vinter

Har nettopp vært ute og jogget, og det er virkelig helt sinnsykt herlig når det er vinter! Først når jeg dro ut var det helt perfekt vær, varmt og klarblå himmel. Så, 1 minutt senere, så utbrøt virkelig det sørnorge kaller “snostørm”! Og noen minutter senere var det blå himmel igjen.. Rart!

Haha må fortelle dere noe litt sykt også.. Jeg har hatt en favoritttreningstøye i rundt et år nå, nemlig en rosa tettsittende “genser” som egentlig skal brukes når man går på ski og slikt. Den har alltid vært trang, men i dag var den altså blitt litt for liten så jeg fikk den pokker ikke av! Det endte med at jeg måtte klippe opp hele driten med en saks, og nå er den ødelagt for alltid… Haha, kan love dere jeg så ut som en idiot mens jeg prøvde for harde livet å få den av. Den satt seg fast over hodet så jeg måtte løpe rundt uten å se noe særlig for å finne en saks. 

Rip… 

Btw helt sinnsykt hvor fort jeg får resultater på magen! Begynte å trene for.. 14 dager siden? 

Nå skal jeg kose med lille engelen min.  Hun er gal i dag, håper det roer seg snart.

 

91 kommentarer

Siste innlegg