svar på noen rykter

Sånn, nå skal jeg svare på noen rykter! Greit å vite hva folk tror osv, selv om det er mye sykt.. Haha jaja! 

Har hørt at du viser deg lettkledd på bloggen for å beholde lesere ettersom familien din er avhengig av hva du tjener.
Eh what. Mamma og pappa tjener egne penger, og de får jo ikke noe av det jeg tjener. Jeg betaler ikke regninger her hjemme eller noe, eneste som har endret seg er at jeg ikke lengre får ukelønn. Så nei, familien min har lite med bloggen å gjøre. Selvfølgelig synes de at det er bra at jeg tjener penger og er stolt over det, men det er ikke noe de tar utnyttelse av.

Har hørt du røyker hasj flere ganger for uken.
Nok en gang – what? Er helt sykt hvordan rykter utvikler seg. Nei nei nei.. Hvor mye penger tror dere egentlig jeg har? Haha.

 Bruker du innlegg i bh’en osv?
Ja noen ganger bruker jeg vanlige innlegg i bh’en ja, slike man kan kjøpe på blandt annet triumph og andre undertøysbutikker. Er også fast bruker av wonderbra! Synes helt ærlig jeg er mye finere når jeg har litt pushup. Men sant, jeg kan jo ikke pushe meg opp 4-5 størrelser, så litt pupper har jeg jo 🙂 Men ja, noen ganger bruker jeg bh under treningsbh, bruker treningsbhen fra HM og den SUGER. Når jeg kjøper ordentlig tror jeg ikke at det blir et behov. Er rett og slett jævlig vondt.

Håper vi kan ha det der ute av verden nå, for jeg var faktisk ærlig.. og det kan jeg stå for.  Og please ikke fotrell meg at dere jenter bruker bh med null innlegg? Really? Om en gutt kun er ute etter deg for puppene dine så er han faen ingenting å samle på uansett.

Har hørt at du hater alle exene dine og at du ikke klarer å komme over noen.
Nei jeg hater ikke alle exene mine (har 3) men kan si såpass av de ordentlige kjærestene mine er det kun EN jeg har ordentlig respekt for, og det er min første og ordentlige kjæreste som jeg var sammen med i 1,5 år. Vi snakker enda en del sammen og er ingen jeg stoler mer på enn han.
Grunnen tl at jeg har mistet respekt er.. Altså, jeg forstår at når det har vært et brudd at man kanskje sier stygge ting om hverandre (for eksempel om typen/dama har vært utro kan jeg godt forstå det, kjenner meg igjen der), men når enkelte rett og slett tar stor glede av å spre dritt og gjør det for å virke som en interessang person.. Er en viss en som har delt på håndballsamlinger ett og annet, noe sant, annet ikke. Men folk tror jo på ALT! Det er ingen som trenger å vite om jeg har tatt abort, om jeg har blitt voldtatt.. Slike ting SIER man ikke! Når min tillitt har blitt brutt slik, så finner jeg det ikke i meg å ha noe respekt for en slik person eller å tilgi overhode. Slik er det altså for meg.

Men en ting kan jeg si – om en gutt sprer dritt om sexliv, sier private ting om exen sin, forteller ditt og datt – hvordan KAN folk da ta den personen seriøst OVERHODE? Det lurer jeg VELDIG på! Og at den gutten får seg noe føler jeg er latterlig – hvor lettlurte er dere, jenter? Jeg hører folk snakke direkte tull om exer hele tiden og da lukker jeg bare ørene, det er så utrolig dumt og sårt og slike personer vil jeg ikke gi en sjangse engang. 

Er det sant at du egentlig bare har 80B i bh?
“Bare”? Er ikke det ganske stort? Jeg har 75C og det tilsvarer vel det samme.. Så jo, 80B?

 Har hørt at du har vært sammen med en fra hordaland?
Haha ja, da jeg var 14! Eller, sammen og sammen.. Tror ikke jeg tuller når jeg sier at det er den søteste og snilleste gutten i hele verden. 

Sant at du knuller på hver fest? Og holder du på med noen nå?
Nei jeg har aldri hatt sex på fest, faktisk. Ikke med en kjæreste engang. Og nei.

Har hørt at du dusjer sjeldent.
Ja fordi jeg bader. Bader ca hver dag og dusjer før jeg drar ut, etter trening osv. Vet ikke om det er sjeldent eller hva.

Har hørt at du mistet en sokk ut av bhen når du var på trening?
Hhahahaha nei? Er det i det hele tatt noen som bruker sokker i bh’en? Trodde det var en slags myte.

Er det sant at du bare løy om at du hadde ipad til marco osv?
Nei det er ikke sant, jeg hadde den – men tror dere helt ærlig han fikk den, haha. Det ble slutt før jul og det var julegaven. Føltes ikke såå kult å skulle gi den til noen som ikke “fortjener” den.  Nå høres jeg jo helt idiot ut men ga den faktisk til en annen gutt! En kompis, riktignok. 

Hører du er veldig usikker på kroppen din.
OHHH YES!! Den er så absolutt sann. Jeg har blitt tatt utnyttelse av før, på flere måter, og da er det klart man blir usikker og ikke føler seg god nok. Mange snakker dritt om dette og klarer ikke forstå, men da får de rett og slett bare være utvitende og dumme. Jeg vet godt hva jeg føler.

Har hørt at du har vært utro, og at noen har vært utro mot deg?
Ja jeg har vært utro, men det er utroooolig lenge siden.. Og det verste jeg har gjort! Tror det å faktisk være utro (om det er engagsgreie) kan føles minst like ille som at noen er utro mot deg. Og ja, noen har vært utro mot meg, det har skjedd i flere forhold og ikke sååå lenge siden sist. Noe av det verste som finnes, det også.

Er det sant at du har komplekser for rumpa di?
Nei rumpa er vel det eneste jeg ikke har komplekser for.

Er det sant at Anne-Sofie hadde sex med Marco før det ble slutt?
Verste jeg har hørt. Når jeg og Marco var sammen var han veldig snill og en bra kjæreste, og Anne-Sofie er verdens snilleste jente og tro det eller ei – ikke typen til det! Så..Nei.

Har du vært på mange gutter etter Marco?
Nei det er en gutt jeg har vært sammen med og truffet flere ganger, vet ikke om det er “mange”.  

 Tror det var alt, håper dere forstår hvorfor det er enkelte ting jeg IKKE svarer på! 

 

151 kommentarer
    1. herregud, er du virkelig dum?
      80b, er jo en ganske liiiten bh’størrelse.. du er virkelig dum du!

    2. 75C og 80B er absolutt ikke det samme 🙂 tallet i størrelsen sier bare noe om hvor brei man er rundt ryggen osv. bokstaven derrimot sier noe om hvilken cup du har, altså, det er i utgangspunktet “størrelsen” på titsaaa

    3. Bare for å rette opp i BH størrelsene.. det er forskjell på A-cup, B-cup, C-cup osv. Om man bruker 80B så vil det si at man er 80 cm under puppene og man bruker B-cup som er en str mindre en C. Bruker man 75C er man smalere under puppene men man har større pupper og trenger derfor en større cup 😉 Ei tynn jente med store pupper kan bruke 70D mens ei større jente med små pupper kan trenge 85B 🙂 Bare sånn at det er oppklart 🙂
      Ellers, you go girl!

    4. Helene og Siw:
      DERE er bra dum! Cupen øker i forhold til bredden rundt ryggen. Det vil si at om man sammenligner cupen på 75 b og 80 b så er de helt forskjellig i str cupen mot hverandre. Stemmer det Sophie sier at 75 c og 80 b er rimelig lik i str om man regner utfra selve cupen. altså selve str på puppene og ikke bredden rundt ryggen…Jesus, blir flau over dere….

    5. nei, det var ikke alt. spurte ett spørsmål jeg ærli synest du kunne svart på. har du silikon? siden du har så tynn og smal kropp? Har hørt folk si det og det er veldig sjeldent at man har så store pupper og så smal kropp? :p og grunnen for at du ikke svarte er vell for at det er sant? Tar jeg feil nå?

    6. Eg elsker bloggen din <3 gode svar !!! <3 Og eg skjønner meg ikkje på folk som lager sånne rykter bare for og hakke folk den, Det er så unødvendig !!! Du fortjener ikkje og få sånne stygge rykter på deg <3 Elsker bloggen din <3!!

    7. 80b er faen meg I K K E lite..? omg.. 80 er det i rundt, og b er hvor store du har elrns.. skaff deg et liv “helene”!

    8. Vi lurer på noe, røyker du? En gang når en veninne av deg blogget for deg, sa hun at du røyket fast… Vi vet ikke helt om det liksom var “tull” eller ikke, vi lurer veldig!
      Foressten vi elsker deg og bloggen din, trist at det går så masse rykter om deg :S

    9. Veldig bra svar fra deg, Sophie!! Helt utrolig hvordan rykter kan oppstå, og bli til.. Herrelighet, blir sjokkert av enkelte spørsmål 🙂 Ingen tvil på at folk er nysgjerrige ihvertfall, hehe

    10. btw, det er c-cup som er gjennomsnittet.
      men str har ikke noe å si, Det er det at du er glad i kroppen din slik som den er som er viktig. Og b-cup er cirka en håndfull 😉

    11. Bra svar, men jeg er vel en av veldig få jenter som faktisk ikke bruker push up nå. Brukte det før, men har ingen push-up’s som passer nå 🙂 Litt syke rykter du har på deg

    12. haha, må le av de teite ryktene, jeg…kjør på, du er bedere, en de som må sende rykter!
      Snakker du bak ryggen min, betyr det at jeg er lenger fremme enn deg..
      Kommenterer du mitt liv, betyr det at mitt liv er mer spennende enn ditt..
      Bruker du tia på å leite etter mine feil, betyr det at du er sjalu…
      Fortsett med det… Så lever jeg livet imens.. 🙂
      tenkte at denne passet ganske bra jeg 🙂 hihi :p

    13. Værste jeg har hørt, mange greier virkelig ikke å passe på sitt eget liv. Jeg skjønner virkelig godt hvis du ikke vil svare på alt, har selv opplevd det og tar det veldig tungt.. Du er en tøff jente!
      You go girl! 🙂

    14. det er jo alltid noen som skal prøve å ødelegge alt for andre, og tror de tjener på å være frekk og snakke drit om andre, men egentlig bare ødelegger for seg selv. og disse kommentarene over her, hvor folk begynner å krangle om bh-størrelser. det er jo bare fullstendig latterlig.
      var forresten veldig bra svart! har all respekt for deg sophie, det skal du vite. du er ei veldig sterk jente! det merker jeg, det er det sikkert mange andre her som også gjør, tenker jeg! og med hånda på hjertet kan jeg si at jeg du er forbildet mitt!! ser veldig opp til deg, og tingene du gjør.
      digger deg!!

    15. Her kan hvetfall folk se at Sophie er ei jente bein i nesa. Ei jente som svarer bra tilbake, bra gjort !!
      Rykter er noe dritt, men så lenge du veit hva som er sant så synes jeg ikke du skal bry deg.
      Bloggen din er sykt bra, hvem lager header for deg å hvordan klarer du å holde formene dine så bra ? 😀

    16. Utolig bra svart kjære sophie! synes det er så utrolig flott at du er 100% ælig. Takk for det!:-) Kunne du kasje hadd del 2 og?:D
      Anyway, dette var en utrolig flott ide, og jeg tror du ble kvitt endel som folk går rundt og tror. Like greit å bare ta det opp! 😀

    17. Egentlig hadde du ikke trengt å svare på disse ryktene en gang. Det er helt utrolig at noen i det hele tatt påstår ting som ikke stemmer. Det er helt utrolig og hvor mye respekt jeg har for deg, Sophie! Du er virkelig et forbilde for ekstremt mange jenter rundt om i Norge. STÅ PÅ!

    18. Sorry for å si det.. Men mista ganske mye respekt for deg nå som jeg så du har vært utro. Du er nok en utrolig snill jente, men å være utro er så jævlig respektløst..

    19. HERREGUD, skaff dere ett liv folkens, ingen av ryktene er sanne, og jeg synes det er mega teit av dere og bare komme med drit! ingen er perfekte, men dere trenger ikke og slenge drit uansett! tror ikke dere hadde likt det om noen hadde kommentert såpass drit på bloggene deres! I hvært jævla innlegg så kommenterer noen drit, hvært eneste! det er rett og slett flaut og vite at det finnes personer som gjør det.. skjerp dere!

    20. Du er så sykt flink til å skrive! Og ikke minst modig som tør å skrive sånne personelige ting om deg selv og fortsatt ikke bry deg om hva andre sier!

    21. De mest stilte spm var om du ble voldtatt og om du ble gravid og måtte ta abort. Å de svarer du ikke på, alle skjønner jo at de ryktene er sanne da.
      Du burde heller ha uttalt deg om de ryktene.

    22. Silje: Kanskje du skulle tatt deg en tur på h&m, lindex, cubus eller hvilken som helst butikk som selger undertøy og målt cupene på eks 80b og 75c opp med hverandre? Der har du realiteten fremfor en eller annen tragisk “bh-str fasit” som du hoster opp på nettet…..

    23. Det er rart du svarer på spørsmålet “røyker du hasj flere ganger i uken” istedet for spørsmålet om du har røyket hasj i det hele og store. Så det må jo bety at du har gjort det?

    24. ÅHERRE: Sophie har helt rett. Jeg bruker selv 80C, og da jeg prøvde 75C var den altfor liten, så det er faktisk forskjell. Når du har større størrelse rundt, blir cupen automatisk større. Dermed, dere som bruker 75D har nærmere 80C 😉

    25. må bare si at jeg eslker bloggen din før du leser dette :)70c/80b er langt ifra stort. gjennsomsnittsstørrelsen er 80d, så du ligger jo noen cuper under gjennomsnittet. du blir foresten ikke ren av å bade. da sitter du bare i vann med skitt og lort. sorry assa, men det er fakta.. <3

    26. frkbergen: så du mener at om jeg som bruker 80D kan gå å ta på meg en 100B og at den liksom skal passe meg? for det første så ville den bare hengt og slengt rundt meg og puppene mine ville ikke fått plass i cupen.. tragisk BHfasit? tragiske deg 😉

    27. Jeg syns du er kjempeflink til å svare på spørsmål jeg! 🙂 Det skal mye til for å være så åpen og ærlig som det du er (trust me, jeg er det selv – så vet hvor vanskelig det kan være), så jeg syns du er superflink 🙂
      Lizbeth Osnes – Behind the scenes, Lizbethosnes.com

    28. Silje: Skal si du er kverulant…. Les før du svarer kjære deg….. Jeg snakker i hovedsak kun om cupene og ikke bredden rundt ryggen. Altså, om du er slank og bruker 75 c og jeg er litt større i kroppsbygning og bruker 80 b så vil det si at JA, vi er forskjellig rundt ryggen, men det sier også at vi har så og si like store pupper… str på cupen mellom f eks 75 c og 80 b er så og si lik……..

    29. Folk som setter ut sånne rykter er bare dumme. Utrolig bra svar, og jeg synset du virker som en utrolig grei jente! 🙂

    30. Setter veldig pris på deg jeg, Sophie! Jeg har utrolig stor respekt for deg 🙂
      Stå på, beste bloggeren i Norge!<3

    31. frkbergen: vil vel si at du er ganske kverulant selv. men du får da tro hva du vil.. spør du noen så får du svar… vil vel ikke påstå at en stor B fint kan passe en som bruker D, men det mener tydeligvis du.. haha, tragisk 🙂

    32. hallooooo ?!?!
      alle skjønner jo at det er sant at du ble voldtatt og tok abort når du sier at du ikke vil svare på det. hadde det ikke vært sant hadde du jo selvfølgelig sagt nei……men jaja, det er du som bestemmer hva du vil skrive 😉

    33. Jeg bare lurte på hvor ofte du tar selvbruning og hvordan du klarer å smøre på ryggen? Kan du ha flere sånne runder, det var kjempegøy å høre alle de teite, syke ryktene! Kjempebra svart!! Hadde du pupper i 8. Klasse? Bare lurer for det har ikke jeg, men har lyst på sånne som dine, de er sånn perfekt( ikke for å virke pedo eller noe, serrr!!) eller har du tatt silikon eller noe? Stå pååå elsker deg!!!:))

    34. Det der med hasj, det var ei som sa til meg at broren hennes hadde vært på fest med deg og du sa det til han? Å jeg tror på hun! Menne kan jo hende det bare er noe de sier, tror nok du vet best!

    35. frkbergen: Enig i det du sier om str. Jeg bruker selv 75E, men jeg kan bruke 80D for de er ganske lik i cupen, de blir litt større i cup og i livet.
      Så en 70C er NESTEN det sammen som en 75B.
      Spørsmål til deg Sophie: Har du tatt bh målene dine? For jeg tror du hadde passet en 65-70 DD/E bedre. Men du vet jo selv hva som passe deg og hva du synes er behagelig på.
      Liker deg bare bedre og bedre. Du virker som en veldig sterk person 🙂 Stå på!!

    36. Jeg bruker ikke innlegg i bh-en, trenger det strengt talt ikke + jeg synes ikke det er behagelig..
      Kjempebra at du tok for deg ryktene, tøft gjort av deg 🙂

    37. Hei Sophie !
      Veldig bra svart, forresten !
      – Før, så likte jeg deg ikke i det hele tatt. Tenkte bare woow, går det ant. Men nå så digger jeg deg ! Du blogger utrolig bra, og det virker som du er deg selv. Meg personlig, hadde blitt utrolig lei meg om det hadde vært slike rykter om meg. Men du tar det jo bra. Lykke til vidre !

    38. dette var dårlig ass, forventa at du skulle svare på flere enn bare det der, folk brukte tid på og spørre og du svarte ikke på 14 av spørmålene en gang og du som sa “dere får svar på mye dere lurer på”,de fleste lurt på om du hadde blitt voldtatt og tatt abort? svarte du på det, neeei -.- svar fyldigere+ at du sa du skulle svare på spørsmålene i flere innlegg, ikke si noe du ikke kan holde 🙂

    39. Å, kan du fortelle litt om han du var sammen, eller “sammen” med fra Hordaland ? Eg bur der skjønner du :DDD

    40. hej, okei. jeg pleier egentlig ikke å kommentere på bloggen din så ofte, men nå må jeg bare.. første gangen jeg var inne på bloggen din for 1 1/2 år siden, og fikk det førsteinntrykket jeg fikk av deg, -jaa, det viste seg å være så utroolig feil. du gikk fra å være den værste, til den beste blogger’n bare på et par dager. jeg skjønner virkelig hva du mener med at folk får feil inntrykk av deg noen ganger.. ikke misforstå! fordi, du er nok mitt aller største forbilde. måten du snakker på, og hvordan du er så god til å snakke, og hvordan du klarer å formulere deg såå sinnsykt bra, og hvordan du tar opp utrolig viktige temaer for ungdom. du aner virkelig ikke hvor mange jenter der ute som ser opp til deg. det må sikkert være så utrolig vanskelig for deg å vite at du, at akkurat du, er den personen så mange jenter(og gutter?) ser opp til, men de få gangene du gjør en liten feil, så er det så mange jenter der ute du hjelper, med å la de vite at de ikke er den eneste. (ja, sophie, du har alt; du er omtenksom, du er pen, du er morsom, bryr deg om vennene dine, er ærlig + du har verdens fineste kropp!!) hihi
      du lurer sikkert på hvordan jeg kan klare å skrive alt det her om deg, og hvem vet, kanskje det inntrykket jeg har av deg er helt feil, men du aner virkelig ikke, hvor mange som du har hjulpet, og hvor mange du har inspirert, og hvor mange som føler seg lettere etter de har lest et innlegg fra deg.. uff, føler meg litt teit hvis jeg poster denne kommentaren, men samme faen, du må få vite det ♥

    41. litt treit å si men, vi deler bh-størelse..=) men jeg har litt mer julefett her og der..så mine ser nok ganske forskjellige ut…=)
      hehe.., ha en fin dag=)

    42. jeg er 1.65 og veier litt mindre enn 60 kg!! føler jeg veier syykt mye!! lurer på hva du mener? :-((
      digger bloggen!!
      klem<3

    43. Silje: Svar i vei kjære deg. Men les nå i det minste det jeg skriver da om du skal svare på det. Er jo tydelig at du ikke har lest ordentlig det jeg har skrevet, jeg har aldri sagt at en som bruker en stor B kan bruke en D…. Jeg har sagt at en som bruker en stor B som f eks 80 B kan passe i selve CUPEN! på en 75 C. Men at seff bredden rundt ryggen vil bli for liten…. Men selve koppen, altså det som rommer puppen og dens størrelse er så og si den samme enten man bruker 80 b eller 75 c…..
      Vet ikke helt hvem av oss som er tragisk…. Du som ikke vet bedre og tilegg gjemmer deg bak et anonymt navn og er bedrevitere og slenger drit eller jeg som støtter Sophie og i tilegg har litt greie på bh’er….

    44. Okei, detta er første gong eg kommentere på denna bloggen 🙂 Sophie… Du er ein umennsklig flink bloggar. Til dåke lesara, å til dåke som er så forbanna tøffe over tastaturet: Korfor i helvette legga seg opp i bagatella om ein jævla BH STØRRELSE!? Uansett om ho skreiv rett eller feil, så skjønner jo folk ka ho meiner. Eller skylder heile gjengen IQ?! Viss dåke ikkje har nåke anna å skriva enn bare klage, så kan dåke lika godt holda kjeft! Blir bare tåssent å sitta å lesa kommentarane å sjå at da sitte ein heil haug med innkompetente drittonga å er tøff over nette! Dåke er kjempe kule, satan så kule!!! SOPHIE…Stå på.. Eg synest du virker som ei fantastisk jenta.. Drit i alt anna BULL som desse lowlife’rane kommer med 🙂 ! GoGo

    45. Helene: Du burde tenke over ka du skriv!!! Tror du det er moro å bli voldtatt og må ha tatt abort?? tror ikke du ville skreve det på bloggen!!! Lite tips ligg unna hvis du bare har sånne stygge komentarer!!!
      btw Digger deg sophie elise <3 <3<3

    46. sårry at eg sei det, men e det Marco som har sagt sånne rykta om deg (du nævnt derre håndballjgreiern) og går ikke hanj på håndball? kan hende eg tar feil.. veldig umodent av han vertfall om han er slik at han slenger dritt om deg og lyver om deg! sier jo bare at han er ganske umoden, men så er han jo 2-3 år mindre enn deg? kan hende det ikke e slik altså, men høres litt sånn ut 🙂

    47. SLUTT Å VÆR SÅ LATTERLIG DA, FOLKENS!!! HUN SKRIVER AT HUN IKKE HAR SVART NOEN RYKTER MED GOD GRUNN!!! Hva så om hun bruker push ups, hva er greia med å vite bh størrelsen hennes i det hele tatt??! Jeg kjenner selv en som er tynn og smal og har store pupper, man trenger ikke nødvendigvis silikon!! Det kalles gener, og der er ingen like. Men er vel en gjeng flatpuppa jenter som ikke takler at Sophie har store, til tross for hvor liten hun er. Og hvorfor skal dere absolutt vite om aborten og alt det er sant??! Hun har jo fortalt det før, ligger til og med ett intervju på nett med ett blad om det. Om hun ikke forteller det, er det kanskje en grunn til det? Jeg har selv tatt abort. Og det går utover en psykisk! Og det er fåtall i mitt liv som vet om det, selvfølgelig vil hun ikke dele det på en blogg for å glede dere. Dere er seriøst tragiske som ikke lar det ligge og stikker nesa deres i noe dere ikke har noenting med. Stå på, Sophie. Du skylder ikke leserne dine å dele sånne detaljer. Håper du har den støtten du trenger.

    48. Jeg digger deg Sophie! Du har en fantastisk personlighet som ingen kan måle seg med. Jeg ser virkelig opp til deg, og etter jeg begynte å lese bloggen din, har du hjelpt meg gjennom mange ting. Du er så EKTE, og later ikke alltid som om at livet er som en dans på roser, for det er jo ikke alltid det. Jeg har lært av deg, og etter jeg har lest bloggen din en stund, så har jeg fått MYE bedre selvtillit. Jeg er bare 14 år, og jeg har hatt flere rykter på meg etter jeg begynte på ungdomsskolen.. Rykter er noe helt forferdelig! Og det verste med ykter er om de som sprer dem, er noen du trodde du stod ganske nær..
      Sophie, du er en fantastisk blogger! Du er en selvstendig og ekte jente 🙂 TUSEN TAKK for at du er DEG ! 🙂

    49. utrolig bra! og innlegg i bh greiene, seriøst.. hvem gjør ikke det ? hahah<3 stå på videre! digger deg!

    50. awesome at folk sier 80B og 75C er helt fra hverandre da? Jeg selv bruker 75D OG 80C, og de er heeelt like 🙂 moren min bruker 85B og der er cupen større enn min 80C 😉 men kommer såklart ann på bh til bh :)) 10hi

    51. Du har også skrevet på bloggen din om at du brukte barbiedop, det er derfor du har de svarte prikkene i annsiktet ditt.
      -Digger bloggen din foresten, har lest den lenge 🙂

    52. Haha, skjønner ikke at man skal kunne trenge å svare 100000 ganger på om man har tatt silikon? hun har jo sagt mange ganger at hun ikke har tatt det.. Jeg bruker 75dd og de er helt naturlige, skjønner deg godt jeg som ikke gidder å svare mer på om puppene dine er falske eller ekte

    53. Har ikke folk respekt eller ? Om ho har blitt voldtatt eller ikke har dere rett å sett ikke noe med å gjøre ! Det er kanskje veldig tong for henne. Dere hadde vell ikke gått rundt å fortalt hele verden at dere hadde blitt voldtatt om dere hadde blitt det. No sier eg ikke at ho har blitt det eller ikke, siden eg vet ikke. Men stå på Sophie <3 Du er et forbilde ! Et bra et.

    54. fyfaen noen av dere er jo helt blåst i hodet. Tror dere virkelig at Sophie vil svare på spørsmålene om hun har blitt voldtatt og tatt abort? NEI fordi det er en PRIVATsak, og hun må få velge selv om hun vil fortelle om det eller ikke uten at dere skal rage helt og klage på at hun ikke svarte på de spørsmålene og si ” ja siden du ikke svarte på det må det være sant” lol, dere er faen stokk dom.
      Stå på videre Sophie!

    55. Sophie, du er en nydelig jente! Så hvorfor bruke så mye sminke for å prøve å se bra ut? Du ser fantastisk ut absolutt som du er, du trenger ikke bekymre deg med å dekke med sminke.. Du er nydelig! Både med og uten, du må bare forstå det selv!

    56. BH Størrelser:
      Cup-størrelsen på en 80B-bh tilsvarer cup-størrelsen til en 75C, 70D. Og 85A.
      Altså, cup-størrelsen er den samme som en mer bokstav når du går nedover.
      Bruker selv 70c, og det varierer mellom 75B og 70C, etetrsom noen er mer stretchy over ryggen enn andre. Men cup-en er den samme.
      Så, hvis sophie har 75c, så kan hun passe i 80b og 70d også.
      Det burde egentlig alle jenter vite, lett å se når gutter spør.

    57. Skjønner at du ikke vil svare på om du har tatt abort, blitt voldtatt osv, men det tyder vel egentlig på at du har tatt abort, fordi om du ikke hadde det, kunne du jo bare skrevet “nei”

    58. Jeg synes du virker som en hyggelig jente og alt det der, men herregud sophie, skjønner ikke hvorfor du absolutt skal late som du har så svæære pupper! Er du så usikker på kroppen din at du må det…? Er jo ikke fint engang! Altså, puppene ser rett og slett fake ut uansett hvordan du vrir og vender på det. (De er til tider bulkete, litt firkantete og har generelt en merkelig form. +++++) I tillegg så bruker jeg 75C selv, og mine er på langt nær så store. Ikke engang viss jeg bruker push-up. Greit nok at du bruker wonderbra, men du bruker jo uten tvil mye mer enn det. Du trenger ikke fake det, du er sikkert mye finere uten push-up’en!

    59. Bra svart, bra at du et ærlig, og jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så sykt opptatte av hvilken BH størrelse du bruker, hvem du nå faen ha deg med eller hvordan du ser på deg selv, ditt liv sophie og du har styring 😉 Aldri la noen hakkee ned på deg! Hold på gode venner og drit i å tro på noe som helst rykter så lenge du vet hva som er rett,<3 stå på <3

    60. Hvorfor er det så vanskelig for jenter å snakke om abort? Det er jo deres egen feil at det skjedde! Jeg har spontanabotert og tatt abort, men har ingen problemer med å snakke om det fordet! Blæh følsomme jenter = huff.

    61. Off, jeg får så utrolig dårlig samvittighet for all kritikk du får! Jeg syns du er utrolig sterk som klarer å takle alle de slemme kommentarene og ryktene! <3

    62. Det blir altså FOR dumt at du skal sitte å si at du ikke vil fortelle om at du har blitt voldtatt eller tatt abort. Eller, selvfølgelig greit det! Men du har skrevet flere ganger på nettet og på den spørresiden din. Der har du forklart om det. Please.

    63. Malin! >> Hvorfor er det så vanskelig for jenter å snakke om abort? Det er jo deres egen feil at det skjedde! Jeg har spontanabotert og tatt abort, men har ingen problemer med å snakke om det fordet! Blæh følsomme jenter = huff.<< Nå fins det mange grunner til at man må ta abort. Deriblant voldtekt, noen har til og med klart å bli gravide selvom de bruker p-pillen, og av og til kan kondomen sprekke uten at man faktisk er klar over det. Tenk litt lenger før du mener mennesker som har tatt abort overdriver.

    64. Malin: Er du seriøs? Det finnes flere grunner til at man skulle ønske abort, og å ta livet av noe, selv om mange mener det ikke er et menneske, er veldig vanskelig for de fleste. Jeg vil ikke akkurat si man er mer følsom enn normalt om dette er vanskelig å snakke om.
      Og folk: Pupper er forskjellige. Selv om noen har samme bh-størrelse er det ikke sikkert puppene ser like ut, også med tanke på kløft 😉

    65. Jeg ble målt i en undertøysbutikk, og da mente de jeg var 70F. Men selv foretrekker jeg 75E, fordi det er samme cup størrelse, men litt romsligere rundt ryggen. Jeg bruker ofte BH uten noe inleggg whats so ever, så de ser ikke så store ut. De gangene jeg bruker wonderbra ser det nok ut som jeg har silikon:P De fleste bruker feil BH. Jeg brukte 85C til jeg målte meg i butikk, og fant ut at jeg kunne bruke 70F:P Sant som Sophie sier: Opp en cup størrelse, ned 5 på omkrets – og motsatt. 70F-75E-80D-85C-90B-95A.Grunnen til at jeg passer 70F/75E bedre enn de andre er fordi BH’en skal gi støtte rundt ryggen, og ikke fra stroppene. Siden jeg ikke er altfor stor rundt ryggen så blir det 70F istedenfor 85C. Alle dere som tror 60F er større enn 75C… Kom dere til en undertøysbutikk der dere kan bli målt! Dere vil bli overrasket;)

    66. Hele denne BH greia..
      Jeg brukte før 75C… Den passa veldig dårlig, så bytta jeg til 75D som akkurat passet. Så personlig syntes jeg det er ganske stor forskjell på cup størrelsen. Men kommer sikkert litt an på hvilke Bh er man kjøper 😉

    67. EMmnN? trudde du skulle være HELT ærlig! å at man skulle få svar på litt mere???
      digger deg sophiee!!!! vill bare vite litt mere !
      men jeg elsker deg!!!
      tro meg RYKTER SPRES FORT!<3

    68. Gjennomsnittsstørrelsen i BH i verden er 80D, men gjennomsnittet i Norge er nok betydelig mindre. B og C cup er nok vanligst.
      Sophie har nok større pupper enn de fleste av dere bare kan drømme om 😉

    69. glem det jeg sa om gjennomsnittet her i Norge. kan godt tenkes det er større når man regner med alle de gamle kjærringene med hengepupper.

    70. Herregud, blir så jævlig provosert av alle som absolutt skal kommentere dritt. Plis a, skaff dere ett liv. Dere er bare sjalu drittunger hele gjengen 🙂
      Digger deg sophie, stå på!!

    71. Tror dok at det hjelper sophie i det hele tatt at dere sitter å sleng stygge komentarer til henne?? skjønner ikke at dere gidder det i det hele tatt!!!
      Snakker du bak ryggen min, betyr det at jeg er lenger fremme enn deg..
      Kommenterer du mitt liv, betyr det at mitt liv er mer spennende enn ditt..
      Bruker du tia på å leite etter mine feil, betyr det at du er sjalu…
      Fortsett med det… Så lever jeg livet imens.. 🙂
      sant så sant 😛
      you go girl <3

    72. Synes svaret ditt er litt uklart på det med hasj! For nå høres det ut som at du selvfølgelig ikke røyker flere ganger i uken, fordi det er for dyrt! Vil gjerne ha svar på om du har gjort det eller ikke i det hele tatt, siden min kilde til ryktet om hasj var så pass troverdig og nært deg!

    73. Åååh du er bare herlig Sophie! Elsker at du både har utseendet og noe i hodet! Jeg kommenterer ikke så ofte, men jeg leser alt! Du er best, stå på!

    74. Noen folk her har vel ikke hørt om å oppføre seg ovenfor et annet medmenneske!
      Jaja, syntes d er bra gjort av deg og dele dette med oss lesere slik at d ikke blir så mye ”rykter” syntes du er en utrolig bra jente! 🙂

    75. til dere som kommer med nedsettende kommentarer :
      Har dere aldri gjort noe dumt? Aldri gjort noe dere angrer på? Selvom sophie er toppblogger betyr ikke de at hun ikke har noe liv utenom. Så før dere skriver haters kommentarer, tenk dere om selv.. Ganske tøft å skrive om utrohet osv. på bloggen

    76. skjønner kjempe godt at du ikke vil si noe om dette med voldtekt og aborten! Er et forferdelig tema for dem som er rammet av dette. Har selv opplevd voldtekt, opp til flere ganger. Det har gått to år, men sliter fortsatt med det. Bare folk snakker om jenter som har blitt voldtatt eller drar en spøk om dette syntes jeg virkelig er helt forferdelig! Betrodde min da værende kjæreste dette da han var den første jeg hadde sex med etter voldtekten. En stund etter det ble slutt fikk jeg høre det fra alle kanter, der folk spurte meg. Bor på en internatsskole, noe som ikke gjør saken bedre. Her sprer ting seg raskt, og du blir stirret ihjel når du skal ta deg mat. Så tro meg, vet akkurat hva du er igjennom! Men dette klarer du Sofie! Uansett hvor mange drittsekker det er der ute, så husk at man må kysse mange frosker for å kunne finne sin prins! Hvertfall den jeg holder meg til, hehe 🙂 Stå på! Du er råå! :))

    77. Jeg har 75C i bh, og syns det er alt for mye. så NEI, bruker ALDRI innlegg i bh. Det er stygt å få alt for store, virker unaturlig og ekkelt. Teit av deg å på en måte “presse” til at “hvem bruker ikke innlegg i bhn lism xDD” Når det er flere av venninnene mine som ikke bruker innlegg? Herregud, er ikke alle som har behov for det.

    78. Hører aldri rykter om deg! Men ville bare si at det er helt uvirkelig at du har blitt voldtatt, kjente at det stakk inni meg når jeg leste det. Ingen fortjener å oppleve en sånn hendelse!
      Håper dette er en ting du har kommet ganske godt over, og at du etterhvert blir 100% trygg på deg selv, fordi du er så flott og fantastisk vakker!
      Helt sant. Og det er det såå mange andre også som syntes. Så, aldri gi opp deg selv. Du er unik og spesiell. Husk, det er mange som skulle ønske de hadde kroppen din og utseende ditt, og dette av en grunn!!<3
      Du virker som en kjempe bra person!

    79. At dere i det hele tatt maser om hun har blitt voldtatt. Om dere selv hadde blitt voldtatt, hadde dere likt at folk maser om det? En person kan bli ødelagt for livet av det, og her maser dere om det som om det er ingenting? Skjerp dere folkens og voks opp. Det er bare helt sykt at dere i det hele tatt SPØR om det! Det er ganske PRIVAT. Sier jo litt om at dere ikke greier å sette dere inn i hvordan det er. Jeg aner ikke om hun har blitt det eller ikke, men det bryr ikke meg, for det har ikke jeg noen ting med, og det har heller ikke dere. HERREGUD

    80. glem det jeg sa om gjennomsnittet her i Norge. kan godt tenkes det er større når man regner med alle de gamle kjærringene med hengepupper.
      Hehe.. Gjennomsnittsstørrelsen på BH-størrelser har økt takket være silikon. Det er alt:)

    81. Synes det er flott at du er så ærlig om dette med innlegg i BHen. Puppene blir jo en del større da, og tror det letter mange pikesinn at du innrømmer at du “jukser litt” For å ha så store pupper du har til tider, ser ikke helt riktig ut, og dette kan nok gjøre mange usikre! Så det synes jeg er veldig bra. For øvrig bruker mange jenter ingen inlegg i det hele tatt, jeg være en av dem, til tross fir at jeg ikke har spesielt store pupper, så jeg håper at du også kan bli komfortabel nok med kroppen din en gang til å klare det selv! Og komfertbel nok til å ikke ha et så stort behov for å vise frem kroppen din. Jeg unner deg, som alle andre, å ha mer selvtillit en det

    82. Jeg skjønner deg kjempe godt!
      Hater rykter og all kind of gossip!
      Jeg er fast leser av bloggen din og jeg bare eeelsker alt ved deg!
      Du virker som er kjempe snill og søt jente Sophie.
      Btw: elsker navnet ditt og 😀
      Stå på Sophie!

    83. 80B stort? Egentlig ikke. B er cupen og 80 står jo for cm. Og ikke alle jenter bruker innlegg i bhen sin heller. Ingen av venninnene mine gjør det. Ikke jeg heller for den saks skyld. Hvorfor late som at man har større pupper enn man egentlig har tenker nå vi 🙂

    84. Jeg forstår IKKE poenget med å bruke innlegg i bhen, da skaper du jo bare en illusjon av noe du ikke har.
      Jeg har silikon, så jeg hadde sett ut som loloferrari om jeg skulle brukt innlegg, så det hadde blitt så jævlig støøggt. Men før jeg tok silikon brukte jeg heller ikke innlegg. Hva ville kjæresten min tenkt da? Det er jo litt latterlig. Men push up bh det bruker jeg enda 🙂 Men hvem gjør ikke det, er jo det eneste de selger nesten jo. Heller det en bestemor bher.

    85. Men, hvis du har blitt utsatt før… Hvorfor så opptatt av utseende? Hadde ikke vært så opptatt av det.

    86. Jeg forstår veldig godt at det er ting du ikke svarer på! Respekterer det <3
      Haters gonna hate, du er like nydelig både inni og utenpå! Digger deg 🙂

    87. hvis dere virkelig tror Sophie har blitt voldtatt, vært gravid og tatt abort, og at dette er opplagt fordi hun ikke svarer på spørsmålene om det, burde dere kanskje tenke dere om?! Ingen vil bli minnet på noe sånt noe til stadighet. Hvis det virkelig har skjedd med sophie, noen av de tingene, kan ikke bare dere heller føle med henne? synes synd på henne, istedenfor å spørre om tåplige ting, som hvorfor hun fortsatt er opptatt av utseendet sitt hvis hun har blitt voldtatt? seriøst folkens, skaff dere et liv..

    88. “Om en gutt kun er ute etter deg for puppene dine så er han faen ingenting å samle på uansett.” skriv du. Kva er det du meinar med det?
      Folk har ein toleranse for kva dei vil ha. Visst du har puttar som er under minstetoleransen for ein gut, så hjelp det ikkje kor bra alt det andre er.
      Jenter er på akkurat den same måten. Visst ein gut ikkje er morosam nok eller har nok musklar, for å ta eit fysisk- og personlegheit-orjentert døme, så vert han på same vis avvist av de jenter.
      Men når det er snakk om puppar, rompe, lår, former og utsjånad, så er guten ein idiot om han reknar deg for å vere middelsmådig? Du har ikkje rett til å sette standaren for kva ein kan prioritere eller ikkje. Kor morosam ein person er kan ikkje seiast å vere viktigare enn størrelsen på puppane.
      På ein skala frå 1-10 der 1-3 er veldig stygt, nokså stygt og stygt; 4-6 er under middels, greit nok og over middels; 7-10 er bra, ganske bra, veldig bra og særskilt bra, er puppar noko som må ha mellom karakter 7-10 for at jenter skal kvalifisere til meir enn eit ligg. Andre sider eller delar med ei jente treng kanskje ikkje meir enn ein 5’ar karakter, som til dømes IQ’en. Men i bunn og grunn gjer de jenter akkurat det same med gutar. Prioriteringa er berre noko anna.
      Det gjer deg til ein hyklar.

    89. Og en ting til, så noen skrev “jammen jeg har større BH str enn deg og har mye mindre pupper”.. Noen gang tenk på hvor insane tynn Sophie er? Jeg selv bruker 75D, og puppene mine ekke store fordi jeg har en kropp som er normal, ikke tynn, ikke tykk.. Men Sophie er utrolig tynn, og når hun bruker den str hun gjør da så tilsvarer det at puppene er svære, ikke at de har fått litt fett fra kroppen, de er bare svære generelt.. ;D

    90. Jeg hadde helt glemt hvor jævelige folk kan være, tenk å stille alle disse bedritne spørsmålene?! “Er det sant at du sjeldent dusjer? Knuller på hver fest? osv..” Folk er så grusomme.. Tror ikke akkurat de virkelig lurte, dette er jo drittspørsmål som blir stilt i forsøk på å psyke deg ut og gi deg dårlig selvfølelse. Kanskje de får svelget unna litt av sin egen misunnelse og sjalusi, ikke vet jeg. Eller at de føler seg bedre ved å forsøke å få deg ned, men herregud? Alle oppegående mennesker forstår hvilke vesener som stiller slike spm, og at det er helt ureelt. Synes du er ei tøff jente jeg, som står gjennom alt du ikke fortjener å høre eller ha bak din rygg.. Er så glad jeg har vokst fra menneskene rundt meg som var slik, spesielt jentene – Jenter er faen meg jævlige vesener!

    91. Hei du, søte deg! 75C, 80B må være altfor stort for deg. Misforstå meg rett, men etter bilder av deg så ser du ganske tynn og smal ut, så du ser heller ut som en 65/70. Husk at når du kjøper bher, så skal bhen være STRAM på den midterste slik at du eventuelt kan ta den et hakk inn hvis du går ned i vekt/bhen blir brukt mye og blir mer elastisk eller ut hvis du legger på deg. Hvis du ikke legger på deg fort, kan den være stram på det første hakket og da kan du hekte den en mer inn hvis den blir slakk, og da blir den stram igjen – hvis du skjønner. Så hvis du bruker 75C/80B tror jeg du holder puppene med stroppene over skuldrene, og det er feil. Puppene skal holdes rundt bysten. Stroppene er der for å holde BHEN oppe, ikke puppene. Prøv en 70D/DD neste gang, forhåpentligvis passer den bedre 🙂

    92. væær så snill å les denne kommentaren!! viktig. For det første vil jeg si at jeg opplever mye av det samme som deg. Jeg og eksen min gjorde det ikke slutt på en fredelig måte for å si det slik.. Og nå går han rundt og sprer rykter om meg. Han sier faktisk akkurat det samme som folk sier om deg, at jeg har blitt voldtatt og alt mulig. Ting som liksom er sinnsykt private. Og når man har betrodd seg til en person, og den personen sier det videre til alle bare pga det er slutt, så vil folk til slutt skjønne hvem som faktisk er en idiot. – Jo, HAN. Er helt sykt at det går an. Har forresten skrevet et innlegg om rykter på bloggen min, sliter veldig mye med ryker og slik selv, siden han sprer så mye dritt.. Men du er ei sterk jente, og du takler det bra. Stå på, Sophie!! 🙂

    93. rykter er noe av det verste jeg vet.. og at folk faktisk spør om slike ting?! herregud.. de burde skamme seg.. ikke bare for å skrive det, men for i det hele tatt å tenke det, dele det videre og verste av alt; finne de opp… gud.. de som har gått rundt og spredt slike rykter burde VIRKELIG ha dårlig skyldfølelse.. at det går ann…. blir helt flau på dems veine..

    94. jeg har 70f i bh størrelse, og bruker så klart ikke innlegg i bh’en. skjønner ikke hvorfor jenter gidder å gjør det en gang. Ingen som dømmer deg etter hvor store pupper du har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg