slutter om det her ikke fikser seg.

Må si jeg er utrolig skuffet over politiet i Harstad.. Altså, er ikke hacking og identitetstyveri alvorlige forbrytelser som skal slåes hardt ned på,eller har jeg missforstått? Vi blir nemlig informert gang på gang om at slikt skal man ikke gjøre – men ingenting skjer uansett. Jeg har vært nede på politistasjonen og ringt flere ganger, til og med grått flere ganger fordi jeg ikke får meg inn på hverken mail eller face. Og jeg er ikke så barnslig at det er fordi jeg vil chatte med venner men det er på grunn av jobben min. Det har jeg også forklart de nøye. 

Har kontaktet alle jeg kjenner som kan noe med dette, jeg har kontaktet politi, datatilsyn, microsoft norge, hotmail, facebook and so on. Det er faktisk så alvorlig at jeg vet ikke om jeg kommer til å gidde å fortsette med bloggen om jeg ikke kommer meg inn. Hvem vet hva de gjør inne på min mail og min facebook som kan gå utover meg profesjonelt, med tanke på samarbeid? Det er et stress nå og mye jobb jeg ikke får ordnet.. Nei, vi får se det an. Blir det ikke fikset er det nok ikke sikkert at jeg kan fortsette med bloggingen min mer på grunn av sponsoravtaler og kontrakter. 

Nok en gang, om noen kan med profesjonell HACKING (vet det ikke er lovlig men politiet gir seg en åpenbar faen virker det som) så kontakter dere MEG på mail : [email protected]. Den som klarer å hjelpe meg ORDENTLIG får overført 500 kr, minst:-) Og ikke begynn sånn ” sikkerthetspørsmål” osv, hadde NOE av det vært et alternativ hadde jeg ikke vært i denne situasjonen. 

SKAL DET VÆRE SÅ FORBANNA VANSKELIG Å KOMME SEG INN PÅ MAIL OG FACE..

 

177 kommentarer
    1. :O
      håper det ordner seg ! virker utrolig kjipt, vertfall med tanken på at noen kan ødelegge for deg når du skal få deg div. jobber senere..

    2. Kjenner mange andre som har blitt hacket på både mail og facebook.. Tror bare det er et “virus” som går.. Altså en keylogger.. så hvis du er heldig tror jeg ikke de er ute etter noe spesielt..

    3. HÅPER DET ORDNER SEG, SOPHIE! KAN DESSVERRE VIRKELIG IKKE HJELPE DEG, ANER IKKE NOE OM SÅNT:( SKULLE GJORT HVA SOM HELST FOR Å HJELPE DEG, HADDE IKKE TRENGT NOE PENGER EN GANG! 🙁 MEN DESSVERRE HAR INGEN ANELSE..

    4. Herregud, folk har ikke et liv. Seriøst, hacke seg in på andres profiler. noen folk er bare helt hjernedø

    5. sykt dårlig gjort av de som gjør det synes jeg!
      håper virkelig alt årner seg, vil ikke at favorittbloggeren slutter :/ veit desverre ikke hvordan man fikser det, beklager!

    6. håper det ordner seg! Jeg har anoreksi og bloggen din er det som hjelper meg i hverdagen så om du slutter så kommer nok hverdagen min til og bli grusom 🙁

    7. får virkeli håpe det ordner seg, men hvis du ikke har noe annet valg så må du nesten lage ny mail og facebook-side..

    8. Hvordan skal vi sende deg mail når du ikke kan komme inn på den?P? 😛
      Men ikke slutt..digger bloggen din

    9. Kanskje hun har laget seg en ny ?- Det er det jeg bruker og gjør når jeg ikke kommer meg inn! 😀
      – Skjønner utrolig godt at du blir irritert og frustrert for dette er virkelig noe av det verste som kan skje, uansett hvem man er egentlig! Og politiet, ja de får man virkelig ikke så mye hjelp av dessverre! Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg, det eneste jeg klarer er og kopiere bloggen din, men ikke noe mere!

    10. Sophie, slutter du, så skal jeg love deg jeg går opp i skogen og legger meg vedsiden av katten min sin grav i en slags potetstilling å gråter.
      Du får ikke lov til å slutte. Jeg skal be for deg! selv om jeg ikke tror på gud, men nei, du får ikke slutte.
      Jeg er altfor avhengig av bloggen din.

    11. Hva feiler dere egentlig … sier sånn på kommentar.. dere hadde ikke sakt det rett oppi tryne til hun … jævlig teit å skrive det mia ! Skjønner ikke på dere.. hun er sykt fin blogg er seg selv ! og liker og blogge det er jobben hosin og når dere kommer med sånne kommentarer så er det ikke noe gøy HVOR GAMMLE ER DERE !
      DIGGER BLOGGEN DIN OG HÅPER DU FÅR ORDNER DET ! :))

    12. Jeg har en kompis som er veldig flink på sånne ting. Han kunne lagd et “vedlegg” som foreksempel et bilde eller et dokument med et virus sånn at han kan styre og se alt som skjer på den pcen som åpner det vedlegget. Han kan se alt av passord og identifikasjon and so on…

    13. Jeg vet ikke om det løser hele problemet.. men kanskje du kunne opprettet en midlertidig mail, og informere sponsorene dine om den nye mailen? på den måten kan du hvertfall komunisere med de du har avtale med:-)

    14. folk e faen så tåplige å har veldig lite å jørr på hvis de hacke ein mail. di jørr d jo bare for å ødelegga. sykt ka misunnelse kan jørr me ein person

    15. Hmm..hvis du har prøvd alle Passorda du vet om, tatt sikkerhets spørsmål og spurt alle du kjenner .. Da må du bare purre på politiet assa .. De må da skjønne at dette her er jobben din og at Facebooken er veldig viktig ! Eller du kan lage deg en ny Mail, skrive et innlegg om mailen Og sende Mail til Facebook sin hjelpe hotmail om det, og sende linken til innlegget sånn at de skjønner det ikke er fake ellerno.. Har hatt samme problem som deg .. Eller nesten, men heldigvis klarte jeg sikkerhetsspørsmålet på hotmail.. Håper det fikser seg!! Elsker bloggen din <3

    16. Ikke slutt,vær så snill det er mange som ser opp til deg inkludert meg,jeg elsker bloggen din du er så fantastisk,men do what you have to do.
      Stå på,jeg vet at du ikke gir deg så lett♥

    17. ikke slutt å blogg !
      Håper virkelig det ordner seg !
      Jeg kunne gjort alt får og hjelp, men har ikke anelse på sånne ting (skulle aldri har penger)

    18. Har dere ikke data folk på skolen som er flink til å hacke seg inn ?
      Du kan jo sende meld til facen din , med en annen bruker og se om du faktisk får svar. Jeg er ikke så flink på sånt,men det er verdt et forsøk 🙂

    19. Mange som har blitt hacket, både på face og mail. Det er ikke norske hackere, om det samme har skjedd med deg. De er engelske, og de gjør ikke noe spesielt, de bare “tar” brukeren fra deg. De snakker ikke med noen eller slikt.

    20. Til han kødden som kaller seg Anonym. REGEL 1&2. Anonymous er ikke en gruppe, men heller et jævlig stort substantiv.
      – Newfag

    21. særr! fettonga! har de ikje bedre å jør?
      håpa dt hær ordna sæ!
      skulle gjærne ha hjolpe dæ men kan dessværre ikje noe om dt!
      politiet burde bynne å gjøre noe fort!
      jeg har blitt hacket før så æ veit kordan du har dt!
      håper virkeli dette ordner seg duu!
      bloggen din er den beste!
      du inspirerer meg! du er mitt forbilde!
      dette må bare ordne seg!
      støtter deg!

    22. Håper du får ordnet dette! Så vil jeg følge deg hele veien,på hotmail osv siden jeg selv er syk,og har ufattelig mye tid,og siden jeg absolutt ikke har noe bedre å gjøre enn å hjelpe andre så..!

    23. herregud, jeg kjenner jeg blir utrolig provosert av noen kommentarer her. til anonym som kaller henne “dramaqueen”: det er faktisk en utrolig frustrerende situasjon sophie sitter i nå. hun tjener sannsynligvis like mye, eller kanskje mer enn foreldrene dine. da er det utrolig mange penger i bildet. når du i tillegg ikke føler at du får tilstrekkelig hjelp fra politiet så er det faktisk en dramatisk situasjon siden det kan føre til at hun “mister jobben”. jeg tror jeg selv hadde taklet situasjonen mye dårligere enn sophie gjør.

    24. Neei ! du må ikke slutte og blogge.. Jeg har fulgt denne bloggen lenge nå ! å jeg skjekker den hver eneste dag ! Du er best sophie <3 Stå på !

    25. neeeei ! ;( du må ikke slutte å blogge ! jeg har ikke peiling på sånne hacke ting åsånn, sorry … <3 Håper det ordner seg da :))

    26. Skjønner at det er jobben og inntektskilden din men om du slutter og blogge “bare” for at du ikke får sponset greier så synes jeg det blir litt for dumt… Det var da en grunn til at du begynte og blogge, før du ble sponset med så mye dritt, for ikke og snakke om alle leserne som følger deg… Det er da noe?

    27. Jeg må først si at jeg skjønner hvis du slutter, sykt kjipt med hacking assss. Men en ting jeg lurer på, siden du linker til innleggene på bloggen din på facebook, men skriver her at du ikke kommer deg innpå? Og sier at vi skal sende email til en mail du skriver at du heller ikke kommer innpå? Vil ikke at du skal slutte da, men hærregud dere, slutt å skriv stygge kommentarer. <3

    28. hmm så utrolig dårlig gjort av de som har gjort det… kan dessverre ikke hjelpe deg :/
      det fikser seg sikkert til slutt! får vi håpe 🙁

    29. “Og ikke begynn sånn ” sikkerthetspørsmål” osv, hadde NOE av det vært et alternativ hadde jeg ikke vært i denne situasjonen. ”
      Ærlig talt Sophie, tipper du har fått ganske mange mail hvor folk prøver å hjelpe deg. Jeg har også sendt deg en. Hva med å skrive TAKK, men det fungerer ikke, i steden for å være så utakknemmelig.

    30. Håper alt fikser seg! Synes du er en kjempe flink blogger, så dette fortjener du ikke. Det finnes alltid lys i enden av tunnelen!

    31. Politiet har vell bedre og gjøre enn og hjelpe en liten drittunge med og få tilbake passordet sitt på facebook! Hehehe ;P

    32. urtoliig dårlig gjort, hun/han/dem har sikkert gjort det fordi de er sjalu på deg! stakkars deg sophie jeg kan dessvere ikke hjelpe deg! men håper dette ordnder seg! klem kine helene

    33. har du prøvd å sende passordet til til e-posten din? det står som regel ” glemt passord” eller “nytt passord”, har du prøvd det? håper ting ordnet seg!

    34. Alt for dårlig at politiet ikke ser alvorlig på dette! Hacking er en ulovlig forbrytelse og ikke minst en invasjon på privatliv! Håper det ordner seg for deg.

    35. Huff tragisk! Hadde det vært meg som ble hacket aner jeg ikke hva jeg skulle gjort..Håper det fikser seg, og du må ikke slutte å blogge, du har en utrolig fin blogg! 🙂

    36. KAN DU DRITE I DE WEBCAM KVALITETS BILDENE HELE TIDEN??? BILDENE DINE SUGER…. 🙁 ELSKER BLOGGEN ELLERS!

    37. nårtid begynte det og koste noe og blogge? uansett så får du jo alt tilbake vist du prater med sponsorne dine

    38. Et alternativ kan være å kontakte de som styrer http://www.slettmeg.no. Jeg vet at det er en nettside som hjelper med å slette ting du selv ikke får bort fra nettet, men de kan sikkert litt av hvert med datamaskiner og har kanskje noen ideer om hva du kan gjøre.

    39. Herregud så provoserande det må vere med alle dåkke som kommentere sånne ting som “åh, du må ikkje slutte å blogge” og “prøv å trykk på glemt passord”. Sophie er smart, trur ikkje dåkke ho har gjort alt? Det er og så sytalaust å sjå på folk som skrive “håper det går bra” og ett eller anna dumt.. Men har sendt dinna linken til en fyr/kompisane hans som kan med hacking. Er faen meg bedre å holde kjeft i kommentarfeltet enn og måtte kommentere enn provoserande kommentara ass..

    40. Jeg skjønner at du synes det er frustrerende at folk skriver: “gå inn på glemt passord, og send nytt passord til en annen e-postadresse”, men det er jo faktisk den eneste løsningen. Alle E-postadresser har samme system om du har glemt passord, så det er jo det eneste du kan gjøre? .. Prøv alle slags passord som du noen gang har hatt på mailen din – så klarer du det sikkert til slutt. Har vært i samme situasjon selv, og det tok meg et par timer å huske passordet, men jeg klarte det til slutt! 🙂
      Lykke til! håper det ordner seg til slutt!
      Elsker bloggen din! ♥

    41. ser at noen skriver at hun må lage ny facebook? altså hun har jo mye på den og viktige ting. Og skjønner ikke helt hvordan dere kan kalle henne fjortiss, dum, osv? er dere født for å skrive stygt/ plage andre?
      Håper dette ornder seg for deg sophie. følger bloggen din hver dag 🙂 <3

    42. ^Christine: Hva faen. Ja, Sophie er en smart jente, så tror ikke hun blir drit sur fordi folk håper det går bra, er nok bare gøy for henne å vite at folk fremdeles vil ha henne på blogg.no. Så roan du, og heller la Sophie ta seg av det hun syns er provoserende i kommentarfeltet

    43. om du husker deler av passordet på face, er det mulig å få kommet inn! 🙂 Det eneste jeg trenger deg til da, er å eventuelt identifisere personer fra vennelisten din 🙂

    44. Uff, så utrolig barnselig å gjøre sånnt! Håper det årner seg snart 🙂
      Utrolig synd at dette skjedde, men hadde jeg kunnet, hadde jeg gjort alt i min makt for og hjelpe til, ikke for pengenes del, men for din egen del! 🙂 Har du prøvd å sende melding til data politiet?

    45. Eneste du kan gjøre, for å ikke gjøre ting værre, er å få kontakt med Facebook Norge, og bevise for dem at du er du.. De har prosedyrer når sånt som dette skjer, og de får som regel alltid ordnet opp. Det er ikke alltid enkelt å få tak i de, men bare forsett å prøve..
      Å få noen andre til å hacke seg inn er ikke alltid like bra, for det kan ende opp med at Facebook Norge registrerer hackingen, og at du faktisk blir utesperret fra Facebook på ordentlig. Og det er ikke noe som du burde risikere. Gjør dette på en skikkelig måte, så blir ikke ting værre.
      Politiet prioriterer nok ikke dette, iallfall ikke at de kan løse det på dagen. Du kan jo prøve å kontakte media, VG eller Dagbladet, eller lokalavisen din eller no, forklare saken og si at politiet ikke tar saker som dette alvorlig. Forklar hva du mister med hackingen, og hva du risikerer å tape så kan det hende de lager en sak om dette.
      Det ordner seg alltid til slutt, men det kan ta litt tid.

    46. ELLER!! Jeg fant den vidoen her.. Du kan få tilbake profilen din ved hjelp av vennene dine på facebook. Følg instruksjonene på videoen, så skal nok alt løse seg.
      Det handler om at du går gjennom innloggings delen, og velger at du ikke har svar på sikkerhetsspørsmål, og ikke tilgang på mail. SÅ kan du velge “Recover Your Account Through Friends”. Da velger du noen nære venner på facebook, og så sender Facebook de vennene en kode, som du da må få fra de vennene, og skrive inn videre i prosessen. Så skal kontoen din være på plass… Håper dette virker, men se HELE videoen 🙂
      -Knut-

    47. Dere som sier “lag deg ny facebook da dumma”, er dere helt skada heller? Hun trenger eposten sin pga JOBB, SPONSORAVTALER osv… lær dere å lese!
      Alt ordner seg for snille jenter, Sophie.. 🙂 Håper på det beste.

    48. jeg føler med deg Sophie, og skjønner absolutt frustrasjonen din! når man stadig får beskjed om at hacking og so on blir slått hardt ned på og er straffbart, også gjør de ikke noe med det når det først skjer, blir det jo som å si imot seg selv. jeg håper virkelig at det ordner seg!

    49. Det hjelper jo ingenting hvis hun lager seg ny mail og facebook!!Sponsorene hennes kan allerede være “fuckt up” pga hakkingen!Det er virkelig ikke Sophie som er dum det er dere… facebooken og mailen hennes er en stor del av “jobben” det er ikke slik at man bare kan lage ny når man blir hakket for å så tro at alt er bra igjen. Håper det går bra Sophie håper virkelig du ikke slutter 😀

    50. det jeg gjorde når jeg hadde glemt passordet mitt til mailen min var å var å trykke på “har du ikke tillgang til kontoen din”, for så å trykke på “jeg har glemt passord”, så fylte jeg bare inn det som sto der, også fikk jeg nytt passord og alt var bra igjen :))

    51. Må du virkelig blogge bare på grunn av sponsoravtaler, kontrakter osv? Jeg blogger fordi det er en hobby, for å skrive ned mine meninger en plass, mine tanker and so on. Ikke for å tjene penger, ikke for å få sponsorer og så videre! Tenk litt på det 🙂
      Er ikke verdens undergang for å si det sån, om du mister det. går an å jobbe i butikk også.
      fin blogg 🙂

    52. Herregud, Sophie. Altså, slutte bare på grunn av at du ikke får ordnet det med sponsor- avtaler. Det var da en ting.. Du vet du kan blogge uten å tjene penger ? Men tydeligvis kan ikke du det. Haha, faenass

    53. Hei 🙂 har vært utsatt for akkurat det samme, og da politiannmeldte jeg det og politiet her ordnet det. De fant ut hvem det var og jeg fikk erstattning på 50.000! Det tok litt tid,og jeg skjønner frustrasjonen helt sinnsykt godt, håper det ordner seg for deg!

    54. Nå mistet du en leser, seriøst. Det er så overfladisk av deg å evt slutte å blogge fordi du ikke får gratis ting og penger for det? Tenk på lesere da, betyr de virkelig SÅ lite for deg? Seriøst, det er dritdårlig gjort mot oss som bruker flere minutter daglig på å lese bloggen din.. det er bare penger.

    55. Altså, det er greit at du tenker på å slutte fordi du ikke får masse penger og sponset ting, men at du faktisk skriver det her offentlig er bare dårlig gjort. Vi leser er innom bloggen din flere minutter daglig, og det er hva vi får igjen? Vi har skjønt at gratis ting og penger betyr mer for deg enn oss, men du trenger ikke å skrive det så vi ser det… fikk et helt annet inntrykk av deg akkurat nå. Ikke vondt ment, men du virker helt care mot lesere nå.

    56. Er så latterlig å lese noen av kommentarene om at hun er så dum etc. Er det noen som er dumme er det vel de skriver at hun er forbanna dramatisk og er så dum fordi hun ikke har byttet facebook og hvorfor skal de sende mail til deg når du ikke kommer inn på den. HVIS DERE ER SÅ JÆVLA SMARTE SÅ BURDE DERE VEL HA FÅTT MED DERE AT HUN HAR OPPRETTET NY MAIL OG DET ER DEN HUN BER DERE SENDE MAIL TIL OGSÅ. Hadde jeg tjent så mye penger på en blogg og noen hadde hacket min facebook og alt det der så hadde jeg lagt ned alt som var offentlig ved meg, er utrolig ekkelt og med tanke på hvor mye penger som står på spill skjønner jeg henne godt. Penger er faktisk ikke bare penger for noen og man trenger faktisk penger for å overleve. Men så er det alltid like fint at noen lesere sier at bloggern er egoistisk fordi bloggern har delt privatlivet sitt i mange år med leserne og når leserne plutselig ikke får dekket SITT NYSGJERRIGHETSBEHOV, da er kun bloggern som er ego – men ikke dem selv. Hurra for mangel på selvinnsikt og empati.

    57. haha du treng jo ikke legge ned bloggen kun pga det :p e mange som blogge “gratis” e ikke som man treng sponsora for å blogge, søta 😉

    58. politiet har mange saker de skal igjennom. noen blir prioriter, andre ikke. De har ikke nok ansatte eller resursjer til å kunne hjelpe alle til en hver tid. Og hvis du ser på din situasjon i en politimanns perspektiv så er ikke dette en sak som bør prioriteres, selv om du føler at hele verden raser sammen akkurat nå, så har mange andre voldtektsofre, ofre etter bilulykker osv det mye verre. hele verden bukker ikke for deg selv om du er veldig pen og det er synd på deg. håper det årner seg for deg. Men du kan først som sist forberede deg på at det ikke kommer til å bli opprettet sak fra politiets side i denne saken.

    59. Unnskyld meg!! Men, du skriver da altså at så lenge du ikke blir sponset med ting/får betalt gidder du ikke å blogge mer..? Am I right?! Så det er da åpenbart at du KUN gjør dete for penger. Da takker jeg for meg jeg også!! Oppfordrer alle andre med litt selvrespekt å gjøre det samme!! 🙂 haha, k, bye

    60. hmm.. går det ikke an å få sperret hele den facebooken, og mailen? De som du samarbeider med skjønner vel at sånt kan skje, og at du ikkje kan få åpnet den andre mailen din? hmm..

    61. FOLKENS! det er ikke rart Sophie er redd,trist,sur og fortvilt, det er ikke bare lage seg en ny mail, overføre alt til den liksom. Hun har jo alt laget seg en ny mail. Men hun har viktige mailer og avtaler på den andre. DET ER SNAKK OM MASSE PENGER ! og en jobb hun er knyttet til , og trives med. Og i tilegg får penger for det. Hun blogger jo for oss lesere, hvorfor skal noen av oss da ødelegge for oss andre lesere og Sophie, med og hacke henne. Og dere som kaller henne FJORTIS, og sir “utsende betyr ikke mest” , Der sa dere jo det, Sophie er sikkert en grei og snill jente, så utsende betyr ikke mest. SKJERP dere folkens. Sophie jeg skrev en kommentar i det forige innlegget om hvordan jeg kunne hjelpe deg 😉

    62. jeg ber for at dette ordner seg 🙁 blir sykt knust om du slutter å blogge…. du er den første bloggen jeg skjekker hver dag, og oppdaterer sikkert 100 ganger om dagen! Du lyser opp dagene mine, virkelig 🙂 og jeg elsker bloggen din!

    63. Til noen av “leserne” her, så har sophie skrevet i utallige innlegg at hun har laget en ny mai, men alt som har med sponsorer og kontakter er på den GAMLE mailen og facebooken som har blitt hacket.
      Les litt av bloggen for dere tar noen konklusjoner.
      Håper virkelig du finner ut av det! 🙂

    64. de driter i det igrunn, politiet har ikke tid til idtyveri :p var på politistasjonen for det samme i dag, noen har personnummeret til kjæresten min og har bestilt seg simkort osv. de sa de ikke kunne gjøre noe før man fikk regninger osv på typ 10 000 som ikke var våre, da kunne de se hva de kunne gjøre -.-

    65. Teit politi. Syns egentlig dem burde bry seg litt mer om det. hacking ogsånt er dem jo så redde for at skal skje, og sier at det er ulovelig. har dem tenkt på det med å vise det frem? .. så føler med deg på forskjellige måter. og håper det ordner seg. Fin blogg du har iværtfall! og håper du forsetter med bloggen. c:

    66. NEI!! plis Sophie, ikke slutt. Jeg skjønner at det er vanskelig når det er noen drittunger som ødelegger for deg men plis, jeg ber deg <3 Du kan ikke ane hvor mye jeg digger deg og bloggen din ! og hvis du slutter blir jeg heeeelt knust. Håper alt ordner seg, loveyou.

    67. Trist å høre Sophie, håper virkelig den eller de som har gjort det blir tatt og straffet hardt! Men jeg synes ikke du skal slette bloggen din, du vil kanskje angre kjempe mye. Bare stå på du klarer dette!Du er en sterk jente, ikke mist mote har tro på deg!<3

    68. ett tips, når en person som deg som er toppblogger må du tenke ekstra på passordet i forhold til andre. selvom vi og selvfølgelig må gjøre det. viss du bruker store bokstaver blandet med små og tall og utropstegn i passordet ditt, blir det mye vanskeligere . det høres sikkert komplisert ut og huske et sånt et passord, men viss du skriver det ned på et papir og har det inni iphonen, lommeboka elns,(en plass hvor bare du vet hvor det er) så går deeet nok greit:)

    69. Jeg som mange andre som har skrevet kommentarer her, ser jeg, har også en venn som er DRITgod på hacking. Han har kommet seg inn på litt diverse sider som noe av politiets databaser, hacket seg inn på litt for mange facebook profiler and so on…
      Han kan helt sikkert hjelpe deg!
      Bare send en mail, så kan jeg spørre han 😉

    70. du kommer sikkert ikke til å lese kommentaren men uansett. I fjord ble jeg hacket på facebook. det vi måtte var å bare annmelde det til politiet. Til slutt kan politiet spore opp ip adressen og dem som har gjort det blir deretter personlig anmeldt. de får det også på rullebladet sitt. Det er veldig viktig att du går til poltiet. du kan også sende inn mail til face og slett meg.no. men slettmeg no tar veldig lang tid syns jeg. Men det som skjedde var att det var mine venner som gjorde dette, så prøv og få vennene dine til å få kontakt med mail og facebooken din! men Lykke til , det er forferdelig.

    71. Men altså, sponsorene dine leser sikkert bloggen din, og da ser jo de at du har skrevet at du har blitt hacket. Gå ut i avaisa med det da vel så kanskje ploitiet hjelper deg, eller søk på youtube etter hackings filmer?? send mail til facebook link til de 2 innleggene du har skrevet om det!

    72. du fååår ikke slutte sophie!! <3
      hvis de som hacker deg for tiden leser det innlegget du skreiv FÅR DE BARE SE Å FÅ RÆVEN SIN I GANG MED Å ORDNE OPP I DETT!!!! hva i helvette er problemet?!

    73. OMG,EHUIREHTHU! De som skriver , lag no ny msn og lag no ny face og ska vi sende deg mail når den e hacka, dere er dumme! Har dere lest eller!?!?
      Hun kan jo ikke bare lage seg ny, det er jo pga. kontrakter og sponsoravtaler at hun trenger den daa!
      De kan jo utgi seg for å være henne og gjøre hva de vil på hennes face…

    74. Hva med og få noen som kan hacke facebooken din eller eposten din husker ikke hva du hadde problemet med og komme inn på. Men sikkert noen blogglesere som kan hacke så får du de til og skifte passorde ditt og gi det til deg så logger du inn og skifter igjen 🙂 Om ikke så vet jeg ikke, kjipt problem.

    75. Altså, sikkerhetsspørsmål er aldri en sikker kilde, det gjelder alle mennesker som leser dette. På en annen side; jeg tror nok ikke dem som har hacket deg er på høyeste nivå innenfor hacking, for passord er for det meste å gjette seg frem til, men du kan gjerne sende meg mail og poste litt av det du ser de har skrevet (via venner liksom) og være detektiv med meg.. I Oslo tar dem hacking jævlig seriøst, så er merkelig at en så høytprofilert person som deg ikke blir hjulpet. men ja, som sagt, send meg mail elns, og så kan vi se om vi finner ut av dette c:

    76. du har jo oppatert fangruppen på face? også sendes sponsoravtaler på en gammel mail eller har jeg misforstått?

    77. Hei.
      Akkurat det samme skjedde med meg for noen uker siden, selvfølgelig var det ikke like alvorlig for meg som det er for deg med tanke på jobben din, men av likevel så er det sykt frustrerende å vite at noen andre du ikke vet hvem er en gang kan gå igjennom masse private ting. Når det skjedde med meg hadde de også byttet passord så jeg kom meg ikke inn. Men jeg sendte mail med de på facebook og jeg måtte sende bilde av legetimasjon siden det var så mye tull med at folk byttet passord hele tiden, jeg sendte da av førekortet mitt men du kan sikkert sende av bankkort, og dagen etter da kunne jeg logge inn igjen. Så du kan jo sperre kontoen din, sånn at de hvertfall ikke kan snoke mer på den. Vet ikke om dette hjalp så mye, eller noe i det hele tatt, men det hjalp hvertfall meg! så lykke til Sophie, skjønner at det må være sinsykt frustrerende for deg§

    78. Prøv å få kontakt med den gruppa som hacka Breivik’s epost-kontoer 🙂 Da får du både facebook og mail tilbake igjen, og det kan jeg LOVE deg!
      De er sinnsykt gode i det de gjør, og jeg skjønner ikke hvordan de får det til!
      IKKE SLUTT! Å vertfall ikke slutt med tanke på sponsorer..

    79. Jeg vet at slettmeg.no hjelper mange
      med å slette sine kontoer/ uønskede bilder osv ! Er ganske sikker på at de hjelper til med å få tilbake mailer og andre type kontoer også:) håper det hjelper!

    80. Jeg har sendt dette innlegget til en i Oslo som er veldig flink med data, men han har ikke svart enda. Jeg sender deg en mail hvis han vet hvordan han kan fikse dette 🙂

    81. Problemet er ikke større enn at du kan lage deg ny facebook og mail. De aller fleste vet at du er hacet uansett.
      Det er ikke livets undergang eller, og du får ikke alt du vil selv hvor mye du gråter vettu 😉 Trodde du hadde vokst litt og hviste det!
      Beklager at jeg ikke kommer med en sånn ; Åneeeeeei, ikke slutt å blogg daa! Herreguuuuud <3<3 Du er jo verdens beste ;*;*;*;*;* xoxoxo osv.
      Men du lager et lite problem til et verdensproblem nesten jo.

    82. Håper virkelig dette ordner seg og at du ikke slutter! Om du skulle slutte, så kan det jo hende hackerne har oppnådd det de ønsket, så jeg synes du skal være så sterk som du alltid er! 🙂

    83. Håper dette ordner seg, Sophy! Ingen av oss vil at du skal slutte 🙂 Du har oppnådd så mye med bloggen din, og det er mange jenter der ute som ser opp til deg, og det vet du! Jeg er ihvertfall en av de som digger deg sykt!

    84. Jeg må bare si at du hadde vore en typisk paradise hotel deltager. Hadde vore digg om du hadde meldt deg på!

    85. Sjuuukt barnslig å gjera noke slikt. HÅPE da ordne seg fort! OG IKKJ GI OPP HÅPE ! noken kjem til å få svi for detta !

    86. Jeg hadde samme problem en gang. Laget ett altfor komplisert passord til mail adr min (hotmail) og husket det rett og slett ikke. Jeg fikk hjelp fra en venn/nå kjæreste. Jeg aaaner ikke hvordan han gjorde dette, men jeg fikk iallefall åpnet mailen min igjen. Vet ikke om han kan/klarer å fikse mailen din, men om du vil så kan jeg spørre han. Bare å ta kontakt! 🙂

    87. Herregud. kan du ikke blogg uten sponsor avtaler? er ikke alle blogger som er sponset, så burde jo være fult mulig å fortsette bloggingen uten det også?

    88. Håper virkelig det ordner seg,blir forbanna på at folk hacker seg inn på tingene dine. Det er sykt dårlig gjort,og husk! Ikke slutt å blogg,for bloggen din er livet mitt,sånn seriøst!! <3

    89. IKE SLUTT Å BLOGG!
      DET ER FOLK SOM KAN HJELPE DEG !!
      DU FÅR’KE LOV Å SLUTTE Å BLOGGE !!
      HÅPER DET ORDNER SEG <3
      HUSK: DET ORDNER SEG ALLTID FOR SNILLE JENTER !! <3

    90. Dette er jo faktisk en alvorlig sak, prøv å ta med en av foreldrene dine dit.. Kanskje de tar det mer seriøst da?
      Latterlig at folk syntes dette er morsomt, tenk hvis dette hadde skjedd med dere? Tenk lengre enn til nesa neste gang er dere snille : ))
      Håper det ordner seg!

    91. tror ikke de slutter å hacke seg på dine profiler and so on så lenge du har en høy status i harstad, noe du sikkert har siden du er toppblogger.

    92. Har du noen gang vært utsatt for svindel? Mistet lommeboken eller pengene til falske hackere på nettet? Jeg ber deg om å kontakte denne pålitelige hackeren og gjenopprettingseksperten GENUINE HACKER. Jeg var et offer for falske mennesker som poserte som binære opsjoner og bitcoin-investorer, jeg mistet en sum på $10 000 og 2BTC fra bitcoin-lommeboken min til disse forfalskningene. Det tok en stund før jeg skjønte at de var svindel og dette gjorde virkelig vondt. Så hørte en venn av meg om det og anbefalte meg til GENUINE HACKER som hjalp meg å gjenopprette alt jeg mistet. For mer informasjon send en e-post til [email protected] eller via WhatsApp +1 (260) 218-3592.

    93. Har du noen gang vært utsatt for svindel? Mistet lommeboken eller pengene til falske hackere på nettet? Jeg ber deg om å kontakte denne pålitelige hackeren og gjenopprettingseksperten GENUINE HACKER. Jeg var et offer for falske mennesker som poserte som binære opsjoner og bitcoin-investorer, jeg mistet en sum på $10 000 og 2BTC fra bitcoin-lommeboken min til disse forfalskningene. Det tok en stund før jeg skjønte at de var svindel og dette gjorde virkelig vondt. Så hørte en venn av meg om det og anbefalte meg til GENUINE HACKER som hjalp meg å gjenopprette alt jeg mistet. For mer informasjon send en e-post til [email protected] eller via WhatsApp +1 (260) 218-3592…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg