visste du at.. (del 2)

… Jeg har veldig vanskelig for å bli forelsket men ganske lett for å bli betatt. Har kun vært ordentlig forelsket to ganger i mitt liv, og den andre gangen er fakitsk nå! 

… Når det er sagt, så er å være i et stabilt forhold det beste jeg vet. Selv om jeg bare er 17 år gammel så føler jeg fort at jeg kunne ha forlovet meg nå, flyttet inn med en gutt og “etablert” meg. Men samtidig, og ha en “småkjæreste” som man holder på med er også greit, så lenge det er noe! 

… Jeg elsker (!!!!) å få fanbrev fra gutter på mail osv? Ikke sånne “hei du er deilig skal vi knulle send lettkledde bilder” men at de elsker bloggen. Blir selvfølgelig glad når jeg får det fra jenter også, men gutter er liksom mer.. ja jeg vet ikke, sjeldent? 

… Jeg har utrolig vanskelig for å være meg selv når jeg møter nye mennesker, og dette har kommet etter at bloggen ble kjent. Er redd for at de skal tro jeg er noe, for jeg har fått høre ting som “kjenne dokker ho der sophie elise, går i klassen/paralell/møtte ho på bussen, ho snakke som om ho e en kjendis”. Det er så ironisk ettersom jeg som oftest ikke sier et ord – er tro det eller ei ganske stille i offentlige sammenhenger eller med nye mennesker!

… Jeg har alltid blitt kalt bortskjemt, men såfall føler jeg at det er av kjærlighet. Haha høres utrolig klisje ut men jeg har verdens snilleste foreldre som tar utrolig godt vare på meg og gjør alt for meg og lillesøsteren min! Føler aldri jeg har manglet noe. 

… Jeg synes ikke mangel på selvrespekt er å legge ut lettkledde bilder av seg selv, eller å være i FHM eller for eksempel playboy. Mangel på selvrespekt mener jeg er å finne seg i å bli behandlet dårlig, gjøre det dårlig på skolen og ødelegge for seg selv. Å vise kropp har ingenting med det å gjøre for husk – man kan se, og ikke røre! 

… Jeg drar utrolig fort konklusjoner og kan bli veldig lei meg av småting, for eksempel i et forhold. Når det er sagt tror jeg at jeg er en utrolig snill kjæreste ( litt for snill) og de jeg har vært sammen med har fått gjort alt som de vil. Krever aldri å få se på meldinger, ha facebookpassord, at han ikke får ha venner eller dra ut,osv. 

.. Tror alltid det beste om folk og er kanskje litt naiv og godtroende. Tror på absolutt alt.

… Og nei, jeg røyker ikke. Stine Mari skrev det i et innlegg og jeg godkjente det, rett og slett for å se de sinnsyke reaksjonene folk kommer med. Jeg har gjort det flertall ganger og ja det skjer engang i blandt, som for eksempel på fest (og andre “spessielle” anledninger). Såpass kan jeg si. Men jeg er ikke en kjederøyker som prioriterer det i hverdagen, og jeg er heller ikke avhengig. Kan heller ikke huske å ha skrevet noe nedlatende på bloggen om de som røyker..? Jeg har gjort det om snus ja, og det gjør jeg IKKE. Men helt enig, røyk er også forbanna idiotisk, i know it. There you have it! At jeg selv gjør det en gang i blandt er jo rett og slett idioti fra min side… Men men, sånn er det.

Kanskje dere etter disse to innleggene har fått en ny oppfattning av meg? Hvordan oppfattning har dere isåfall? Fortell gjerne 

 

121 kommentarer
    1. Har alltid trodd du har vært en veldig bra person! Som bare liker å ikke ha et kjedelig liv! Men kanskje litt for mye action innimellom! Fikk respekten for deg da du svarte meg på twitter!

    2. Syns du kan gjøre akkurat som du ønsker jeg, ditt liv du skriver om ingen andres 😉
      Elsker bloggen din mere og mere !

    3. Du er utrolig! 😀 Jeg liker deg bare mer og mer. Du har jævelig fin kropp og en utrolig god oppførsel! Jeg elsker det du skriver, og måten du skriver på. Noen av vennene mine sier at du er bitchy og horete. Jeg er imot det. Du er ett nydelig menneske som alle(inkludert meg ) burde bli kjent med. Jeg innrømmer det, jeg er fastleser og en fan. Faktisk.

    4. Jeg syns virkelig personligheten din er sykt bra! Du virker snill og at du bryr deg om andre og du virker i det hele som en bra person. Men det er ikke det første man tenker når man ser utsende ditt (ikke ta det feil opp) Men du er virkelig sykt kul Sophie! Stå på digger bloggen <3

    5. Får et inntrykk av at du er veldig fornuftig, snill, men samtidig lever livet, om du skjønner hva jeg mener! <3

    6. Syns du virker kjempegrei og som en braa person! Tenkte det om deg før og etter disse innleggenee, hihi. Og du kan jo få røyke om du vil, er ikke noen av leserne som har noe med det å gjøre akkurat..
      Stå på, søta!

    7. digger deg rett og slett, om du så røyker eller ikke så er det jo faktisk personligheten din som teller 🙂 du er en kjempe hyggelig jente som står for det du sier.. ! og eg digger att du faktisk tørr og kødde med sånne ting som att du røyker og sånn bare for og se en reaksjon fra oss ! det gjør liksom deg til deg.. =) keep up the good work 😀

    8. HEI!!! kan du ikke svare på hvorfor du har røyka hasj? og om du gjør det ofte? du vet, det er en liten by, ryktene sprer seg raskt…

    9. Du e en fantastisk person ! eg viste de fra før men alikavell, du e fantastisk ! Digga Bloggen <33
      skjekk ut : GinaGausemel.blogg.no 😀

    10. du har syykt fin kropp, sophie!;o vil ha kroppen diiin! har du forresten tatt silikon i puppene?
      også vil jeg bare si at det med røykingen; det er jo ditt valg, bra du bare røyker på fester og sånn og ikke til vanlig, men pass på så du ikke blir avhengig! det er viktigviktig med tanke på folkene rundt deg, vil jo ikke miste deg for tidlig regner jeg med!;)

    11. Oh lord, jeg elsket disse inleggene. For de understreket bare de oppfatningene jeg hadde av deg fra før: medlidende, rettferdig, smart og uselvisk.
      Jeg tror det er viktig med slike innlegg noen ganger, du får liksom så mye mer klarhet og en litt annen oppfatning enn den du kanksje hadde gjort deg selv.
      Stå på, herlige jenta 🙂

    12. Hei. Jeg pleier ikke å kommentere negativt, men jeg stusset på noe på dette innlegget: “Mangel på selvrespekt mener jeg er å finne seg i å bli behandlet dårlig, gjøre det dårlig på skolen og ødelegge for seg selv.” Mener du helt seriøst at hvis en gjør det dårlig på skolen, er en av grunnene at en har mangel på selvrespekt? Den synes jeg var litt drøy.

    13. Du virker veldig fornuftig og jeg vet at du kommer langt i livet. Jeg tror bloggen har gjort deg mer “voksen” 😉 Jeg elsker at du er så åpen om visse ting og det er flott at du kommer med dine egne meninger! Stå på! 😀

    14. lika at du he dine egne meininga å tør å vær ærlig på bloggen! e kun du som kunna sagt nåkke so ærli om dej sjøl:) digga de!! vil du komme med fleire også? 😀
      eller muligens største fjortiz periode og bilde og forskjellige katogoria? 😀

    15. har faktisk ikke endret noe særlig oppfattning av deg, men har fått litt mere innblikk kanskje? men du er fortsatt en av de søteste og peneste jentene jeg har sett. Det virker som du er jordnær og ærlig.
      <3<3

    16. Har alltid hatt regelen “ikke døm etter utsende, blogg eller det andre trur!” Syntes fortsatt du virker som en super koselig jente! Uansett hva en du skriver på bloggen din:) Og det at du røyker eller ikke, du er et menneske, du skal få lov til å gjøre akkurat det du vil, folk kan ikke bli sure fordet, det er dem som leser bloggen din og om ditt liv.

    17. Oppfatter deg som før jeg, en helt rå og sterk person som er et forbilde for mange! Du er en av mine, bare så du vet det :- )

    18. du e helt fantastisk, og et forbilde jeg og mange andre ser opp til. du har foressten fantastisk fin kropp! ;o

    19. bildene og teksten sier noe annet liksom, hvis du skjønner? hadde du hatt en ¨anonym¨blogg uten bilder hadde jeg trodd du så heeeeeeelt anderledes ut! vet ikke om det er positivt eller negativt (ikke at du er stygg)! men digger deg fordet! hadde du bare lagt ut bilder hadde jeg ikke lest bloggen din liksom, det er teksten din som får meg til å lese bloggen din :)::)

    20. det så vildt folk dømmer om de røyker eller ei? og de kigger på dig på en anden måde fordi du gør det en gang imellem. det sygt. kig dog på blogging. 🙂

    21. Hei:) Jeg bare lurer på en ting! Siden du skrev at du bare har vært ordentlig forelska to ganger og den ene er nå, var du ikke forelska i Roger? Eller var det Marco du ikke var forelska i?

    22. jeg så litt annerledes på deg ja, (ikke negativt, det må du ikke tro<3. Nå ser jeg på deg som en snill og nydelig jente. Fikk lyst til å møte deg og sånt, hehe 🙂

    23. Hei! Har alltid hatt en positiv oppfatning om deg! Det var litt morsom måte jeg fant bloggen din på! Jeg søkte nemlig før sommerferien i fjor “hvor lenge er det til sommerferien” og da kom bloggen din opp! Fordi du hadde en overskrift som det sto “nedtelling til sommerferien” eller noe liknende! Haha:) så syntes jeg det var noe spesielt og annerledes med denne bloggen. Du er liksom ikke som en av de som prøver å framstå som perfekt hele tiden. Du virker så ekte, og det liker jeg! Har lest bloggen din nesten hver dag siden jeg fant den via “nedtelling til sommerferien” innlegget. Morsomt å tenke på:-)
      Jeg har foresten sendt et spørsmål til deg på mail. Sendte den til [email protected] . Bruker du den fortsatt?
      Klem!

    24. du virker som en helt fantastisk person! å gå ut på en fest innimellom syns jeg er helt greit, man må jo gjøre det mens man er ung og fri. du virker som en herlig og god jente som ikke vil noen noe vondt. Åsså er du utrolig nydelig også, misunner deg for det!
      Stå på videre, elsker bloggen din<3

    25. Har vært leser en lang stund nå, og i det siste har jeg endret synet mitt på deg. Før syntes jeg du var ganske bimbo (no offence<3) og nå nylig har jeg skjønt at du er elskverdig, nydelig (inni og utenpå), utrolig grei og en person som tenker det beste om alle 🙂 har virkelig endret mening om deg Sophie 🙂 du er ei bra jente! btw, du har aldri sett bedre ut!

    26. oj visste ikke at du hadde kjæreste nå? grattis :):) du er en utrolig god person virker det som <3 ha en fin kveld!

    27. hei, jeg har farget håre veldig mørkt det site året, nå har jeg lyst på lyse brunt med lyse striper i! hvordan fikk du håret fra mørk brun til lyd brun? må man bleike det da? skal til frisøren neste uke, så hadde vore koselig me svar! 🙂 elsker bloggen din btw <3

    28. liker deg bare bedre og bedre for hvert innlegg!:)
      og jeg må le av disse kommentarene som dukker opp iblant fra anonyme som stiller deg spørsmål om rykter de har hørt o.l. for det første, så er ingen så dumme at de tror noen vil svare åpent om hasjrøyking og kjønnssykdommer på en blogg, så det er ganske obvious at de som kommenterer om de tingene og “stiller spørsmål” kun gjør det for å lage og spre nye rykter ved å la andre lese kommentarene. lavmål, håper dere leser denne kommentaren for dere må være jævela dumme, haha:) er så lett å gjennomskue.

    29. Greit nok å være snill med kjæresten og la ham styre på, men husk, det finnes en mellomting mellom å la ham gjøre hva han vil og å sjekke meldinger/facebooken hans. Det blir å være litt for strickt igjen. Det er jo faktisk privat, og har med tillitt å gjøre.

    30. Det var kult og vite.
      Har ikke fåått noe spesielt uttrykk av deg … men det var gøy og lese interresant.

    31. Kjempe kule innlegg!! Du virker som en veldig snill og hyggelig person 😀
      Håper på flere slike innlegg!!!? (A) :))

    32. Du har veldig mange av de samme synspunktene som jeg har 🙂 tuuft! x)
      Digger bloggen din (og jeg pleier ikke å lese blogger).. Din er faktisk den enste jeg leser fast ;D

    33. Du er faktisk den andre toppbloggeren jeg er innom MANGE ganger daglig. Jeg er hele tiden innom deg og Andrea Badendyck, men oftere innom deg fordi du oppdaterer så SYKT ofte! Elsker det!! Stå på, er hemmelig-super-fan <3

    34. Har aldri hatt en annen oppfatning av deg enn det jeg har nå. Du er for meg, fremdeles den jenta med sykt bra meninger, den som står for sine meninger, er god til å argumentere for seg og du virker som en helt fantastisk bra person ut i fra hva du skriver og det venninnene dine kommer med. Ja, jeg trodde på at du røyket fast, men det endret ikke min mening på deg. Røyking har ingenting å si på personligheten i det hele tatt. Stå på!

    35. Elsket disse “visste du at”-innleggene! 😀 Du kom med så brae og interessante ting å lese om, og du utfylte dem så bra! Vil gjerne ha en del 3 også jeg, haha 🙂

    36. Haha, du skriver at du alltid ser det beste i folk og tror det beste om folk. Hvorfor er du så jævlig forhåndsdømmende, da? Som du skrev i innlegget under kunne du “ALDRI” vært sammen med en slik person, og du sier selv at du irriterer deg over folk?

    37. Har ikke endret oppfatning av deg, men jeg ble veldig glad for at du er forelsket 😀 Forventer ikke at du skal dele noe mer om dette temaet på bloggen med det første, men lykke til med hva det nå enn er som skjer 😀

    38. Har fått bedre oppfatning av deg etter å ha lest disse to innleggene! Du virker klokere etter min mening:-) Elsker når du skriver innlegg litt utenom det vanlige!

    39. Seriøst, er du alt for snill med kjærestene dine fordi du ikke krever å få se meld eller skal ha facebook passord? Hadde typen min bedd meg om å få sett meldingene mine eller få passorde til facebooken min hadde jeg faktisk dumpet han. Det handler rett og slett om tillit, å det går ikke an å ha det sånn i ett forhold at man skal være avhening av å lese meldingene til hverandre eller ha passorde til facebooken.

    40. Mye jeg ikke visste, men faktisk ikke noe jeg ble sjokkert over 🙂 Du virker som en utrolig ordentlig og søt jente. Og super koslig at du er forelsket igjen 😀 Håper du vil vise han for oss en gang 🙂

    41. Kjære Sophie, jeg har alltid sett på deg som en sterk person. De fleste sier nok at du framstår feil på bloggen og derfor får du slemme kommentarer, men vi dømmer folk altfor fort. Skal jeg være helt ærlig så var ikke førsteinntrykket mitt av deg særlig bra, men etter at jeg har blitt en fast leser av bloggen din, har jeg innsett at du er en utrolig sterk person som tåler å få dritt slengt i ansiktet hver dag. Du er mitt forbilde og det er jeg stolt av!! Jeg mener at de fleste dømmer person for hvordan de ser ut og hvordan de tror de er, og det var det jeg gjorde med deg. Det var galt, for nå har jeg innsett at du har både selvsikkerhet, du virker veldig snill , du har et fantastisk smil og mye mer. 😀 Fortsett med å være den personen du er 😀 😀

    42. Ser på deg som jeg har gjort de siste månedene, vil jeg si =) Et helt annet inntrykk nå enn jeg hadde tidligere, når jeg følte du var en aldri så liten “Kissie-kopi” 🙂
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg mange innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com!

    43. Du har mangel på selvrespekt, jente!
      Blir morsomt om noen år, kansje ett? når du inseer hvor jævlig dumt det ser ut som pose med minishorts og topp i sengen foran selvutløser.
      Du virker som en grei jente og alt det, men hvorfor gidder du i det hele tatt å ta deg ut på nettet som det der? Du har skrevet før at du vil at folk skal ta deg seriøst og du skriver noen ganger som at du har noe mellom ørene. Men det prøver å oppnå med å legge ut sånne bilder, er de mailene fra kåte tenåringsgutter, “skal vi knulle? fine pupper” and so on.. Tenk deg om. Hadde jeg vært dine foreldre hadde jeg vært flau over at min egen tenåringsdatter hadde ligget å poset i sengen som du gjør. Thank god at jeg ikke er den som trenger å bekymre meg da! :- ) Lykke til videre!

    44. Kjempe kjekke innlegg! skriv mer sånne, elsker det!:-D Synes du virker som en herlig jente! ++ Du er nyyydelig, og har enormt fin kropp! 😀

    45. Har egentlig aldri hatt et dårlig bilde av deg som person men dette gjorde det egentlig bare bedre.Kjempekjekt å finne ut nye ting om deg og syns du virker som en kjempe herlig person i virkeligheten.
      Og sånne hat personer , det er hennes liv og hun velger hva hun vil legge ut! Bare fordi dere ikke ville lagt ut noe av dere selv fordi dere kanskje ikke har sånn selvtillit eller kropp til det til å føle dere sikre på å legge ut bilder så trenger dere ikke å ta det ut på henne! Hun er dødspen og har en kjempefin kropp , hvorfor skjule den? Det er jo noe å være stolt over og ingenting av det dere sier kan forandre det uansett så bare drit i kommenter hvis det skal være sånn.
      Sophie , elsker bloggen og stå på!<3

    46. Jeg synst det at du skriver om trening og viser deg litt lettkledd (ikke ta det feil) men det hjelper meg med inspirasjon til å trene!

    47. Syns du alltid har virket som en søt og ikke minst- smart jente! Men mener du at du er en snill kjæreste fordi du ikke krever å ha passordene hans eller å få se meldinger? Jeg har vært sammen med kjæresten min i 5 år og ville aldri krevd å få se hans private ting.

    48. Ja, jeg har faktisk det, både posetivt og negativt, men det får bli! Du virker jo som en GANSKE smart jente, men litt naiv faktisk, hvis du bare begynner å tenke litt mere langsiktig, altså at du tenker over hva som vil skje pga valgene du avgjør, og hva slags konsekvenser de kan føre videre i livet ditt, kansje ikke nå men senere, vil du ha faktisk vært ganske nær orde “Perfekt” 😉

    49. Seriøst! Du har en såå bra personlighet, vet ikke hvordan du er bak skjermen, men ettersom jeg ser det du skriver, fantastisk sier nå jeg :DD

    50. Hei! Vet ikke helt om du mener at det bare er støttekontakt ( for mennesker som har det vanskeligt) du ikke klarer! Men det er hvertfall en organisasjon som heter Home-Start ( vet ikke om dere har det i kommunen deres da) som går ut på og hjelpe til i småbarnsfamilier! Dette hadde kanskje vert noe for deg? (Vet ikke om det er slike ting du er ute etter da! 🙂

    51. jeg møtte ei jente ei gang som gikk i paralellklasse med deg så jeg spurte jo selvfølgelig hvordan du var som person, om du var laus og sånn (med tanke på måten du ofte fremstiller deg på bloggen) og det hun hadde å si var at du ble oppfattet feil, at du er UTROLIG smart og får utrolig bra karakterer, at du er snill, morsom og åpen og vet du hva? jeg tror på det! det virker så riktig! Hun fortalte også om hvordan du spiller på utseendet ogsånn og at det er DERFOR du begynte å se ut som du gjorde, hvilket jeg syns høres greit ut 🙂 du fortjener lykke, og vet du hva, vi har alle måter å være lykkelige ELLER å bli akseptert, og dette er din! jeg digger det! 😀
      også vil jeg gratulere deg med å være forelsket, det gjør meg veldig glad! håper du har det braa ellers også! 🙂

    52. Min oppfatning av deg har alltid vært at du er ei utrolig søt jente som kan stå for det hun sier! Du har både bra utseende, bra kropp og det som virker som en bra personlighet, sophie! 🙂
      Det hadde vært koselig å fått tilbakemelding i en mail ellernoe, men jeg vet du har mye kommentarer og mailer fra mange, og uansett hva, så kommer jeg alltid til å digge bloggen din! Så stå påå, du er best <3

    53. gøy at du skriver sånne innlegg:) jeg skjønte dette for en stund siden da, men det er bare så gøy å se at en som ser så totalt nnerledes ut/fremstiller seg selv annerledes fra meg, er såpass lik i personlighet 🙂

    54. Min oppfatning av deg er at du er en fantastisk og utrolig smart jente! Ikke minst at du er en helt utrolig venn som alle fortjener og ha. Du er åpen, ærlig, ser bra ut, smart, du står for dine ting, er ikke en flau person, du gjemmer deg ikke bak noen, du virker morsom, drit kul å være med, skulle gjerne vært med deg en dag! hihi..
      Men du virker som en utrolig bra person som kan oppnå alt du vil i livet, og du fortjener så utrolig mye bra.
      Hvis blogg noen gang bli tema med venninner, og du blir tatt opp forsvarer jeg deg ALLTID hvis de bare har vært og sett på bloggen din og ikke lest den. Ingen fortjener og bli dømt pga utseende. Noen er heldige, andre ikke. Sånn er det bare!
      Lykke til i livet, ønsker deg alt godt<3

    55. Jeg skal ærlig innrømme at jeg fikk et ganske dårlig førsteinntrykk av deg, men dette er fordi jeg lett dømmer folk etter hvordan de ser ut – noe jeg IKKE er stolt over og jobber mye med… Omtrent hver gang jeg møter en ny person er førsteinntrykket mitt HELT annerledes enn det som stemmer etterhvert!
      Men over til mitt inntrykk av deg… I begynnelsen tenkte jeg at du var ganske blond og dum (off, nå føler jeg meg teit), men det var FØR jeg ble fast leser og innså hvor mye jeg digger deg! Mitt inntrykk av deg er at du er en utrolig tøff jente med bein i nesa, og som virkelig tørr å stå for det hun mener. Du kjemper for din hjertesak – dette med dyr, noe jeg synes er helt fantastisk gjort av deg! Du inspirerer meg på så mange måter, og jeg elsker at du klarer å drite i negative folk som bare prøver å dra deg ned! Du virker utrolig smart og du bryr deg masse om de du er glad i!
      Til slutt må jeg bare gjenta at jeg virkelig digger deg, og at virker som en herlig jente! Stå på 🙂

    56. er han gutten du er er forelsket i, en du var sammen med før, han som stine nevnte tidligere som er mer moden? og er marco en av de to du har vært forelsket i?

    57. Ang. røykinga. For litt siden skrev du at du hater røyking, og skrev at ”de som røyker gjør det for å være kul, hvorfor begynte de ellers å røyke?”, skrev du. Hva med deg da, røyker du også for å være kul?

    58. hahahha, nei men røyking av hasj har du jo! Men du treng vell ikke røyken når du har en rosa bong på rommet ditt 😉 (Vær litt mere forsiktig når du snakke på fest i Narvik!…)

    59. Har fått et nytt inntrykk av deg i det siste, digget deg før, men nå virker du som en idiot. Ikke bare pga du motsier deg på røykingen, men det med chris brown, selvrespekt, dårlig unnskyldning på hvorfor du ikke orker å ta på deg bukse før du tar bilder osv.

    60. Du virker som en utrolig snill jente, og en veldig god venninne! En sånn venninne skulle jeg likt å hatt!

    61. Så du synes at å gjøre det dårlig på skolen er mangel på selvrespekt? Hva hvis man faktisk ikke kan bedre men alikavel gjør det dårlig? Det er jo ikke mangel på selvrespekt hvis du ikke gjør det bra, men ikke klarer bedre ?

    62. Du virker jo som den snille personen da! Det høres kanskje litt rart ut, men det virker som du bare er deg selv og ikke vil andre noe vondt, ikke det at jeg kjenner deg utifra bloggen, men uansett da..
      Forresten, du er virkelig pen uten sminke. Kan ikke skjønne at du ikke pleier å gå uten sminke 🙂 Jeg har aldri hatt noe imot deg, uansett hva du gjør eller hvordan du ser ut. Er jo ditt valg hvordan du vil være.
      Det er gøy at du blogger så ofte, forhold til det mange andre bloggere gjør 🙂

    63. Jeg digger deg ! 😀 etter å ha lest dette innlegget fant jeg ut at vi hadde veldig mye til felles, det hadde jeg ikke trodd 😮

    64. etter å ha lest dette, fikk jeg et bedre inntrykk av deg 🙂 du virker som en sterk og målrettet kvinne! STÅ PÅ

    65. e du jomfru enda?:) e nån jente som lure på det;-D vi e heilt hekta på bloggen din å vi eeeeelske dæ så myje!! e så enig i allt du skriv på bloggen osv…:-P

    66. Hei. Jeg liker at du kan si helt ærlig om hvordan du er. 🙂 Jeg fikk et nytt inntrykk ja. Det ble enda mere positivt enn det det var. 🙂

    67. Den oppfatningen jeg har av deg er at du er ei fantastisk jente med en kjempefin personlighet! Du virker som ei grei jente og ei god venninne 🙂

    68. Herregud, du er jo faen meg helt skutt i hauet. Selvrespekt handler ikke om ting man ikke kan noe for, med andre ord har man ikke mangel på selvrespekt bare fordi man får dårlige karakterer. Er du fullstendig idiot? Jeg mener det, akkurat nå er jeg bare sint og skuffa over at verden har oppfostret slike unger som deg. Jeg er 99% sikker på at du sier at det ikke er mangel på selvrespekt når man legger ut lettkledde bilder av seg selv, kun fordi du gjør det selv. Selvrespekt handler om ens handlinger ovenfor seg selv, og karakterer er faktisk ikke noe alle kan noe for, så der traff du virkelig hodet på spikeren når det kommer til bevis for hvor ekstremt skutt du er.

    69. Du virker som ei herlig jente! ikke bry deg om hva andre mener.. vi blogglesere kjenner deg ikke! Men det gjør vennene og familien din! Bry deg om de! Dumme blogglesere som meg kjenner deg ikke i det hele tatt. Vi gjør ikke det. Men uansett er det mange av oss som eeelsker bloggen din! Der har du også meg, skjønner ikke hvordan personer kan bry seg så mye om hvordan du ser på livet and so on.. alle har egne oppfatninger og synspunkter, det gjør deg ikke til en dårlig person. Dear haters, if you don’t have anything nice to say, don’t say it.

    70. jeg oppfatter deg som ei veldig omtenksom og snill jente, som tørr å være seg selv! og det er jo kjempebra! digger deg 🙂

    71. Hva feiler deg? Kan ikke du la Sophie ha sin mening uten at du skal slenge hun full i drit. Jeg kler meg ikke i lettkledde bilder, men jeg er enig med henne. Hun kommer med et godt poeng og hun er et mye bedre menneske enn deg tydeligvis, fordi hun skriver ikke noe som “du er helt skutt i hodet”. Du bør virkelig skjerpe deg og heller skrive en saklig og objektiv mening. Just saying.

    72. Jeg har altid trodd du var engod person! Jeg ser på deg som en veldig omtenksom, snill,fornuftig jente, som tørr å være seg selv! Jeg liker deg bare mer og mer 😀 Drit i hva folk skriver! Stå på og gi faen!

    73. Hei, æ trodd du va ei jente som bare vill ha se* ogsånt,men etter å ha læst detta skiftet e fort meining ! Du e visst ei hyggelig jente ! men, e lurer fortsatt på om dei puppan dine e ekte ? og, du blogga fantastisk Sophie ! stå på å gi fan i dei andre!
      Mitt spørsmål til dokkar som barre skal rakke ne på hu : KA FAEN ? Læst dokkar i det heila tatt innlægget !

    74. utrolig bra at du skriver slike ting om deg selv, slik at vi kan forstå deg bedre, jeg har alltid likt deg, så haddde ikke vært noe forskjell egentlig om du hadde snust, røyket osv.. Fordi det er fremdeles deg! elsker bloggen din! og håper du kan skrive flere innlegg som dette i etterkant!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg