Den ene personen

Herregud jeg må bare beklage bloggingen min for tiden, har en sykt dårlig periode. Hadde det så bra, så MÅ det jo bare komme inn en person i livet igjen å forstyrre opp alt. Er vel sånn det er for alle fra tid til annen! Det finnes den ene personen man godtar alt fra, den ene personen som alltid får en “siste” sjangse og den personen man tror på hver eneste gang. Man tenker hver gang “nå har h*n virkelig forandret seg, det blir annerledes denne gangen”, men det blir aldri det. 

Skal spise taco med pappa og slappe av, tror jeg legger meg tidlig. Blir en bedre dag i morgen, det har jeg bestemt ♥ Kommer da også med et mer omfattende innlegg om hairextensions som jeg håper dere vil sette pris på, og et dødsfint design kommer ! 

Føler denne sangen passer til tilstanden min, haha.

  

Meg i dag: 

70 kommentarer

Siste innlegg