Oh hot damn

Tror jeg har lagt ut denne på bloggen før, men må bare gjøre det igjen – Justin Bieber er så utrolig digg i denne videoen ♥

Når jeg ser videoer med han slik som denne, altså litt “nye” videoer ( selv om denne er litt over 1 år gammel), og sammenligner med hvordan han så ut før med bollesveisen.. Altså, å klippe seg var nok noe av det smarteste han har gjort! Haha han lykkes til og med og sjarmere meg i denne videoen! Kanskje det er verdt å se never say never? Noen av leserne mine som har sett den? 

 

Blir forelsket på 0:45 og 0:55…………..

128 kommentarer
    1. Never Say Never = Verdens beste film! nydelig og inspirerende film! absolutt vært og se! Har vært Belieber i 3 år 😀 elsker gutten!

    2. Du burde se Never say never, du kommer til å få et helt nytt intrykk av justin etter den filmen.. likte ikke han noe særlig før jeg så filmen, og nå digger jeg han!

    3. SE NEVER SAY NEVER, JEG LOVER DEG, DU BLIR ALDRI Å ANGRE PÅ DET! 😀
      Forresten, kan du ikke lage et innlegg om ponnyen din? Men bilder(om du har)? 😀

    4. Hvis du ikke er forelsket allerede blir du garantert det etter never say never, med mindre du hater han og har bestemt deg for å ikke like han :p

    5. Never say never er verdt å se, siden du ble sjarmert der, kommer du garantert til å bli det når du ser den filmen! han er så utrolig nydelig i den filmen <3 Anbefaler deg den!

    6. Den er verdt å se, absolutt! Stort sett alle som har sett den har fått ett helt nytt og bedre bilde av Justin! Som mange andre, begynner jeg å gråte hver eneste gang!<3

    7. du burde se never say never, lover deg det kommer til å endre synet ditt på han. Jeg har elsket den gutten siden første gang jeg så han, filmen gjorde at jeg elsket han bare mer av det.. men vennene mine som ikke harlikt han spesss godt så sett filmen, har bynt å like han av det:D

    8. Den er absolutt verdt å se! Har den selv, og har sett den sikkert ti ganger, like gøy hver gang<3 Gråter ALLTID av Never Say Never .. Men den er vedlig fin.
      DIGGER BLOGGEN BTW<3

    9. Såg Never say Never og ble kinda “kurert” etter å ha sett den. Helt sykt! Anbefaler hver en jente og gutt som har virkelig noe i mot JB å se den filmen! amaziing

    10. sett den på kino! – absolutt den mest rørende filmen, får vite så mye om han og hvordan han har klart seg til nå, MEN skulle du se den så må du kjøpe filmen på platekompaniet eller noe, da får du “fan-cut” som vil si at du får MANGE flere klipp og småscener som er kuttet ut i selve filmen, absolutt verdt å kjøpe!

    11. Den er desidert verdt og se. Den blir kanskje litt kjedelig hvis du vet alt fra før, men det er den beste filmen jeg har sett. Og jeg har sett mange. 🙂

    12. Jeg er ikke fan av bieber, jeg misliker han ikke heller. Men denne filmen er faktisk ganske bra, samt never say never og rise to fame <3

    13. Er en belieber, og har sett never say never over 30 ganger, og ambefales på det sterkeste 😀 <3

    14. Jeg liker i utgangspunktet ikke justin bieber, men etter å ha sett never say never får du et helt annet syn på han! Du burde se den 🙂

    15. sophie, du burde se never say never. jeg anbefaler den på det sterkeste. jeg ble rørt av den filmen og likte alt med den !jeg “forelsket meg” på nytt i justin bieber,og jeg så hvor han egentlig kom fra og etter at jeg så den filmen innså jeg at han bare er en vanlig gutt. !
      elsker bloggen din !;)

    16. Jeg likte egentli ikke justin bieber, men etter noen venner tvingte meg til å se filmen så likte jeg han utrolig godt! Den er absolutt verd å se!

    17. Du burde se den! Det er nok den beste filmen jeg vet om. Ikke bare fordi jeg er en belieber, men fordi filmen viser historien hans på en utrolig inspirerende måte. Filmen viser så utrolig mange fine videoer og man blir liksom bedre “kjent” med han, fordi alle personene rundt han forteller så mye fint om han! Absolutt en bra film!

    18. Synes virkelig du bør se den, mange får et helt annet inntrykk av han etter å ha sett filmen. Jeg har selv sett den mellom 10-20 ganger, og blir aldri lei:) haha

    19. Never Say Never er en utrolig bra film! Du får liksom et helt annet syn på Justin etter at du har sett den, nettopp fordi han har klart å komme så langt.. Jeg anbefaler virkelig den filmen, uansett om du er fan eller ikke 🙂

    20. Å jaaaa! Ser den nå med venninna min, skal se den ferdig imorgen! Jeg er blitt helt betatt! Du ser virkelig hvordan en flott person han er! 😀 Du burde se den! Jeg er ikke skikkelig bieberfan en gang, og jeg likte den ^^

    21. Jeg er en stor fan av Justin Bieber, og jeg anbefaler veldig NeverSayNever! Men den kan bli litt kjedelig vist du ikke bryr deg så mye om han. Men det er absolutt en av de beste filmene jeg har sett! 🙂

    22. Anbefaler å se Never Say Never, alle trur han bare er en dritt, men det er ikke sant. Vis du ser filmen ser du hvor snill, og flink og mist ikke søt han egentli er <3 Så jeg synes du skal ta deg tiden til å se den..<3 Men uansett elsker jeg bloggen din ! Men jeg lurte på en ting, leser du bloggen til Andrea? <3

    23. Først var jeg ikke så alt for begeistret for Justin, men så så jeg slutten av Never say never og ble litt betatt (haha kulaa) så den burde du se ass!;D<3
      bedre enn jeg forventa hvertfall!
      -sofie m rørvik

    24. Du MÅ se Never Say Never! Herreguud, du blir seriøst betatt av han i den filmen…nydeligere person og personlighet skal du lete lenge etter!

    25. JUSTIN<3<3<3<3
      damn, sååå hot!
      Jeg ANBEFALER deg virkelig å se Never Say Never! det er den beste dokumentaren jeg noen gang har sett.. <3
      jeg var ikke sånn MEGA stor fan av Justin Bieber før, men etter jeg så den ble jeg hekta.. så på videoer av han dagen lang.. har alltid vært fan av han<3<3
      Seeeee DEN !!!

    26. Æ va hos veninna mi i Harstad så likte ho han Justin Bieber , men æ likte han ikkje så mye…Så tok ho mæ me på Never say never å fra den dagen har æ ELSKA han…Æ anbefale den så sykt myye.
      Once a belieber,always a belieber…<3
      Justin Drew Bieber <3<3<3

    27. sett filmen 15 ganger, like bra alle gangene. annbefaler deg den utrolig mye! verdens beste film. Kan den utenatt..

    28. Never Say never er virkelig verdt å se, den er kjempe bra. Likte ikke justin bieber noe særlig, men etter jeg så den så fikk jeg sykt stor respekt for han.
      Han er jo ganske kjekk da ! 🙂

    29. Før “hatet” jeg ham, vet ikke hvorfor…. Men etter jeg så filmen har jeg også blitt en fan. Har sett den flere ganger, anbefales! Hee, så har han jo blitt ganske så fin også da!<3

    30. Du mååååååå se den, jeg begynner å gråte hver gang uansett hvor mange gang jeg har sett den ! Den er 100% verdt å se altså !!!!! <3 han er H.O.T og S.E.X.Y <3 <3 elsker bloggen din!!!

    31. jaa du må se never say never! du kommer til å ville gifte deg med han etter du har sett den!
      det ville jeg hvertfall<3
      før jeg så filmen, synes jeg ikke han var noe spesielt fin. men nå er han MATA DIGG! hehe

    32. du må se never say never! jeg likte han ikke noe serlig før jeg såg den, men etter jeg såg filmen fikk jeg et helt annet inntrykk av han! verdens søteste gutt!;)

    33. Jeg ELSKER ELSKER Virkelig Justin Bieber!!
      Ja har sett Never say never,den burde du se,den er dritbra,Og ja ble forelsket på 0:45 og 0:55 jeg å.
      ELSKER JUSTIN BIEBER ♥
      Btw:Love Your Blog,Er Fast Leser ♥♥

    34. jaa du burde se never say never! …æ pleid it å lik justin Bieber spesielt godt før… men æ tenkt liksom at æ it vist no om han.. så æ så never say never for liksom å fin ut litt mer om han…(og litt bare fordi æ hadd lyst da xD),..men æ kann jo liksom ikke si at æ ikke like han bare fordi æ ikke like de “2” sangan æ hadd hørt.. vertfall.. så likt æ han my ber etter å ha sett filmen! Han e jo bra søt, også driv han å kødde så my <33 haha gota love that boy <3 ..også fikk æ hørt masse sanga som æ likt ;D

    35. Jaaah jeg har sett den! <3 Den ANBEFALES, du blir nok heeeeelt forelsket! Vet om mange som ikke likte jb og elsket han etter å ha sett filmen! :DD

    36. Anbefaler å se videoen. Jeg ble superfan med engang selvom jeg var litt fra før. Elsker både filmen og han!

    37. filmen er veeeldig inspirerende! jeg gråt da, men det var fordi han var så sykt kjekk i filmen!!
      verdt å se spørr du meg:D

    38. DIGGER JUSTIN! Største Beliber her! Har ikke sett den, skal vi se den sammen? Neia hahaha 😀 ♥
      Må se den jeg! Er beliber og har ikke sett den ååhnoo ikkee bra! ^^

    39. Jaaa!! Du må se Never Say Never!!♥ Den er kjempebra, du vil elske ham. Men den begynner å bli litt gammel… :/ Men samma det! 😀

    40. jeg er en helt ekstrem belieber (bare spør alle på skolen, haha) og serr, det er ingenting å ikke elske med han. han er deilig, har verdens mest sjarmerende og snille personlighet!! med en gang du ser never say never kommer du til å dåne!! hehe, welcome to the beliberfamily:):)

    41. Ja, har sett never say never og den forandret synet mitt på han heelt. Før likte jeg han ikke i det hele tatt og nå elkser jeg han 😀 du burde se den, det er verdt det 😀

    42. han var driiiitfiiin når han klippet seg <3 elsk <3 selv om jeg ikke er en belieber er han skikkelig hot :*

    43. Du må se never say never!!! Jeg likte ikke han så sykt godt før, men når jeg så den fikk jeg så sykt mye respekt for han, og begynte og like han mye mer!! elsker han nå <3

    44. Var Belieber lenge før Never Say Never kom ut, men da den kom ut så fikk man liksom bli med han tett på og “henge” med han! og jeg blir jo bare mer og mer forelska i han for hver dag, helt sjukt hvor betatt det går ann å bli av noen man aldri har møtt. skal kysse han før jeg dør, fyfaen!! haha
      Anbefaler virkelig å se Never Say Never, litt trist å se den nå siden han var så mindre på den tiden + My world tour er over så Norge fikk ikke oppleve de sangene på konsert som var med i filmen! :)men satser på at han kommer til norge på believe tour! <3 han er helt sjukt perfekt!!! gaad!

    45. Jeg elsker Justin Bieber , han er en sjikkelig kjekkas , han er så hoooot <3 Jeg er belieber og ble det før NSN kom ut altså i love him ;D<3

    46. jeg nekter rett og slett og se videoen. Jeg liker ikke Justin Bieber, siden han fikk meg og bestevenninna mi til og krangle så heftig. Han gjorde ikke no, men liksm det ble no krangling ut av en liten ting om han. For noen dager siden drømte jeg at han kyssa meg, tidenes værste mareritt assa <3

    47. se den 🙂 den er nydelig, spesielt alle videoene fra da han var liten 🙂 men har du mulighet, se never say never – directors fan cut ! jeg har sett den og den vanlige, liker directors fan cut mye bedre : )

    48. Never say never er en utrolig fin film! jeg fikk tårer i øynene da jeg så den og det var da jeg beggynte å like han. Elsker Justin Bieber han er verdens fineste!<3

    49. Jeg var ikke noe spesielt fan av Justin Bieber før, men så så jeg Never say never, og da fikk jeg et helt annet syn på han! Det er en utrolig fin film! Eller film.. jeg vil heller kalle det en dokumentar om livet hans 🙂 Men den er vert å se! 🙂

    50. Ahh, han er verden beste! Har vært belieber helt siden 2009, og filmen er kjempe fin! Den viser på en måte hvordan han er, hvordan fansen er og alt, det er en kjempe fin flim som du ikke kommer til å angre på at du har sett! De fleste som likte han litt blir helt lost i han etter filmen 🙂

    51. Jeg er ikke en stor fan av Justin Bieber, men etter jeg så filmen må jeg innrømme at jeg ble litt mer fan. Den viser en utrolig historie, anbefaler å se den :)))
      Elsker bloggen din! 🙂

    52. Etter jeg så never sau never ble jeg bare enda mer forelska. Den filmen viser virkelig hvor ekte og jordnær den gutten er!!

    53. ÅÅ æ dåne! <3 du burde se never say never, det e sykt verd det! æ begynte å grine fordi han smelta hjerte mitt ! <3 😀

    54. DET ER VIIIIIIIIIIIIIIIIRKELIG VERDT OG SE NEVER SAY NEVER!!
      Jeg og vennene mine såg den og det endte med at til og med de som ikke liker justin satt og gråt..
      ikke at den var trist! fordi han er bare så søøøøøøøøøt og skjøønnnn♥ han bare smelter inn i hjerte ditt♥♥

    55. Jeg har sett “Never say Never” og satt med tårer i øynene under nesten hele filmen! Var så sykt sterk film, men så verdt å bruke penger på 😀

    56. jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! det er den beste filmen ever. begynner alltid å gråte når han synger down to earth <3 fyy for en video. er målløs

    57. Du bør definitivt se never say never! Du får virkelig se hvor herlig og godhjertet justin er, hvis man ikke er forelsket allerede blir du det vertfall etter filmen! <3

    58. Å herre DAMN hot ♥
      Har alltid elsket han, serriøs syntes du bollesveisen var stygg, den satt fint på hann daa <3.
      Har aldri hatet han og vil aldri gjøre det liksom.
      Som Justin sier til hatere : Hi Haters...
      🙂 Du kommer til å digge den ♥

    59. Jeg har sett filmen og den var kjempe bra !
      Jeg er ikke Justin’s største “fan men jeg fikk et helt annet inntrykk av han etter og ha sett denne filmen:)
      Det er verdt å se den 😀

    60. Jeg ser flere her fikk det samme inntrykket av filmen som jeg gjorde. Jeg var ikke noe særlig fan, men likte noen av sangene hans ok. Etter jeg så filmen fikk jeg et helt annet inntrykk av han. Han er ikke bare god til å synge, han er et naturtalent når det gjelder mye annet også. Han skal ha stor creds for å være så blid som han er oppi alt det styret som han må takle hver eneste dag som super berømt artist, og han er i tillegg ikke eldre enn oss. Han behandler fansen sin så utrolig bra, og man ser på hele gutten at han er omsorgsfull max. Staben og de folkene rundt han i crewet osv, elsker han jo. Han er en sånn gutt som alltid finner på noe tøys, og sist men ikke minst; han er så utrolig mye mer enn en artist. På filmen ser du jo også hvordan han ble kjent, og det han har oppnådd på de korte årene han har levd, er mer enn de fleste klarer å oppnå igjennom et helt liv.
      Nei jeg må si jeg ble litt frelst etter jeg så filmen. Den er virkelig verdt å se, Bieber fan eller ikke. Kos deg søta!

    61. Du burde virkelig se filmen! Det gir deg et helt nytt syn på han, og får deg virkelig til å respektere han!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg