A real man

Føler meg litt trist, forvirret, skuffet. Ja jeg vet ikke hva. Skal i alle fall rydde rommet så kommer bestekompisen min hit, trenger verdens beste akkurat nå.. 

Forresten så er det utrolig rørende å lese kommentarer på innlegget “Når det som er galt føles rett”. Men er dere ikke enige i at det føles bra at man ikke er alene i å være lei seg? At det er andre som føler det akkurat likt?  Fikk en veldig bra kommentar på det innlegget hvor det blandt annet sto ” En skikkelig mann trenger ikke å bli fortalt at han må jobbe for jenta si. Han vet det av seg selv.” Og det stemmer så utrolig mye! Det finnes ingen unnskyldning for å gi faen i den som liksom skal bety mest i verden for deg.. Og jeg vet at jeg i alle fall er lei av å ha umodne, respektløse gutter til kjæreste. Har tenkt mye på det og jeg er faktisk 100% ferdig på det området. Stand up for yourself! 


Forresten, angående det fine være jeg skrøyt så mye over før i dag.. Slik har det blitt nå. Riktignok veldig koselig å være inne når det er vind ute!

38 kommentarer

Siste innlegg