Vinnere av konkurransen

Da har jeg trukket vinnere av luxushairkonkurransen som vinner et sett hver 180 gram i 65 cm! Og vinnerene ble http://mariigoona.blogg.no/, Vendela Kristine Haugstad og Linn-Therese Hatland! Dere må kontakte meg på [email protected] ASAP for å få premiene deres ♥ Merk mailen med “vinner konkurranse”. 

Har nettopp fikset meg og skal snart dra til Anne-Sofie med Lisa. Skal være en hel del folk sammen i kveld og bare slappe av, blir sikkert koselig! Blir forresten forbanna av å høre på værmeldingene nå får tiden, jeg er så LEI!!!!!! Heldige dere som har det varmt, sol og ikke minst asfalt og gress, vi har snø enda, vi. 

Haha fikk IKKE til å ta bra bilderi dag folkens, noen ganger det bare en slik dag..

Beklager dårlige bilder, bildeopplasteren på blogg.no funker ikke hos meg (flere som har det problemet?) så må først legge bildene opp på facebook, for å så kopiere dem over hit. Hater at jeg ikke kan justere størrelsen på bildene selv, nå er dei 600 px og vanligvis har jeg 800..  Kommer meg heller ikke inn på blogg.no og må bruke hundre forsøk på å publisere innlegg osv.

35 kommentarer

Siste innlegg