tirsdagskveld = filmkveld

Nå vil jeg at du skal lukke øynene (okei kanskje ikke lukke øynene for da kan du ikke lese videre), men i alle fall se for deg hva du tror jeg har gjort i dag… Ferdig å tenke? Om du tror jeg har gjort typiske “bloggting” som å shoppe masse, vært ute og spist med jentene og fått masse pakker i posten så tar du desverre ganske feil. . . Om du derimot gjettet at jeg har stirret i taket og stupt kråke i senga så har du helt rett. Tror virkelig jeg må få meg en jobb.

Så nettopp på captain america som jeg lastet ned i natt. Synes faktisk sånne superheltfilmer er sykt spennende, vet ikke helt hvorfor? Spidermanfilmene er faktisk noe av det beste jeg vet, haha!

I kveld er det jo frustrerte fruer som det bruker å være hver Tirsdag, men jeg har sett alle de episodene som går på tv nå.. Kan si dere såpass – det er SINNSYKT trist det som kommer! Herregud, har aldri grått så mye av et tvprogram i hele mitt liv. Men men, nå skal jeg se enda en film, nemlig bridesmaids. Noen av dere som har sett den? Har sett den før og syntes den var ganske underholdene  

Filmen! 

Btw, husker dere for en stund siden at jeg hadde en SVÆR hudorm / kvise på siden av nesa? Var helt desperat etter å få den bort fordi den gjorde så SINNSYKT vondt, og så var jeg så heldig å få tilsendt en del produkter fra http://www.karma.no/! Og det funket faktisk! Hudormen / kvisa (eller hva det nå var) ble 100% borte etter to dager, og har brukt produktene jevnlig siden da. Har ikke fått en kvise siden!

Den dere ser i “sentrum” her, drying skin lotion fikk jeg med et uhell på leppene og gjett hva? Det funket nesten som en mini-restylane! Leppene hovnet opp noe sinnsykt og for en times tid så jeg helt botox ut. Litt nice!

Chill.

 

63 kommentarer

Siste innlegg