EXTENSIONSINNLEGG!

Jeg har nå begynt et nytt extensionssamarbeid, det føles godt! Nå har jeg skrevet under kontrakt med luxushair.no etter ekstremt mye tenkning fra min side – og gud så glad jeg er for at jeg gjorde det ♥ Kontrakten jeg har skrevet er faktisk på et helt år, og da sier det seg selv at jeg er villig til å forplikte håret mitt – som er så viktig – til noe så lenge! 

Som dere vet er jeg trofast bruker av extensions, jeg elsker det rett og slett. Er en så genial måte å føle seg litt fin en gang i blandt – eller hver dag, som i mitt tilfelle. Jeg tenker meg nøye om før jeg velger hvem jeg skal samarbeide med, og i mitt “yrke” kan man velge fra øverste hylle når det kommer til slike ting. Derfor er jeg 100% sikker på at jeg anbefaler dere et kvalitetsprodukt!

Jeg skal være helt ærlig, før likte jeg ikke luxushair.no noe særlig. For min smak var håret i fantastisk kvalitet, men desverre ble det for lite hår i en pakke med sine 80 gram. Men NÅ, folkens! Nå selger de mye tykkere hår og man kan velge mellom forskjellige mengder gram i hver pakke. Jeg bruker 180 g (kan kjøpes HER) men det er nesten for mye hår som dere ser. Fantastisk bra! Om man har mye og langt hår anbefaler jeg heller 130 g som kan kjøpes HER. Om man bare skal ha håret en gang i blandt trenger man bare 80 gram, om man bare vil ha litt ekstra liksom. Det kan kjøpes HER.  Sistenevnte anbefaler jeg kun for dere som ikke bruker extensions hver dag, men kun en gang i blandt når dere skal pynte dere, for eksempel. 

Til dere som lurer, jeg har farge #7 nå, og skal snart gå over til #8 som er hakket varmere tror jeg, eller kanskje jeg striper håret? Det er så deilig at håret ser så ekte ut, det blender seg så bra.. Skal prøve å få laget en video hvor dere ser det bedre!

Anbefaler det virkelig, er sikker på at dette håret kan holde ut i et år – MINST! Det er alltid fri frakt og jeg mottok mitt etter kun 2 dager ♥ Og ps; man kan betale med postoppkrav, så du trenger ikke hjelp fra mamma og pappa! 


Håret jeg bruker, og skal bruke i MINST et år framover kan dere kjøpe HER! 

91 kommentarer

Siste innlegg