babyen min!!

Kom nettopp hjem, kjenner jeg gleder meg til helgen nå ja! Da blir det hele to 18årsdager og det beste av alt er.. bursdag nr 2 har strippestang!! Yeyy!!! Haha høres sikkert rart ut men gleder meg noe sinnsykt, ettersom jeg har stang hjemme er jeg så og si den eneste som kan noe fancy der. Eller, jeg er den eneste, alle andre bedriver jo lett tørjokking!.. Ingen som har hørt om å henge opp ned!? Haha, blir sikkert kjempebra, og håper dere forstår humoren min! (med andre ord, nei jeg kommer ikke til å henge opp ned fra noen strippestang, uansett hvor lyst jeg har.. slikt skjer bare når jeg er alene).

Og til noe annet kooooselig.. Herregud som jeg elsker den lille babyen min! Hun blir nesten bare søtere og søtere for hver dag som går.. Rigmor (som hunden min heter, bra navn eller?) har en sann personlighet altså, det er ikke bare jeg som synes det! Men alle som treffer henne er enige   Hun er så utrolig søt mot alt og alle, og ikke sjenert overhode! Jeg synes at små hunder som oftest bruker å være ganske blyge, men Rigmor er overhode ikke sånn! Bra eller..? 

Har dere kanskje et lite dyr dere er ekstra glad i? ♥


Ble som vanlig litt kooos da jeg kom hjem!



78 kommentarer
    1. Åååh. Ikke legg ut bilder av søte dyr. Jeg ønsker meg et men får ikke.. Er ikke god dyrepasser, hihi!<3 Men såååå søt den var. Strippestaaang?!:O

    2. Awwh <3 ^^, Har selv hund, beste hunden, liten og feit <3 men er vel aller mest glad i hesten som jeg er forrytter for 🙂 nydeligste <3 ;*

    3. Jeg har en katt jeg liker kjempegodt, men hun er borte :- ( stukket av eller spist av Gaupe. (Bor på landet… )

    4. Er Rigmor en familiehund eller er det din egen hund?
      Vurdere å skaffe meg en liten hund selv og jeg lurer derfor på hvordan det er å ha en hund alene med alt ansvar når du har skole, venner osv. Kanskje du kunne skrevet ett innlegg om dette? Hadde satt utrolig pris på det 🙂
      P.S. Du er en utrolig flink blogger, og jeg leser bloggen din fast 😀 Elsker at du er så flink til å oppdatere ofte!

    5. Hvorfor lyver du om puppene dine hele tiden? Jeg sikter til de bildene fra festen i helgen. Man ser at du bruker 2-3 bh’er. Og det er greit det, hvis det er det du vil. Men herregud, gidd å lyv til leserne dine da? Bare fordi du er kjent som “hu med stor tits” så må du fortsette å fake puppene dine fordi du vil leve opp til det “kallenavnet”? Syns det er så jævlig teit av deg at du ikke sier sannheten. Det er folk som ser opp til deg, folk er innom bloggen din hver dag og blir inspirert av deg fordi de tror du er den personen du fremstiller deg som, og så lyver du dem oppi trynet med 3 bh’er, fake brunfarge, fake hår, fake vipper og masse sminke. Hva er du for en å se opp til uansett? Du er bare helt fake. Det eneste som ikke er fake med deg (håper jeg, hvis det er noe normalt igjen av deg) er kanskje meningene dine og ting du står for etc, men alt annet er jo bare bullshit ut og inn. Du gidder heller ALDRI å svare på kommentarer sånn som denne. Og spørsmål som folk har spurt om sikker 2796329 ganger sånn som f.eks “hvordan påfører du selvbruning på ryggen” etc. Du er snart 18, og det er virkelig på tide å få hodet ut av barbieheaven og begynne å oppføre deg som en kvinne. Skjønner ikke hvorfor jeg skriver dette til deg en gang, for du gir vel faen uansett, men jeg har vel et lite håp om at du faktisk tar deg den tiden som en blogger og faktisk LESER det folk sier til deg…

    6. Supersøt hund da<3<3<3 Å jeg lurte på en ting.. hvordan lager du sånne lenker/linker? + Hvordan får du til sånn at det er ett hjerte der det er kommentarer? Hadde vert veldig fint å vist<3 Jeg er ikke så god en blogger og jeg vet ikke så mye om det..
      PS: veldig fin blogg:-)

    7. hadde en katt som betydd alt da mener jeg alt for meg, jeg får tårer i øynene jeg tenker på han.. vi måtte avlive han i desember for han var syk.. han var alt for meg savner han noe sykt..:'(

    8. Herregud sier jeg bare til Julie ovenfor her. Litt sjalu eller?
      Sophie er ei nydelig jente og virker som en som har vett mellom ørene, noe du tydeligvis ikke har. Hvorfor legger du deg opp i alt Sophie gjør, og hvordan Sophie velger å sminke seg? Det får da søren meg være grenser. Om Sophie vil bruke løshår, falskvipper og selvbruning må jo det være lov? Omså 2 bher. Det er fullt og helt hennes valg etter min mening. Tenk om noen skulle gått rundt og klaget på utseendet ditt hele tiden, rett og slett LETT etter feil med deg som person? Det tror jeg ikke du hadde likt noe særlig. Greit at Sophie er blogger, men hun er fortsatt et menneske med følelser. Det at hun er blogger betyr ikke dermed sagt at hun skal finne seg i og akseptere all dritt hun får slengt til seg.
      Tenk deg om før du skriver, Julie.

    9. mener ikke å lage noe trøbbel på bloggen her…men hun julie som kommenterte litt ovenfor..Det er helt unødvendig å si sånne ting! Du kommer deg ingen vei i livet ved å si sånne ting! Jeg kjenner deg ikke, men hvis du ikke har noe fint å si, så kan man egentlig bare holde kjeft! 😛

    10. Aww<3
      Julie, skaff deg et liv. Skjønner at du er sjalu men si det hvertfall på en penere måte. Drit mange jenter har extensions, drit mange jenter setter på sokker eller fyll for å få puppene sine større og det er heller ikke så mange som ikke har på fake vipper. Ikke kom å lek kul eller tøff! det er hennes valg, respekter henne! det er heller ikke så jævlig enkelt å svare på 1000 spm hver dag. Kunne du ha klart det? tror virkelig ikke det.Vet du hva? Hun er faktisk en jente jeg vil være når jeg blir eldre, hun er akuratt seg selv og sier det hun mener! hva om hun bruker 2 bh'er? det er jo hennes valg. Slutt å vær så mensen kjerring og la jenta få leve livet sitt, selvom hun er 18 betyr det ikke at hun ikke skal få gjøre det hun vil, forventer du at hun skal sitte hjemme og se på tv bare for at hun er 18 år.Hun er drit pen og lever livet. Ikke rakk ned på henne fordi hun har det gøy 🙂
      Loveu Sophie <3

    11. Så søt hund <3 men eg skjønner ikke hva folk har problemer med deg?? du er jo pen, søt , vakker og en fantastisk blogger + du er deg selv!<3 så va er problemet folkens??? Elske bloggen <3 har ein liten hund selv som eg elske 😀

    12. Hei!
      Ja har en kjempesøt kanin jente som heter Snuppa!
      Jeg ville bare si at når jeg først begynte å lese bloggen din så fikk jeg feil inntrykk av deg. Du virker som en hyggelig og kjempekoselig jente som hadde vært gøy å kjent!
      Stå på videre Sophie!
      Klem Sanne 🙂

    13. Kjæresten min fikk nylig en engelsk staffordshire bullterrier, og han er så herlig med så mye personlighet, det er tusenvis av bilder av han på bloggen min! Gud som jeg elsker han!! Han snakker jo til og med, eller lager lyder når han koser seg osv. Jeg elsker hunder! mistet min chihuahua for 1 år siden, savner henne masse.. De er store hunder i små kropper. Nydelig hund du har da, hun er virkelig skjønn!

    14. Synes det er tragisk at folk kan kommentere så stygt til folk!? Tror de liksom ikke at bloggere har følelser? Det er hennes valg hvor mye sminke og brunkrem, extensions osv. Det er sånn hun vil være, og det er det jeg digger ved henne! Hun står for det hun mener og synes og vil se ut som, og ender som en dritpen, snill og smart jente med mange gode venner! Jeg elsker deg sophie!! Fortsett å være som du selv vil, det er da du er best!!!<3

    15. Hun er ikke så liten, hun er kjempestor! Har en leonberger som jeg elsker over alt på jord. Jeg er 14, og hun er 11. Det første minnet jeg har, er fra vi var hos oppdretteren å hentet henne. Det er jo spesielt<3 Vi har et helt sykt nært forhold. Jeg kan gjøre hva jeg vil med henne, henge rundt halsen hennes, kysse på henne, ligge(ikke hardt selfølgelig) oppå magen hennes. Hun sover på rommet mitt hver natt fordi jeg er så trygg med henne. Hun er virkelig verdens beste! Jeg blir bare mer og mer glad i henne for hver dag som går, og jeg snakker om henne til alle. Heldigvis syns alle vennene mine at hun er helt skjønn også da 😀 Hun er virkelig verdens beste bestevenn <3 Hun er min levende kosebamse ^^

    16. Hvis du virkelig elsker den bikkja di, så burde du klippe klørne på den! Det er virkelig ubehagelig for de, når klørne blir for lang… Og du trenger ikke annet enn en vanlig negleklipper 🙂 og sånn btw, husker du hadde et innlegg om rase, pris, selgeren osv…. Du har virkelig betalt alt for mye for den… Det er en skikkelig gatemix det der, med veldig lite chihuahua… Min er blandingsrase av shi tzu og chihuahua, og er 87.5% chihuahua rase, og jeg betalte ikke mer enn 5000 for den…. Og såvidt jeg husker, betalte du 20 000? Hunden er veldig fin altså, men du har blitt skikkelig lurt da :/

    17. naww så søt hund å btw kor har du kjøpt den capsen? har lettet etter en lignene men finn det ikke noen plasser..:)

    18. “wooopwoop!! så fett, haha. blir helt fancy ass! fysøren, lol. hehehe noe så epic! Jeg er så deilig og kan drive på en strippestang! JEG ER KUL SOM SKRYTER AV DET PÅ EN BLOGG.”
      merker at fjortis ikke er noen alder mer.

    19. Så nydelig hun er! Jeg har selv to vorstehhunder, en kanin og hamster som jeg er veldig glad i! Jeg elsker bloggen din og er innom hver eneste dag, flere ganger om dagen, jeg digger de sterke meningene dine og du virker som en utrolig søt jente! Stå på!

    20. Så nydelig!<3 jeg har også en liten hund, han heter Bjarne og har en nydelig personlighet! når jeg prater om han tror folk at det er en gutt jeg prater om!:P

    21. Har 2 hunder, 1 chihuahua som er 3 mnd:) og en tibetansk spaniel som er 7 år 🙂
      Digger bloggen din forsett sånn <3

    22. Nååe, Så søt hund ♥
      Har selv en hund som ikke er like liten da men bare dobbelt så stor ♥
      Jeg har en Cavalier king charles spaniel (tror det skrives son)
      Men hunden din var sååååå søt♥

    23. Har du ekte pupper eller er det silikon i puppene dine ?
      Ser ut som du har fake pupper,
      Men utruli pen blogg og sann, digger den og leser den kvar dag ! 🙂

    24. Å så sjønn<3 har en slik hun som har like mye muskler fremme som din har bare at jeg har jack russel terier<3 foresten digger bloggen din er fast leser og du er deg selv hele tiden og det liker jeg <3

    25. Jeg ELSKER Rigmor, hun er så herlig! 🙂
      Jeg har en liten tibetansk spaniel selv. Og jeg sjønner godt hva du føler.
      Hun er hele hjerte mitt, så sjønner deg godt.
      Fikk henne da jeg var 5 og iår blir Tanja (det hun heter) hele 8 år.
      Elsker bloggen din, du står for det du mener og sier og er ærlig. Det jeg elsker med bloggen din og deg. 🙂

    26. Rigmor er bare syyyykt søt, Sophie! Det er noen få hunder her i verden som bare er.. ja, spesielt nydelige. Rigmor er en av dem. Hunden min er og, hun er verdens søteste silky terrier i heeeele verden, seriøst. Cindy heter hun <3

    27. Enig med henne over der, den hunden der er ikke akkurat renraset! Sånt er selvfølgelig kjedelig, men tipper du ikke ville byttet henne for alt i verden nå 🙂 man blir jo så glad i de!
      Husk også å klipp klørne!
      Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg