Funfacts av Stine!

Hei! Stine Mari her Tenkte å lage ett lite innlegg om forskjellige minner/episoder jeg og Sophie har hatt, og noen ting om henne. Og husk at alt dette er godkjent av henne! Ble litt surmuling på enkelte forrige gang fordi jeg “avslørte” diverse ting, og Sophie leser jo selvfølgelig gjennom alt jeg skriver – hun er jo tross alt ikke dum. Når det er sagt håper jeg dere synes det er morsomt med slike innlegg i alle fall! Jeg har det utrolig morsomt når jeg lager dem, så håper det er verdt det. Og please don’t hate on me for gamle bilder, er sykt vanskelig når vi har så å si nada nye bilder sammen

♥ Sophie må alltid ha en gutt å snakke med, uansett om det er flørting eller ikke. Også kan hun være litt drøy noen ganger å lede guttene til å tro at hun vil noe mer enn å bare være venner, men det er bare fordi hun er flørtete av natur, haha.

♥ Noe som er typisk når jeg og Sophie er sammen er at vi alltid kommer på så mye sykt vi vil gjøre, i går diskuterte vi at hun burde starte med “Sophie’s sexschool” på bloggen hvor hun hadde videoblogger med “what not to do in bed” og lignende, haha. Idèen kom selvfølgelig fra egne erfaringer, og hensikten var at andre ikke skulle gjøre samme feilene! Og ja om dere lurer, vi filmet litt også.

♥ Og ja, hun har veldig pervers tankegang. Mye av det hun sier omhandler sex eller noe annet grisete. But that’s just the way she is! Og jeg elsker det.

♥ Hun er veldig annerledes fra bloggen, jeg vet hun selv sier at hun ikke er det, men sorry to break it to you Miss Sophie – du er nok det. Grunnen til at jeg sier dette er ut fra ting jeg får høre fra folk som ikke kjenner henne og mener hun virker dum og uviten om det meste, og slik er hun overhodet ikke! Hun er stikk motsatt, veldig smart og vet ganske så mye.

♥ Vi har ofte treveissamtale, det innebærer at jeg eller Sophie ringer noen andre mens vi snakker med hverandre og legger han/hun til i vår samtale, så bruker en av oss å lure den andre personen eller ha utspørring uten at personen vet at vi begge er på linjen. Smart eller? Dette har vi gjort noen ganger med gutter (uuh, bad girls) for å finne ut hva de egentlig føler om oss, haha! Godt tips til dere jenter!

♥ Sophie er the dirty one i vennegjengen, så om noen trenger tips om hvordan å snakke dirty til gutter går vi alltid til henne, haha. Skjønner ikke engang at jeg sier dette.. Men ja, hun har virkelig peiling! Føler at jeg ringer hotline hver gang jeg ringer henne for tips.

♥ Har nevnt det før, men må bare si det igjen i tilfelle noen av dere har glemt det/ikke sett det. Vi er høyutdannede spioner, det er ingenting vi kan bedre enn å spionere på folk! Haha, såååå 1.klasse.

Her er ett bilde fra en gang vi skulle spionere i sommer, vi begynte å le fordi de vi egentlig skulle spionere på, oppdaget at vi tok bilder av oss selv i tillegg til at bilister stirret.. Haha

♥ Når vi er ute (og drikker altså) har hun alltid èn fast gutt hun kliner med, og en og annen gang kan det være noen andre. Men som regel er det samme gutten som går igjen helg etter helg. Haha, husker hun ringte meg dagen etter nyttårsaften og bare:
“HERREGUD STINE DU ANE IKKE!! Æ KLINTE MED HAN (må nok sensurere her med mindre hun velger å poste navnet selv) ***** SOM Æ HAR VÆRT FORELSKA I HELT SIA VI BYNTE PÅ VIDEREGÅENDE!!!”
Oversettelse til sørlendinger:
“HERREGUD STINE DU ANER IKKE!! JEG KLINTE MED HAN ***** SOM JEG HAR VÆRT FORELSKET I HELT SIDEN VI STARTET PÅ VIDEREGÅENDE!!!”
Det var sykt morsomt.

♥ Vi har en intern greie hvor vi bruker å si ting som “det brukte æ å gjøre når æ va 99’er” eller “det brukte ikke æ å gjøre når Æ va 96’er!” you get it? Med det mener vi da vi var like gamle som for eksempel 96’erne er når, og ingen av oss reagerer når den andre sier det. Er liksom helt normalt.

55 kommentarer

Siste innlegg