små fakta om meg!

♥ Jeg tror mange (som ikke kjenner meg) oppfatter meg som litt sær og frekk, når jeg først snakker. Jeg er den FØRSTE til å si ifra på alt, den første til å stille spørsmål ved ting, være kritisk osv. Dårlig egenskap, I know! Men det er rett og slett fordi jeg er en veldig ærlig person og sier det jeg tenker.

♥ Jeg HATER å snakke om bloggen i “virkeligheten”. Den er jo stort sett alt jeg tenker på og jeg planlegger dagen min etter den, så jeg føler det blir litt for mye. 

♥ Og når det kommer til det å være “kjendis” – så må jeg nok være en å-kjendis. Altså, ikke så kjent overhode. De fra bigbrother 2001 er nok mer kjent enn meg! Er riktignok veldig selvironisk med dette og bruker å tulle med det i byen “oh my god alle stirrer så sykt, må komme meg hjem, alle følger etter meg hahahahaha”. Det er typisk meg og Anne-Sofie!

♥ Jeg ELSKER mat! Kan ikke få sagt det nok. Pleier å spise brødskiv med honning (ja faktisk) sikkert en gang i timen bare fordi det er så fantastisk … Jeg velger honning, prim og hvitost over alt av mat. Og i natt sto jeg opp klokken 03 fordi jeg hadde så lyst på sjokade. Nam nam. 

♥  Det som frustrerer meg mest er folk som PRØVER å finne feil. Her om dagen fikk jeg en kommentar om at jeg har to bh’er på meg som liksom var en brun under og en svart over, når det var HUDEN min og en svart.. Og så fikk jeg en kommentar i går om det samme, at jeg hadde en brun og en svart bhstropp, når det var en blondebh med hull i. Er det mulig.

♥ Filmen “han er faktisk ikke så interessert” endret kjærlighetsslivet mitt totalt – om dere ofte er usikker på en gutt, SE DEN!!! 

♥ Jeg gir meg faktisk en god FAEN i hva folk tenker – i alle fall til en stor grad. Om jeg føler for å danse på bordet på fest, så danser jeg på bordet. Jeg har det i alle fall gøy! Men jeg bryr meg om når folk påpeker feil, enten på meg eller andre. Hvorfor gjør de det?

♥ Jeg er en ekstremt romantisk, men samtidig ekstremt klein person på andre sine vegne. Uansett hva jeg gjør så blir jeg aldri flau, men om andre gjør ting FOR meg, så blir jeg med en gang sykt flau. Jeg tror jeg hadde gjort meg bedre som gutt, helt ærlig.. Jeg pleier å ligge våken om nettene å tenke på søte ting jeg skal gjøre, men så er det jo gutten sitt “ansvar” å være romantisk, er det ikke..? Så om jeg hadde vært gutt, ville kjæresten min vært så heldig! Men skal si at jeg setter utrolig stor pris på små ting, alle romantiske ting som har blitt gjort for meg husker jeg veldig godt. 

♥  Jeg stresser alt for fort og blir dødssur med en gang ting ikke går 100% slik jeg hadde planlagt det. Kanskje min dårligste egenskap – jeg forventer at alle skal stoppe opp sitt liv med en gang ikke alt er helt alfa o mega for meg, eller hva man nå skal si. Jeg er også veeeldig paranoid men heldigvis flink til å holde kjeft når jeg er sjalu/sint/irritert. 

♥ Akkurat nå føler jeg meg slik som dette inni meg:

 

 

 

78 kommentarer
    1. Kunne ikke du tipset folk på bloggen om å stemme på dyrebeskyttelsen for den konkeransen fra sparebanken vest? Voe ba folk om å stemme på cheerleading laget sitt men dyrebeskyttelsen fortjener virkelig å vinne penger. Så mye bra de gjør frivillig

    2. ærlighet er det viktigste. Jeg holder nylig på med en gutt, og var drit forelsket. også gikk jeg inn på facebooken til besteveninnen min og finner ut at de også hooker. Hun nekter tilogmed at hun prater med han. Så ærlighet varer lengst. ( og nei, hun vet ikke om at jeg har sett det på facen)

    3. Du var ikke særlig kritisk til Kony-saken i begynnelsen. Tvert i mot kritiserte du leserne dine, uten at de hadde gjort noenting somhelst. (altså sa at det eneste som hjalp var å betale) Mens alt var bare svinder og promotering av invisible children.

    4. Okei, var ikke meningen å bare kritisere!
      Men positive ting:
      Er morsomt at du snakker så mye om mat. Jeg tror du kjenner deg igjen om jeg sier: at mange jenter lever mellom sin kjærlighet for mat, og frykten for å bli tjukk. Hardt å innrømme, men det er nok sant.
      Og, har lyst til å se den filmen du nevnte! 🙂

    5. Du må virkelig lære deg å redigere bildene dine på en bedre måte. Det er jo sinnsykt tydelig at du har PRØVD å redigere under øynene dine og halsområdet. Ikke overraskende på noen måte at du har gjort en helt crappy jobb – less is more.

    6. lurer veldig på om det er ett sted på nettet eller hvor man kan laste ned eller se den filmen du nevnte? det hadde hjulpet meg.

    7. HaHa, det med kjendis, jeg drømte I NATT til i dag at jeg var med DEG og så spurte jeg om eg kunne ta et bilde med deg men du bare “nei sorry eg kan ikke det nu” og jeg helte jo på og grine så fikk jeg ta bilde alikvell HAHA

    8. når eg e i harstad, så prøva eg å se etter deg , men du e liksom aldri i byen når eg e dær ;P og eg har så syykt løst å møt deg !!!!! du verska som ei fin jenta mæ godt humør og nån som vil at alle ska vær gla når de e ilamme deg 😀 og dæ e en go egenskap ! du e så utruli fin, og eg elska å læs kvært et ord du skriv ! kjenn meg igjenn nån gånga av dæ du skriv 😛 og du har et fint utseende og ei fin personliget !! eg elska deg så masse <3 håpa eg får sjansen tel å møt deg en gång <3<3

    9. Skulle ønske jeg bodde der du bodde, føler vi er kjempe like 😀 haha.. Jeg er 18 år og bor i Bergen og er egentlig ikke så veldig opptatt av blogg osv, men din leser jeg hver dag. Føler du er den eneste oppriktige bloggeren, uten å være overfladisk og bare tenke på deg selv! Som jeg har skrevet før, så føler jeg at jeg kjenner deg 😀 Kjenner meg sånn igjen i ALT du skriver, men det er vell kanskje for at vi er på mange av de samme stedene i livet, men alikevell, ta til deg at du har hjulpet meg masse gjennom det siste året! <3

    10. Du virker som en veldig bra person! Du står for det du mener, og prøver å ikke la andre rakke ned på deg, bare for at de selv skal føle seg bedre.
      YOU GO GIRL!

    11. Kul sida att kika in på!!! Jättefina bilder….o du e fruktansvärt vacker jämfört med vår kända bloggerska Kissie!!!! Haha! Hamnade ju på denna sidan genom någon artikel om henne!!! Ha de bra,Kram Från Mej!

    12. Du er heldig som har så god seltilitt så du driter i hva andre mener! 🙂 Det burde du egentlig være ganske stolt av! Mange sliter med det!
      Ha en fin dag vidre! 🙂

    13. Vi har noe til felles vi da Sophie! Nest siste punkt! Helt enig. Jeg blir så fort irritert over ingen ting, og når jeg først blir irritert så blir jeg skikkelig sur fordi jeg blir irritert over hvor irritert jeg blir.. gir det mening? haha menmen 🙂 + at jeg spiser JÆVLIG mye, spiser hver halv time og like mye for hver gang, litt skummelt at jeg ikke går opp i vekt etter all dritten jeg stapper i meg hver dag hahahah:))))))

    14. Haha, jeg er HELT lik deg på den første! Er alltid jeg som sier det egentlig alle andre også tenker :p
      Og hvorfor skulle du bruke to BHer, når du har store pupper fra før av??!
      Hehe, ha en fin dag videre! 🙂

    15. så utrolig kjedelige bloggen din er blitt..gjeeeesp! samme bildene,skriver om det samme..ja,alt går jo i det samme dag etter dag…og er enig med ho som skrev en kommentar her oppe; du er sykt dårlig og redigere bildene av deg.rett og slett flaut!

    16. Jeg har også sett den filmen, elsker den! Samme som på ditt første punkt, så kan jeg fort bli kritisk <3 ikke noe jeg er stolt over, men jeg er ikke noe glad i å holde ting inni meg :/

    17. kan du skrive litt om filmen “han er faktisk ikke så intressert” og litt om hvordan den forandra deg?

    18. Honning er faktisk sunt samtidig som det er godt, så forstår deg godt:)
      Og når det gjelder redigeringen din av bildene dine, som du dessverre har fått noen negative bemerkninger om,- vel, den biten der faller vel på plass etterhvert, så bruk heller tiden din på ting du virkelig har lyst til å fokusere mest på. En dag så får du sikkert lyst til å lære deg om andre ting som du på nåværende tidspunkt ikke er så interessert i.
      Heldigvis for at det er sånn:)

    19. Helt enig på spise punktet, spiser hele tiden, hater når folk tror jeg spiser lite :)¨
      Pleier aldri å kommentere, men har lest bloggen din i over ett år nå, og det er den beste bloggen !

    20. Hei! Er bare innom bloggen din nå og da! Hvorfor smiler du nesten aldri med tennene dine?? Du har jo et dødsfint smil! Stå på! De som skriver stygge ting til deg er helt sikkert bare sjalu, har du noen gang gjort dem noe, kanskje? 😉 Tenk på det neste gang noen skriver noe stygt! 🙂

    21. jeg ser du redigerer bort rynkene under øynene… ikke at det er noe galt med det, jeg gjør det selv ;p

    22. Sophie, jeg elsker bloggen din <3 Du er kjempesøt jente, hehe :)Jeg lurer bare på noe; hva står skrevet på tatoveringen din? Synes at den er kjempefin!! Kan du ta noen nære bilder av den? Hadde vært skikkelig kult om du kunne <3

    23. elsker når du skriver slike innlegg 😀 man blir på en måte kjent med deg, som er så hyggelig 😉

    24. digger deg!
      Men jeg lurte på en ting: skal du kåre vinneren av goodiebagen på bloggen, eller sender du privat melding? Kan du kåre vinnerene på bloggen? da er det så mye enklere å vite når konkuransen er ansluttet <3
      som jeg sa: DIGGER DEG!

    25. Jeg mener virkelig ikke å være slem, jeg digger deg. Men jeg syns bare det er en stund siden du skrev at “jeg føler aldri at jeg er bitchy mot noen”, men det eksempelet med å danse på bordet, og som du tidligere har påpekt “så lenge vi har det gøy, spiller det ingen rolle hva andre syns”, virker på meg som noe som kan oppfattes bitchy.

    26. Bestem deg Sophie. Er du imot pels, eller du for pels? Er du virkelig redd for hva andre tenker om deg, eller driter du i det? Du er SYKT dobbeltmoralsk. Her skriver du at du driiter greit i hva folk tenker om deg, og så plutselig skriver du at du er redd for å ikke være god nok? Tror du bør sjekkes for schizofreni.

    27. Det verste jeg vet er at folk tror de vet hva jeg tenker/mener. De tror at det de sier om meg er det som er riktig når det er alt annet ! 🙂 blir faen med så sint !

    28. Helt ærlig så tror jeg det bare er bullshit at du ikke bryr deg om hva andre sier og er utadvendt osv.. Jeg tror grunnen til at du er frekk og spydig mot andre er fordi du egentlig ikke har så god selvtillit 🙂 Du virker ikke som en snill og imøtekommende jente. Du virker mere som et lite barn som prøver sitt aller beste å være/bli en såkalt bimbo. Synes synn på deg når du vokser opp. Bare se selv! søk på sophie elise på google. så kommer det automatisk på søkelinjen “sophie elises kropp”. Gled deg til jobbintervju i fremtiden 🙂

    29. Liker bloggen din!:) Men du sier imot deg selv i dette innlegget. Du sier at du gir faen i hva andre mener og syns. Men hvorfor skriver du at du alltid blir flau over alt du gjør?

    30. folk sier at du er frekk å sånn fordi du har dårlig selvtilit! (jeg syns ikke at du er det assa!) looooool!! det er de som sitter å skriver dritt om deg på bloggen din..!
      digger bloggen din og at du er deg selv! <3<3

    31. Du er en fantastisk person! jeg digger humoren din og du har en helt fantastisk personlighet! bare måten på du skriver når du blogger gjør at jeg ser for meg at du sier det(selv om jeg aldri har møtt deg før). Du er en fantastisk pen og populær jente, husk det! jeg misunner både ditt indre og ytre! Du er gullegod Sophie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg