når natten kommer.

Ligger i sengen “min” her i Oslo (som egentlig er en madrass på gulvet), med en pose godteri i hånden og litt musikk i ørene. Det er noe med meg hver gang jeg drar bort fra Harstad, det er akkurat som om tusen kilo løftes bort og jeg er bare… meg. Kun jeg som føler meg fanget i min egen hjemby? 

Nei, akkurat nå føles det passende å se ut vinduet og bare tenke. Jeg trenger det faktisk, trekke pusten dypt og finne ut nøyaktig hva jeg vil og hvordan jeg skal klare det. Venner, familie.. kjærlighet. Gud, alt er så forbanna komplisert. Jeg har det bra altså, men noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne hoppet fram til jeg er 30. Ha mann, barn, hus og hund. Det er der jeg føler jeg er nå, haha  





Hørte denne på finalen i the glee project i går, sykt flink han er!!

 

57 kommentarer

Siste innlegg