ammagawd

Koselig å få litt støtte angående hele denne hackersaken og trist å høre at mange mener jeg overdriver. Tydeligvis fatter ikke folk at dette er JOBBEN min, tenk om dere skulle mistet deres jobb om noen brøyt seg inn og ødela.. haha, det var kanskje en rar sammenligning, men det er jo litt sånn!

Har fått MASSE hjelp i dag fra mange forskjellige og det er jeg utrolig takknemlig for, selv om ingenting har hjulpet så langt… Skal slutte å mase om det til dere, tror jeg har kontaktet de som er “verdt” å kontakte nå.
Siste spørsmål, noen som vet om det går å ringe facebook/hotmail? Eventuelt nr? Kontakt meg på mail, [email protected]

Nå går jeg og legger meg, opp tidlig for å trene. God natt ♥

Sovemasken – et absolutt must!



54 kommentarer
    1. Forstår deg godt! Jeg hadde klikka helt, og det er bare barnslig og unødvendig av de som gidder å kommentere negativt.. Alltid noen som er sjalue på en så perfekt jente! Skulle gjerne hjulpet deg, men jeg er ikke datageni og vet ikke om noen heller.. Men håper det ordner seg, du er favoritt bloggeren min!

    2. natta da, søte deg! men spør igjen, hvordan hjelper det at vi sender epost til en mail du skriver at du ikke får deg innpå, og hvordan linker du til bloggen på face når du skriver at du ikke kommer innpå ? hehehe <3

    3. er så sykt lei av folks som sier at du ligner på iselin i paradis, de tar sykt feil! Iselin er en “hore” får å si det sånn, men det er ikke du sophie elise! Du har vært fall hjerne og vet hvordan du skal bruke den riktig, du er pen og du vet hvordan du skal du skal være naturlig! du lyver ikke, du sier bare sannheten! du er en positiv person og har mye fornuft! Du er bare deg selv og det burde du fortsette med!
      elsker bloggen din og håper alt ordner seg<3 klem!

    4. sophie, ikke ha hotmail! har hele tia fått beskjed om å ikke ha hotmail-mail, sia de e så jævla lett å hacke. har du en hotmail konto så ber du om å bli hacka. skaff dæ en gmail, yahoo, et eller anna, bare ikke hotmail.

    5. huff det er leit å høre. jeg skjønner deg så utrolig godt, du jobber jo hver dag, for å gjøre det bra kan det ikke være problemer i jobben. Syns du takler det bra !!

    6. til anonym over her:
      altså, er ikke noe lettere å “hacke” en hotmailkonto enn noen andre … akkurat like lett å finne ut et passord uansett om det er et annet “brukernavn”. De som virkelig vil finne det ut finner det ut. har ikke noe å si hvor man har kontoen sin 🙂

    7. Jeg vil bare få ut dette, sånn at du skjønner det fra mitt synspunkt! Hvis du slutter så har hackeren oppnådd det han ville muligens, for det er folk som ikke har glede av andre sine berømmelser, somLag deg ny mail, lag ny facebook side og ny facebook for den saks skyld og si ifra til dine nærmeste om det. Jeg vet det er vanskelig til tross for hvor mange som har likt, hvor vant du har blitt til den og den siden, men hvis du ender opp meg å ikke finne en eneste profesjonell hacker er jeg redd det ikke er noe valg. Selvfølgelig ødelegger det for jobben din, med den fanpagen og sånn, men bare tenk på at du må gjøre det beste ut av det!:-)

    8. Håper alt ordner seg, og at du ikke slutter å blogge.
      Kan du lage et innlegg der du gir tips om hvordan du kan trene bort litt fett på lår på treningsstudio og hjemme?
      Også lurte jeg på om du kan lage et innlegg med tips om hvordan du får så langt hår, og om du anbefaler noen hårkurer? Når du får tid selvfølgelig 🙂

    9. hei, jeg bare lurte på om du hadde tenkt å farge håret blondt igjen, synes du passer fargen bedre, men du er fin med brun også da!

    10. søta!<3
      spørsmål til neste runde med svar av spørsmål:
      - sover du med exstanson?
      - sover du med sminke?
      - har du noen gang tenkt til å farge håret lyst igjen?

    11. Seriøst, dere som sier “men kan jo ikke kontakte deg på mail, den er jo hacket!”, har det ikke falt dere inn at hun har flere epostkontoer? Den hun skrev over er tilknyttet bloggen, enhver person med litt vett i skallen burde jo skjønne at man bør ha en separat epostkonto til privat bruk for å slippe å bli spammet ned med mail relatert til bloggen..
      Uansett, trist å høre at du har blitt hacket! Det er noe av det ekleste man kan bli utsatt for på nettet :S Håper det ordner seg!

    12. Håper alt ordner seg!
      Hvor har du kjøpt den sovemasken forresten? Leter etter sånn, men finner det ikke noen steder. Håper du har tid til å svare. 🙂

    13. Du kan alltids få deg en ny jobb. Og du kan også lage deg en ny hotmail konto. Jeg syns det er kjempe trist at noen har giddi å hacket deg. Men for guds skyld, ro deg ned. Det er ikke verdens viktigste jobb du har, du blogger… Jeg vet det er en jobb, men tenk også på de som virkelig jobber og tjener mindre en deg.
      Håper det ordner seg. Det var ikke meningen å virke bitchy ellernoe sånt, jeg liker bloggen din veldig veldig godt. Men syns bare at du skal se at det ikke er verdens undergang, alt kommer til å ordne seg. Og hvis det ikke gjør det, så finnes det sikkert noen butikker ellernoe i nærheten du kan jobbe hos 🙂

    14. Har sendt deg epost, men er usikker og litt redd for at en mulig hacker kan se den? litt privat informasjon der itillegg til hjelpeting

    15. Kjære Sophie!
      Jeg har tenkt litt på deg og det jeg har lest om deg på bloggen din.. Og det er en ting jeg ikke skjønner; Hvordan kan du ha komplekser for nesen og leppene dine? Du som er så pen? Jeg bare skjønner det ikke, du er jo pen på alle bilder som du legger ut og som man kan finne av deg. 🙂
      Digger deg og bloggen din! Klem 😀

    16. Her er nummeret til facebook norge: 64 029 957
      Du kan prøve å kontakte slettmeg.no kanskje du kan slette facebooken din, eller hverfall deaktivere den midlertididg! 🙂

    17. Hei !
      Jeg hvet ikke om du leser alle kommentarene dine !
      Men jeg må si at jeg virkelig håper det ordner seg med denne hackgreia ! Du er en utrolig person som jeg må si jeg ser opp til 🙂
      D-u er jo liksom heeelt perfekt <3
      noen som jeg kjenner sa engang til meg at jeg ligna på deg å jeg tror aldri jeg har hoppet så mye av glede før hahah 😀 for da betyr jo det at da er jeg jo drit pen ! 🙂
      Elsker bloggen din <3
      Klem fra meg 🙂

    18. Vi har google, du kan jo stille spørsmål der hvis det er så mye du lurer på 😉
      Det var jo du som sa du ikke orka mer å vurderte å slutte hvis du ikke fikk det til, så.

    19. Det er veldig synd alt som har skjedd ! 🙁 Ikke slutt å blogg er du snill. Du lyser opp dagen min, har jeg noen problemer bruker jeg bare å lese bloggen din. Jeg ser hvordan du takler eventuelle problemer og jeg prøver å takle mine på best mulig måte med å tenke på hvordan du ville ha taklet dem.
      Håper alt blir bra igjen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg