vinter igjen, ass.

I dag er siste dagen i ferien, og min siste usunne dag! Siste dagen i ferien må man få kose seg litt, sant? Jeg har sovet alt for mye de siste nettene ( typ 14 timer per natt) , derfor føler jeg at jeg har overskudd til å døgne i natt.. Hehe, vet det er en dårlig ide og vi har full skoledag i morgen, men jeg kommer ikke til å sovne før i 3tiden i natt, og da blir jeg aldri å våkne klokken 7 igjen.. Så, hva tror dere blir lurt?

Har forresten blitt skikkelig vinter ute igjen.. Det føles ikke så veldig godt, nei. Vil at vinteren skal dø ut for denne gang, NÅ NÅ NÅ!

Har funnet fram noen serier jeg kan se på i natt, og så var pappa og kjøpte litt godteri til meg. Fram med godsakene for å avslutte ferien sin siste dag! Håper alle får en fin kveld ♥

 

85 kommentarer

Siste innlegg