god”morgen”

Hei hei! Våknet nå og sitter og slapper av mens jeg spiser og ser skiskyting med pappa. Skal snart slenge på meg treningsklær og ta meg en joggetur ute i snøen 

Forresten,veldig gøy å lese meningene deres i det forige innlegget 

Tenkte jeg kunne vise dere noen fine bilder fra reisen i går: 

Haha ser dere kofferten med rot i bakgrunnen? Her hadde bestemor nettopp ropt ” har du pakket kofferten?” og jeg bare ” jadaaa..:” så måtte jeg stresse med å få lukket den og kastet oppi alt mulig to minutter før jeg skulle dra. 





Jeg kan være den første til å skrive under på at det er sykt dyrt å være alene på en flyplass. herregud! Noen av mine “innkjøp”.

Dere skulle sett da vi kom opp over skyene, solen skinnte og det var så NYDELIG! Fikk desverre ikke tatt bilde med en gang, men dette var jo også ganske fint.

Fikk lyst til å bare hoppe rundt på skyene.. haha

40 kommentarer

Siste innlegg