filmer jeg vil se!

Når man har en så dårlig døgnrytme som meg blir fort IMDB.com et lite dop om kveldene – jeg aner ikke hvor mange timer jeg bruker der om dagen, ihvertfall 2! I går var jeg der inne (som vanlig) for å se etter filmer jeg gleder meg til som kommer på kino snart, og fant disse tre. IIIh, elsker film, så dette blir bra!

Noen som har sett disse, og er de bra? Eller skal dere se? 

Mirror mirror – en moderne versjon av snøhvit! Elsker slike filmer, og elsker Julia Roberts.

Project-x er en ungdomsfilm som handler om en “nerd” som vil bli kul og skal arrangere et lite party som kommer ut av kontroll. Fra skaperne av hangover, så må jo være bra! 

Elsker skrekkfilmer og elsker Daniel Radcliffe! The woman in black ser ut som en ordentlig kvalitetsthriller, ikke ofte slike kommer på banen for å si det mildt. Gleder meg, og blir redd av traileren.

49 kommentarer

Siste innlegg