sosial

Vi har som sagt vært ute og spist på kinesisk resturang. Veldig koselig, og maten var (som vanlig) veldig god. Ble virkelig proppmett haha  
Etter det dro vi på kino og så ” safe house” sammen med 5 kompiser + oss jentene. I starten av filmen tenkte jeg ” åh nei, skal dette bli enda en av de filmene der jeg ikke skjønner noe”, men så gikk det fem minutter og jeg forsto! Når det første begynte å skje action i den filmen så var det uten stopp, veldig bra! Likte den godt, så anbefales.

Hadde veldig lyst til å være mer sosial i kveld, men siden jeg drar tidlig til Oslo i morgen er vel ikke det så lurt. Skal legge meg å se på film før jeg sovner!

Stine og Amanda. 

Stine, Anne-Sofie og Olai (som btw er den kjekkeste 95eren på jorda)

Toran (han har blogg!!) og Amanda

56 kommentarer

Siste innlegg