jeg fikk den i gave og bruker den ikke fordi jeg vet at spesielt kaninpelsindustrien er forferdelig kjip, jeg håper ikke det er samme tilfelle med din. Hadde jo vært kjipt om du ikke hadde researchet før du postet bilde av en pelslue på bloggen din.

    11. Hvorfor bruker du en lue med pels når du stadig sier at dyrevern og dyrerettigheter er noe du brenner for? Du er en typisk person som skal virke moralsk riktig og si imot denne forferdelige industrien og neste øyeblikk så går du med en lue med pels?! STÅ for det du har sagt og ikke vær så “mainstream”! er det en ting jeg ikke takler, så er det mennesker som sier en ting og gjør noe annet. Og til deg/dere som prøver å forsvare pels: kom gjerne med et virkelig godt argument neste gang istedet. Å si at “alt på dyret blir brukt” er som å si at Iselin på Paradise Hotel er smart. Det finnes INGEN gode argumenter for å bruke pels!! Sophie, nå er jeg veldig skuffet over deg! =/

    12. Kristine Gresseth: “Synnøve: kordan i svarte e det du så sikker på at det kun drepes for pelsen? og kjøttet ikke brukes? har du sett på formange sånne videoa? Æ kjenn nånn som forske og jobbe med sånt 😉 feks canada goose .. ææh, ”dyra drepes , blir slengt, drept, misshandlet” NEI. Canada goose e et firma med skikk. Og der dør gåsene når de skal slaktes, og der brukes alt. DER sjer alt vanlig. folk må bynn å tenk.”
      Har du noen gang hørt om noen som spiser vaskebjørn?
      Poenget mitt med kommentaren var å spørre Sophie om hvordan i huleste hun kan bruke en lue med pels på, og i tillegg reklamere for den, når hun stadig forteller oss blogglesere at hun virkelig er imot pels. At hun støtter alle mulige organisasjoner og alt det der. Når hun da poserer med lue med en vaskebjørndott på hodet, skjønner jeg virkelig ingenting.
      Og nei, jeg får ikke lærdommen min av å se på skrekkelige videoer. Jeg unngår å se på disse videoene, jeg blir helt dårlig og forferdelig sint av dem. Selv om jeg er imot pelsindustrien betyr ikke det at jeg drar alle bedriftene over en kam og sier at alle dreper dyrene sine likt, for det gjør de ikke. Men uansett hvilken måte de bruker, er jeg imot at dyr som ikke engang er for mange skal drepes for en så dum grunn at fjollete mennesker skal ha en krage på jakken, eller enda dummere; en ubrukelig dott på toppen av luen. Vi trenger virkelig ikke pels i disse tider, vi har alle mulige stoffer og tøy som kan erstatte disse massemordsproduktene.
      Og siden du bringer opp Canada Goose, kan jeg si deg at de dreper ikke dyrene på like forferdelige måter som i Kina, men det er ikke langt ifra. De setter ut feller, som Coyotene (eller andre stakkars dyr) trakker i, og blir drept med ett skudd når de samles inn. Men Coyotehundene kan ligge og lide i disse fellene i aldri så lang tid, og ødelegge seg selv i panikk for å få deg løs. Kaller du det en human måte? Det er virkelig ingenting med pelsindustrien som er humant, uansett hvordan du vrir og vender på det.
      “Og der dør gåsene når de skal slaktes, og der brukes alt. DER sjer alt vanlig” Hva i all verden mener du med at alt skjer vanlig?
      Og ja, én ting til. Selvfølgelig kjenner du noen som forsker på om man spiser vaskebjørn. Genialt.

    13. æ bestilte mæ en kjole fra nelly før ei uka sia i dag, og den e enda ikje kommet. når æ spore pakken så ligg den i fauske, står at d har vært et avvik og at den e førsinke. Har sånne sko i svart, de e drit kule! men faen så ondt d e å gå i de 😛

    14. Sorry her, men jeg ønsker gjerne at du forklarer meg hva DU står for egentlig?
      Du er jo SÅ imot pelsindustri osv, men allikevell reklamerer du for det?
      Jeg fikk sjokk når jeg så det var pelslue du hadde fått deg, jeg hadde aldri klart og gått med det, og jeg vet at du og egentlig er imot det.
      Men kan du forklare ditt synspunk på dette..
      Synes det er så grusomt med dyremisshandlinger og pelsinndustri, og det gjør du og men allikevell har du pels.
      Tror flere her er litt forvirret nå..

    15. er det bare meg eller ser det ut som du har på dei to bh-er? en rosa å en med blonder under. hmm, kanksje det bare er jeg som ser feil, men det ser virkelig ut som du har på deg to :s

    16. Nydelig som alltid 🙂 men du har da ingen grunn til å skjule deg under noen dårlige pixler søta…

    17. Hvorfor bruker du hold-in egentlig? Det er egentlig for voksne damer i mine øyne, som har født barn og sliter med litt fett på magen. Du er faktisk tynn og trenger ikke sånn der i det hele tatt.
      Og som sikkert mange har sagt til deg før. Disse lettkledde bildene dine kommer du til å angre på om noen år da du skal skaffe deg jobb 😉 Just sayin.

    18. Unnskyld meg, åssen i helvette kan du si at du er i mot pels når du har denne lua og har gått i venninda di sin jakke som har pels? Nei, se til helvette å stå for det du sier og mener.
      Begynner å tro at du er uærlig og falsk ettersom du bruker ekte pels.
      HÅPER DU LAGER ET INNLEGG OM DETTE DER DU FORKLARER DEG!! 😉 men det gjør du vell ikke, skikkelig skuffa er jeg nå!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg