Den beste treningen

Det er en del av dere som ofte har spørsmål om strippestangen jeg har hjemme, så tenkte å fortelle litt om den!

Jeg føler det blir litt feil å kalle det for “strippestang” så jeg kaller den egentlig bare for “stanga”, ettersom jeg ikke bruker den til noe stripping. Den ble kjøpt for trening, og that’s that! Jeg søkte lenge rundt på nettet for å få det kjøpt, og til slutt fikk jeg kjøpt den fra en jente som solgte den siden hun ikke trengte den lengre. Betalte 2300 kr, og ble litt ekstra med frakt siden den er så stor – merket er xpole  

Jeg har en bærbar stang som jeg kan ta opp og ned, derfor ser man den ikke på rommet hele tiden. Kan også ta den med meg steder, men det er avhengig av en viss takhøyde. På spørsmål om hva man kan gjøre på den, så er det bare å søke på youtube – der finnes det mange bra videoer med tips! Fikk også med en treningsvideo på kjøpet

Negativt med min stang er at den ikke tåler mer enn 60 kg. Altså, jeg kan henge på den og gjøre som jeg ønsker, men alle kan ikke det. Så om dere skal kjøpe bør dere forsikre dere om at den tar deres kroppsvekt! Kjøp også leggvarmere dere kan bruke, både på lårene og leggene – man kan få noen syke brannmerker før man har teknikken inne. 

Noe jeg fikk med da jeg kjøpte den.. Liksom-penger og et band man kan ha rundt foten for å putte pengene i. Haha..

Da og nå..

 

Musikken jeg hører på når jeg trener på den finner dere HER. 

 

36 kommentarer
    1. Har sinnsykt lyst på sånn stang, men storesøster sier at det er tull. Hun kaller det strippestang, jeg kaller det poledance. Det er sinnssykt bra trening, og jeg vil ha en. Har du et forslag på hvordan jeg kan overbevise familien om at det er bra trening?

    2. Har akkurat samme strippestang, å den er fra PeekAboo ikke Xpole, står jo tilogmed på de “pengesedlene”. Har akkurat samme sedler, stang og den boksen du får stangen i, å den koster 998,- fra sexleker.no 🙂

    3. Bare så du vet det, er det der en peekaboo stang….. bare å se på “pengene” som var med, peekaboo dollars, tror ikke noen så proffe som x-pole hadde reklamert med liksom penger fra et annet merke 🙂 og man ser det også på feste i taket, det er bare stanga rett oppi taket, og sikkert gummi eller noe som holder den på plass.
      Ikke for å være negativ, men det er greit å vite hvilke stang du faktisk har, og da jeg kjøpte stang styrte jeg langt unne peekaboo, da de ikke tåler mye og det er mange som opplever att den løsner og faller mens de er på 😛
      Men så lenge du er trygg, og den ikke faller, så er det helt sikkert en grei stang for deg, sikkerheten er viktigest! 🙂
      Jeg driver selv med pole dance, så dette søkte jeg mye etter da jeg skulle kjøpe min stang, og da ble min stang fra x-pole, og jeg elsker den, du har helt rett, det er den beste treningen ! 😀
      supert at du skriver om det, hadde vært moro å se litt av det du kan i en videoblogg 🙂

    4. kaaaan du kle på deg ? :sss fyfaen du vet ikke om folk tar bildet å kopierer den. gjør mye rart.
      hørt mye rart om deg ikke la de overbevise det de sier.
      lillesøstra mi leser bloggen din vær forbildet.

    5. Til anonym over: fordi hvis man har på seg bukse klarer man ikke å henge seg fast.. Man SKAL poledance uten bukse! Det er ikke pga man skal se sexy/ horete ut men det er fordi det går ikke hvis du har bukse på.. Just Ask anyone:) så beklager, men DU er jævlig tragisk som gidder å slenge med kjæften før du har fakta klare;)
      Jeg hadde lyst på en sånn helt til jeg så “kong Curling” og stangen mistet festet og datt ned:p ble litt skremt da!:p

    6. slenge med kjeften? det er jo utrolig mange som blir misbrukt. herregud, er det noen som slenger med kjeften her så er det deg. greit nok at hun skal legge ut bilder, men det er kanskje ikke så særlig lurt når man sitter i trusa vedsiden av en strippestang 😉

    7. Heihei!
      Selv kaller jeg dette pole fitness og driver mye med det hjemme. har faktisk gått på kurs i Kristiansand.
      Så lurer bare. Har du gått på kurs før? og kan du noe gøye triks?
      MvH stor beundrer!

    8. tror du ble litt svindla :/ jeg betalte 900 for akkurat samme stang på kondomeriet og fikk akkurat samme penger og samme rosa bånd. og stangen er helt lik

    9. Hvis dette er den stanga som kom fra den pappesken som det står Show Time på som står bak på bildet så selges den på Lyst & Lek i Sandnes (Rogaland) for 1299 kr 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg