vinn biletter til david guetta!

Har vært og trent og skal snart begynne å fikse meg til kvelden. Gleder meg noe sinnsykt!  Og har forresten gitt opp å få min gamle facebook tilbake, haha.. Så om noen av dere vet hvordan jeg kan få slettet eller lukket min gamle facebook uten å ha tilgang til den, ta kontakt med meg på mail [email protected].  Og dere som kjenner meg eller har hatt mye kontakt med meg på min forige facebook kan legge meg til igjen HER. ♥

Og her kommer enda en konkurranse – du kan vinne biletter til David Guetta i oslo 15 juni! Jeg skal dra med Anne-Sofie og den som vinner får dra med oss, og kanskje møte han etterpå. Alt du må gjøre er å like facebooksiden min HER, så kommentere på BLOGGEN MIN om at du har gjort det, og mailen din. Kontakter vinner i morgen! 

1302 kommentarer

Siste innlegg