VINN BILETTER TIL PITBULL!!

Dagene går så fort etter skolen, rekker nesten ingenting lengre – blandt annet å blogge skikkelig. Jaja, noe positivt med det er jo at helgen kommer, og da skal friheten feires  Blogges mer i morgen, nå skal jeg sove ?

Eller.. før hodet mitt treffer puten kan jeg jo gi dere en syk nyhet.. Jeg deler ut 2 biletter til PITBULL i oslo spektrum 1. juni!! Bra, eller!? Åhh jeg er så sykt glad nå. Dere som vinner kan godt være med meg og en venninne og om jeg får det som jeg vil blir det backstagepass også! Herregud, tenk det! 

Alt du trenger å gjøre er å like facebooksiden min HER, for å så legge igjen en kommentar med mailen din. Trekker vinner om tre-fire dager, whooop! 

 

Håper at så mange som mulig har mulighet til å komme seg i spektrum den dagen, det er jo tross alt en fredag og nesten ferie! For meg kommer nok dette til å bli årets høydepungt (om vi ser fort fra David Guetta, hihihi deler ut biletter til det i morgen!). 

1896 kommentarer

Siste innlegg