magetoppchill

Har akkurat pakket ferdig til Oslo. Flink som er ferdig med det så tidlig, kort applaus til meg! Gleder meg faktisk utrolig mye til å komme meg bort litt og bare slappe av i “stor”byen! 

Snart kommer Anne-Sofie hit, vi kaller faktisk hverandre for “enøyd og toøyd”. Altså ett øye, to øyner. Fant det på da vi var rundt seks år gammel, og så har det bare forblitt sånn haha! Hun tar med noen filmer så er jeg ganske sikker på at vi har litt godteri her.

Kjører magetoppchill i dag. Og dette var seff bare for å vise meg fram så mye som mulig…


Haha hva skjedde her liksom..

Filmene vi skal se heter the midnight meat train og the texas chainsaw massacre. Sistenevnte er tydeligvis inspirert av en sann historie, virker creepy! Noen som har sett de? Jeg har sett den siste på ” date” eller hva man nå skal kalle det, haha.  Fikk med meg 20% så skal bli greit å få sett den igjen!


Og så må jeg bare meddele etter gårsdagens episode av the voice – Sondre Lerche er verdens deiligste!


91 kommentarer

Siste innlegg