fake profil

Hei! 

Tenkte å oppdatere dere litt på “tilstanden” min, haha. Jeg hater egentlig slike blogger som kun handler om at man er forkjølet eller syk og dårlig, men i dag må jeg desverre bare – jeg har hatt magesmerter så utrolig intense at jeg nesten ikke klarer å stå oppreist helt siden Søndags natt, kjennes nesten ut som.. rier? Haha, ekstremt sterke mensensmeter, selv om jeg ikke har mensen. Er kvalm, svimmel.. alt mulig. Så ligger bare i sengen for øyeblikket og ber om at det skal gå over.

Skal prøve å komme med noe morsomt innlegg uansett ♥

BTW!! Kan alle rapportere DENNE facebookprofilen som dere finner HER? Det er ikke meg, og den personen driver og legger til masse folk fra harstad (bestevenner, exer osv) for å virke realistisk. Latterlig. Takk! 

Haha sjekk statusen btw, er flere av VENNENE mine som har likt den!? Haha, er det VIRKELIG noe jeg kunne skrevet, tror ikke det finnes noen som missliker paradise hotel mer enn meg.. 

55 kommentarer

Siste innlegg