selvbruningstips!

Dette hadde dere vel aldri trodd skulle komme fra meg, men.. Jeg har bestemt meg for å slutte med solarium! Dette gjør jeg fordi det snart blir 18årsgrense, og det kommer til å bli ganske “hardt” og slutte da så derfor starter jeg heller gradvis nå. Har ikke tatt sol på tre uker, og for meg som er vandt å ta en gang i uken er det ganske bra! Kan ikke garantere at jeg blir å klare det men skal prøve mitt beste. Kjempegøy om noen “solariumsavhengige” blogglesere slenger seg på!

Anyways, i den annledning tenkte jeg det kunne vært fint og tipse dere om en bra selvbruning. Jeg tror ikke jeg tuller når jeg sier jeg har prøvd alt. Jeg har prøvd alt som finnes på cubus, h&m, diverse spa, parfymerier. Og på toppen av det hele har jeg fått sponset en masse fra forskjellige nettsider, så nå er jeg 100% sikker på at jeg kan anbefale dere noe bra. Nemlig xen- tan selvbruning som dere finner HER! 

Noen krav jeg stiller til selvbruning er;
♥ Skal vare lenge, også etter noen dusjer. Jeg sprayet på for fire dager siden, og fargen er enda like fin! Ingen skjolder
♥ Den må fungere for både kropp og ansikt
♥ Selvbruningen må ha mye innhold og ikke bli tom med en gang
♥ Fargeresultaten må komme med en gang ( slik at jeg kan ta den på rett før jeg drar ut) og tørke fort. Hater slik “over natten ” selvbruning!
♥ Og sist men ikke minst – den skal være brun, ikke gul, flekkete eller oransje!

Har fått mange komplimenter angående fargen min de siste dagene fra dere, det har altså vært denne som har gjort susen. Den jeg bruker koster 309 kr og kan kjøpes HER, mens hele utvalget kan dere finne HER. Koster jo litt, så derfor har jeg fikset rabattkode på 15 % – bare skriv  uwivu når du betaler! 

Bena mine er nok min skam, så utrolig masse pigmentflekker jeg har fått av solarium. Håper det roer seg ned nå som jeg slutter! Men de ble brune, sant? 

Haha jeg var dum og sprayet meg med bh på.. Da får skille! Men da ser dere i alle fall forskjellen

Magen er det jeg sliter mest med å få jevnt, jeg har sånne “streker” på magen om dere skjønner.. Noen som har tips til hvordan jeg kan få til det? 

Har fått sponset produktet fra coverbrands, men ikke fått en eneste krone for å skrive dette. Altså – mine meninger!


77 kommentarer
    1. elsker selvbruning selv! utroli smart måte til å bli brun utenom å måtte grille seg i solarium. denne skal absolutt prøves, elsker brunfargen din <3

    2. Dere bloggere er litt spesielle… Dere skriver “egne meninger” når dere skriver om noe som dere ikke har blitt sponset osv. Er det ikke deres egne meninger når dere får noe sponset da eller? HEHE

    3. Hvordan får du det til på hendene?;o når jeg gjør det, så skjolder det seg, og bare etter noen dager, så er det prikker..

    4. Hei Sophia! Mitt navn er Sophia Thode, jeg bor i Russland, og jeg er din veldig stor fan, liker du meg absolutt alt, du er den perfekte jenta. Jeg vil gjerne ha dere gjort for meg enliten gave, fordi du gir meg liker deg veldig mye!
      Jeg ber dere å skrive på papir
      “sofieelise id 42809998” ta et bilde og send det til meg. Jeg skal væresjalu på mine venner! With Love

    5. Hvordan får du det så jevnt på fingrene og oppover til håndledet? 🙂 jeg plages sikkelig med å få det jevnt der. Ellers så var det utrolig bra skrevet!

    6. Hei!
      Et tips for at du skal bli litt mindre flekkete på kroppen når du sprayer deg, er å smøre deg med bodylotion før du sprayer. La det tørke, gjerne føne deg selv med hårføner, og spray på. Så kan du føne deg igjen etter du har sprayet deg. Og prøv å være så rett som mulig i kroppen en stund etterpå. Ikke bøy deg eller sitte, da unngår du strekene på magen 🙂 Lykke til!

    7. Grunnen til at man vanligvis får sånne “streker” på magen, det er fordi man sitter bøyd i ryggen. Jeg får det også, men hos meg blir det rødt siden jeg er så blek på magen. Prøv å sitte rettere/stå rettere (hvis du ikke gjør det fra før av) 🙂

    8. Hvordan får du til få gjemn farge bak? kunne du f.eks filmet når du sprayer beina? bare slik at jeg får en slags ”hjelp” til hvordan jeg skal gjøre det? får alltid skjolder uansett hvilken jeg bruker!

    9. Jeg har også begynt med selvbruning, og er så enig i det du skriver. Jeg bor jo i Usa, og jeg bruker noe som heter Fake bake, vet ikke om du får tak i den i Norge, men anbefaler deg å prøve den! Det eneste jeg syntes manglet i dette innlegget var et spørsmål jeg spurte deg om tidligere, hvordan får du så gjevn brunfarge oppå henda uten å bli helt orange inni?? Sliter så med det! Håper du får tid til å svare på en eller annet måte ^^ Eller kanskje bare legge det til i dette innlegget. Skjønner det at du har mye å gjøre så.. Men ja, bloggen din er utrolig bra, leser den hver dag 🙂

    10. BRYR DU DEG IKKE OM LUKT NÅR DET KOMMER TIL SELVBRUNING? det er jo mitt største problem.. det stinker jo etter noen timer.. gjør meg kvalm

    11. Jeg synes ikke noe om selvbruning for så vidt ikke noe om solarium… har ikke noe tips sånn at man ikke får streker på magen… sorry ^^

    12. Hvordan får du sprayet ryggen, og nakken? Elsker brunfargen din, skal prøve den selv tror jeg, men det er så dyrt!:) håper du kan svare, klarer aldri ryggen selv!! Hehe… Elsker deg!! Og bloggen din, du er et bra forbilde synes jeg!!:))

    13. Du er så brun å fin! jeg liker veldig godt å kombinere solarium å en god selvbruning for da holder den litt lenger også ^^
      Det med at du får skjolder/streker på magen kan hende at du smører litt for mye der altså at den har tørket men at du “drar ” det litt lenger å noen ganger “sprikker” fargen litt.. Så smør den fort på magen å legg den på ryggen for da er du sikker på at du ligger utstrekt å at magen ikke “rokker seg” noe jeg ikke tror din mage gjør, siden din er veldig flat 🙂 Håper det var til hjelp! Skal prøve ut den Xentan-en når jeg får råd 🙂

    14. TUUUUSEN TAKK ! trengte virkelig et bra tips fra noen! og du er jo såå fin brun! bestiller denne med en gang!<3:D bdw, love your blog! <3

    15. Hva skjedde med puppene dine? Di er virkelig ikke så store som du mener di er. På bildet har du helt vanlige, SMÅ pupper. Du er fake ass!

    16. Viktig! må bare spørre, holder denne flasken lenge da? Gjør det liksom noe hvis man ikke er brun fra før, føler det ikke er så mye i flasken.. Veldig greit om du svarte 😀

    17. Du har en NYDELIG farge, da! =) Selv holder jeg meg nok til selbruningskrem og solarium 🙂
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg mange innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com!

    18. Som mange andre spør, har du gode tips til å smøre henger, rygg, og kansje noen gode tips til ansikt, siden der skal det jo ihvertall være jevnt:p Konge hvis du legger ut et innlegg om dette;)

    19. Jeg bruker å smøre over med bodylotion på hele kroppen etterpå, så smører jeg ekstra der det er ujevnt. Så gnir jeg skikkelig på magen, armene og nedover føttene. Er jo også lurt og ta bodyscrub på hele kroppen først, slik at får vekk all dødhuden og det ytterste hudlaget på kroppen før du smører på selvbruningen, da er det lettere og få det jevnt 🙂 DIGGER BLOGGEN DIN!!

    20. Kan du skrive et innlegg om hvordan du fjerner Selvbruningen om du blir misfornøyd? Jeg har failet flere ganger, men vet ikke hvordan jeg får det bort?

    21. Dette var til stor hjelp 🙂 men du har fortsatt ikke skrevet om hvordan du påfører det på ryggen, selvom vi har spurt sikkert en million ganger nå…

    22. Sophie<333 Kan du vær så snill å lage et innlegg om tatoveringen som du har på siden på magen? ;** Har veldig lyst på en slik tatovering selv, og lurte bare på om det gjør vondt/ hvor du tok det/hvor mye kostet det/hvor gammel man må være og hva som står på din? (:
      /Sorry hvis du har laget et slik innlegg før, klarer ihverfall ikke å finne det, så hvis du har gjort det før kan du evt. linke det i neste innlegget? <3

    23. den må jeg prøve :D, Jeg har brukt noen forskjellige, men den jeg har nå “st.moriz” er ikke så bra som jeg håpet, blir så ekkel farge på en måte. og varer i 1 dag. :/
      Syntes at den brunfargen du hadde nå var kjempefin 🙂

    24. kunne du tenkt deg og teste St. Moriz selvbruningen som er en billigere versjon av St. Tropez? man får kjøpt den på cubus, vita og lignende. Jeg har den, men det blir aldri jevnt! Jeg kunne tenkt meg hva du mente om den og kanskje komme med påføringstips 🙂

    25. Hvorfor skal du ta sol eller bruke selvbruning? skjønner ikke vitsen, kan du ikke bare ha en naturlig brunfarge? ;o det er ikke noe pent å være SÅ brun som du er… Se på http://www.l0ve.blogg.no, hun er pen og er ikke altfor brun, sånn som du er… ho bruker selvbruning, men du er MYE brunere enn henne, og det er ikke fint.. Erica er helt perfekt, men du er langt over grensa mi ass, dette blir for mye brunfarge… rett og slett stygt

    26. Jeg har hørt at hvis du bruker sånn malingsrull (liten, selvfølgelig), så blir brunfargen jevnere. Kanskje du kunne prøvd å rulle den på magen, for å unngå “strekene”?

    27. Synes den farge så oransj ut? Likte bedre brun fargen på headeren:)) …Jeg trodde du var så veldig gla i sunspa “tan-in-a-can”, eller får du ikke betalt for å reklamere for den lengre? x)

    28. Har nettopp operert, og kan ikke ta sol på en stund. Utrolig kjipt, ettersom at jeg har ball om kun to uker. Så derfor kjøpte jeg denne nå, og håper virkelig at den er like bra som du sa. Vil ikke se skjoldete og oransj ut på ballet! haha 🙂

    29. hvor ofte og hvor mange lag tar du på? 🙂 har en selv fra loreal, men den går vekk etter en dusj, og da blir den flekkete og stygg.

    30. ha på fuktighetskrem rett før selvbruningen – funker fett 🙂 får ikke “streker” må magen da ;pp

    31. Er den selvbruningen veldig mørk, slik at må ha ganske mørk hud fra før av for at det skal bli fint? Eller blir det bra uansett? Og hvordan får du sprayet ryggen og nakken? 🙂
      Super bra blogg forresten!

    32. Skal ikke være nødvendig å skrive at det er dine egne meninger som et salgstriks, det burde virkelig være en selvfølge at du ikke skriver om noe du ikke er fornøyd med. Rimelig sikker på at du får provisjon for salgene som kommer fra linken din, om det er tilfellet må du oppgi dette som reklame og ikke bare et sponset produkt. 🙂 Norsk lov

    33. Hei 🙂
      Et tips for å få en jevnere farge er om du tar deg en grundig bodyskrubb i dusjen før du smører/sprayer på fargen 😉

    34. Fyfaen! Du må vere den største og billigste hora jeg vet om! Tar bilder av deg selv, og later som du har så forbanna dårlig selvtilitt! Jeg har lest bloggen din en god stund nå, men jeg klarer ikke mere.. Du legger du de sykeste bildene av deg selv! Du legger ut pupper og rææv og bilder fra feser og alt sånn .. du burde du ikke! du har sikkert ikke ekte venner en gang, liker deg sikkert bare fordi du har store pupper (gutter) !! Og jentene fordi de er PR kåte!! du er så forbanna stygg, du har ikke noe liv heller.. du lever i en rosa boble, som du kaller livet! men hvis du ikke hadde lagt ut sånne bilder av deg selv hadde du sikkert det vi andre har, et liv! som gir mening! fyfaen du er så forbanna horete at jeg ikke kommer over det!! du er den styggeste, feiteste, billigste og dummeste jeg vet om! brenn i helvette!
      Du tenker sikkert når du leser dette her .. De er bare sjalu på meg fordi jeg er så jævela fin, men vet du hva? Jeg syntes synd på deg, og på alle som er i nærheten av deg. Jeg liker deg ikke, men jeg hater deg heller ikke.. bare slutt med det du gjør. Og slett de horete bildene, aå kommer du til å vite hvordan du lever i den virkelige verden! btw du er faktisk ganske stygg i tryne også .. eller hva? BRUNKREMTRYNET!! hoooooore

    35. jeg leste nettopp kommentaren over og ble helt sjokkert over at folk faktisk kan skrive noe sånt om noen. alle er forskjellige og kanskje Sophie vil være brun. DU kan ikke forandre henne. det er greit at du ikkeliker henne, men hold det for deg selv. det kan være veldigsårende å få slikekommentarer. jeg blogget førogdet var en jente som kommenterte massestygge ting ogsaat jeg blant annet var feit, stygg osvog etterhvert begynte jeg nesten å tro på det. det ødelegger selvtillit og man føler seg dårlig etter slike utsagn!!!! ilu Sophie og jeg synes du er perfekt akkurat sånn som du er!!!! <3

    36. Hei, elsker bloggen din, men venninna mi er danser og hun kan veldig mye om selv bruning og hvis du får sånne streker, det er fordi du setter deg ned for fort og tar på BH for fort… Lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg