out with the old

Godmorgen!

Føles helt fantastisk å kunne sove så lenge man vil! Startet dagen med litt salat, er utrolig vanskelig å lage en god salat om man ikke spiser kylling.. Så, noen tips? Liker absolutt alt! 

Tenkte at jeg snart skal slutte med de usunne matvanene mine.. Skal fortelle dere mer om det senere! Håper mange av dere kommer til å støtte meg i det og ha litt forståelse, det er jo så typisk med en masse trangsynte mennesker som bare skal klage.. Men jeg vet jeg har bra lesere! 

Tenkte å vise dere noen ting jeg fikk i posten i går!

Fikk et navnearmbånd fra juvlia.se! Vet ikke helt om dere ser det, men det står faktisk “sophieelise” der! Nesten umulig å ta bilde av. Elsker slike smykker! Koster 279 kr HER 



Og så fikk jeg en annen ting jeg virkelig digget konseptet ved! Nemlig.. gratis tamponger! Haha litt kleint å blogge om – men alle trenger det jo. Jeg har ofte tenkt at det bør være gratis og at det nesten er litt sykt at folk kan tjene penger på noe så rart som MENSEN, derfor digget jeg dette her! Om du vil ha gratis tamponger så må du registrere deg på http://tamponsforfree.com/Home.aspxVet mange som klager på at tamponger og bind er dyrt, nå finnes det ingen grunn til det lengre! 


 

69 kommentarer

Siste innlegg