svar på ukens spørsmål

Hva faen skjer med at du omtrent aldri holder det du sier, du skulle ha tatovering for lenge siden en som skulle ha noe med miley ciryus og gjøre og du skulle lage en må gjøre video med stine?? skjerp deg seriøst!

Hm, jeg kan aldri huske å ha lovet dere å ta tatovering? Det var noe jeg hadde lyst til for min egen del, så det var jo veldig rart å bli sur over synes nå jeg! Har aldri sagt ” jeg lover dere at jeg skal ta tatovering”. Jeg er bare menneskelig (hva ellers?) så noen ganger blir ikke alt som man hadde tenkt. Men ja det kommer til å skje, men jeg må bli 18 år først. Har tatt tatovering før her i Harstad og er mindreårig, så trodde jeg kunne få gjort det denne gangen også. Men desverre gikk ikke det, så da får jeg helt enkelt vente. Angående tatoveringen så skal det stå “liberty walk” og være på underarmen. 
Og må gjøre videoen fikk vi ikke gjort, Stine hadde en naturfagsprøve og et framlegg som måtte prioriteres først, det tar jo faktisk veldig lang tid å gjøre det. Men jeg skulle ikke ha lovet noe uten å ha det 100% klart først. Forslagene deres har jeg uansett tatt vare på, så i sommer kan det komme. Men ja, må seriøst skjerpe meg.. Haha

Sangen til tatoveringen! Liker ikke selve sangen så godt, men ELSKER teksten og det er noe jeg virkelig må huske på.


Hvor mye tjener du i måneden på blogging?

Jeg fatter seriøst ikke hvorfor det er spennende.. Får ikke lovt av mamma og pappa å si hva jeg tjener. Men jeg klarer meg i alle fall!

Kan du komme med tips til drikkeleker man kan gjøre med venninner?

Vi pleier å laste ned diverse applikasjoner på telefonen, som for eksempel “jeg har aldri”-appen. Det er veldig bra, og da slipper man at det er så sykt kleint med “eh, vet ikke helt hva jeg skal spørre om jeg, hehe..” for da tar appen seg av det. Er også en som heter you’re my mate, kjenner INGEN som har klart hele den! Det går ut på at dere hører DENNE sangen og skal drikke hver gang han synger you’re my mate. Ellers pleier vi å ha down the river men det er mest gøy om man er mange, regler finner dere rundt på nettet. 

Får du snart ny header?

Ja hun som lager designet mitt har vel begynt å jogge med noe nytt, tror det blir veldig bra og gleder meg til dere skal få se! 

Lær deg å hold kameraet i ro når du videoblogger jævla tøs.

Vel, det der var jo egentlig ikke et spørsmål men føler jeg må ta det opp for å gi deg litt dårlig samvittighet. Jeg har en sykdom som gjør at finmonorikk (holde ting i ro blandt annet) er umulig. Fikk medisin, den funket ikke. Tilstanden min har blitt alvorlig forverret og det er overhode ikke gøy for meg, men en stor plage i hverdagen. Håper du føler deg bra nå.

Husk på at alle er forskjellige og alle har grunner til at de gjør som de gjør – det er mye man ikke ser. Og  ikke minst, om dere spør meg om noe tusen ganger og jeg ikke svarer så er det fordi jeg ikke VIL svare på det, enkelte ting er privat for meg også. Derfor må man også være forsiktig med hvilke påstander man kommer med.. Mener jeg, da. 

Wooops! 

Skal prøve å bli flinkere til å svare på spørsmål fra dere!


84 kommentarer

Siste innlegg