Bestille fra nett – under 18 år?

Fikk et spørsmål om hvordan jeg handler på nett når jeg er under 18 år, om jeg ikke spør foreldre. Det er så enkelt som at jeg benytter meg av tjenesten postoppkrav – da betaler man når man får pakken på postkontoret. Enten med penger eller kontant, det er helt fritt valg. Her kommer et utvalg av sider jeg bruker som benytter seg av dette:

Nelly.com. Det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker nelly og shopper der ifra ofte. De har fri frakt nå (jeg kan love dere at jeg har slått til!), og handler man med postoppkrav kommer det 59 kr i tillegg. Ikke så alt for ille synes jeg!

Fant noen favoritter! Genser HER // Sko HER // Bukse HER 

 

Luxushair.no. Det er de jeg nå har begynt å benytte meg av når det kommer til clips, rett og slett fordi etter de fikk nye leverandører av hår har de blitt best i kvalitet. Fikk “kjenne” på håret hos en venninne og etter det var jeg solgt! Her kan man handle med postoppkrav, og det kommer på 110 kr i tillegg – men det er alltid fri frakt.  Til dere som lurer – jeg bruker farge #7!

Håret jeg bruker finner dere HER. Koster 1399 kroner, men kan holde i opp til et år – så absolutt verdt det 

Makestyle.no , favorittsminkebutikken på nett! Jeg har blandt annet kjøpt krølltangen herfra som jeg bruker fast. Er ikke helt sikker på hva prisen kommer på i tillegg her, men det er veldig godt merket av når man bestiller husker jeg!

Og en annen fantastisk nettside jeg føler jeg må tipse om – play.com! Det er ikke postoppkrav (er sjeldent det med sider fra utlandet), men det er fri frakt på alt til Norge! De selger blandt annet ALLE sesongene av frustrerte fruer samlet i en boks, altså fra sesong 1-7 for 1500 kroner. Elsker den nettsiden, har alt av serier, filmer osv. Har vært fast kunde i flere år!

Hva er deres favorittnettbutikk? ♥

 

53 kommentarer

Siste innlegg