last night

Vet ikke helt hva jeg skal si om gårdagen egentlig..

Vi begynte hos Linn Ida som er en av mine beste venninner, de aller beste jentene var samlet der (manglet bare Amanda ♥ ). Det var kjempegod stemning og vi hørte på ordentlige jentesanger og sang skikkelig, vi spiste kake, pizza og godteri. Vi skulle dra videre til en annen 18årsdag som også var til en god venninne, men sjoføren var over en time for sen så fikk ikke vært der så lenge..

Med en gang jeg kom til det andre lokalet var det så mange folk der at jeg knapt kom meg inn, og jeg ELSKER det! Fikk også møtt en venninne fra Narvik som jeg har savnet utrolig masse. Alt i alt en vellykket kveld med litt drama på slutten, men er ikke ordentlig fest uten. Eller?

Kveldens sang! 

 

Meg og fine Linn Ida, bursdagsbarnet! 

 

Fine Maria med de kuleste tatoveringene!

45 kommentarer

Siste innlegg