gründerdate med jentene

I dag har vært en helt fantastisk dag! Solskinn (en liten stund..), date på gründer med jentene og så besøk til farmor og farfar. Fikk også shoppet en del og var utrolig fornøyd med alt, viser dere senere ♥ Hadde også hjemmetentamen i norsk, skrev om nasjonalismen i Norge. Gikk veldig bra og var ferdig tidlig, så sier meg fornøyd med den! 

Jeg og jentene pleier vanligvis å spise ute rundt 2-3 ganger i uken, men har blitt litt lite i det siste. Derfor tok jeg, Stine Mari og Anne-Sofie oss turen nå! Hadde så lyst på burger, den de har der er verdens beste.. Men jeg var flink og tok en salat istedenfor 

Første gangen med solbriller ute i år, føles herlig!

Jeg hadde resvert en hel etasje/rom for oss i dag på Gründer, haha! The good life


Med speil da, seff. Og Anne-Sofie ville (som vanlig ) ikke være med på bilder..



Åh, har dere smakt kirsebær før? Herregud, det var godt! Var faktisk første gang jeg smakte det i dag. Nam!


The conversegang


Salaten jeg spiste, husker ikke hva den heter. Den var helt OK, hverken mer eller mindre.


46 kommentarer

Siste innlegg