om i går

Hei på dere, har vært våken siden klokken ni.. Våkner alltid så sykt tidlig og uttørket “dagen derpå”  Har nettopp drukket sikkert 5 liter vann, haha..

Tenkte jeg kunne fortelle litt kort og enkelt om i går kveld:
 Vi begynte kvelden i leiligheten til Anne-Sofie hvor vi var 8 jenter. Vi laget taco, spiste brownies og bare slappet av. Etter hvert kom det et par gutter, koselig! Det var fest i leiligheten under også, så folk løp litt opp og ned. Etter noen timer dro jeg, Anne-Sofie og Lisa videre på fest til ei jente i klassen og ble der et par timer før jeg dro hjem. Visste dere at jeg aldri har prøvd å snike meg inn på byen før? I går følte jeg meg faktisk klar for det (haha, i know, latterlig) men så var det tidenes snøstorm.. utsetter det til neste helg heller, haha! Helt okei kveld! 

Dette bildet tok jeg da jeg kom hjem i natt.. Haha herregud, jeg er IKKE flekkete, står bare i et rart lys.


Jakken jeg hadde på i går









79 kommentarer

Siste innlegg