svar på noen spørsmål

Hei søtinger ♥ Er fremdeles Stine Mari som blogger!

Veldig morsomt å se at det kom så mange spørsmål på forrige innlegg, det liker jeg! :) Skal få svart på dem så fort som mulig, i løpet av de kommende dagene. Kommer vel til å svare på de spørsmålene som gikk mest igjen og selvfølgelig de morsomste spørsmålene. Tenker uansett å svare på noen spørsmål nå, så dere får svar på så mange spørsmål som mulig! Og jeg fant nettopp ut at vi har sykt lite bilder av oss sammen, som er nye..

Er det slik at Sophie spanderer veldig mye på vennene sine?
Til tider kan hun være veldig gavmild, ja. Hun har blandt annet betalt for meg bare for å få meg til å bli med å spise, haha.. Også bruker hun å kjøpe inn mat om vi skal være sammen, slik som taco, jordbær, brus, godteri osv.

Hva er det beste ved Sophie?
Jeg vil si at det beste ved henne er at hun er dønn ærlig med alt. I enkelte sammenheng kan det være sykt irriterende å få sannheten slengt på bordet, men det er bare en veldig god egenskap hun har! Også liker jeg at jeg kan snakke med henne om alt og fortelle henne alt uten at hun dømmer meg, hun har faktisk råd mot alt.

Hva er det verste ved Sophie?
Åh, where to start.. Haha neida, kan faktisk ikke komme på èn ting jeg ikke liker ved henne. Hun er amazing :-*

Er Sophie forelska? (sykt mange som lurer på det, hmmm wonder why)
Ja, hun er forelska. Kanskje i litt for mange..? Haha, skal ha i pose og sekk, den jenta der. Hun prater med sykt mange gutter samtidig og vet akkurat hvilke tråder hun skal trekke i for å få det slik hun vil. Kanskje litt som en gutt på det området der? En liten player ;)

Har hun søsken?
Ja, hun har en lillesøster som heter Frida.

Har du som venn av Sophie noen fordeler pga bloggen?
Kan vel kalles en fordel at hun alltid har penger..? Haha, er ofte hun må legge ut for meg om vi skal ut å spise og jeg ikke har penger. Og om hun får sponset ting hun ikke liker eller trenger gir hun det som oftest til vennene sine, så det er vel også en fordel. Føler meg også litt priveligert siden jeg på en måte blir en B-kjendis av det her, er ofte jeg har blitt spurt om Sophie eller blitt lagt merke til siden jeg har vært på bloggen. Haha, men det er morsomt da! :)

Er hun flink på skolen?
Sophie er faktisk en utrolig smart jente, og det vises på karakterene. Jeg fikk nesten sjokk da jeg hørte hva hun fikk i snitt, haha! Men det var egentlig ikke overraskende da. Vet ikke om hun egentlig vil holde det her hemmelig, men hun fikk altså 5 i snitt forrige termin. Så dere kan jo kanskje tenke dere selv.

Hvem av de kjærestene hun har hatt synes du er best, og hvorfor?
Om jeg jeg skal inkludere alle hun har holdt på med i tillegg til alle kjærestene, så er det uten tvil Roger som er min favoritt. De var i sammen i nesten to år og han er den eldste, mest stabile og kloke kjæresten hun noen gang har hatt. Krysser fingrer og tærer for at de en gang skal bli sammen igjen, tror det var den beste tiden for Sophie da de var sammen.

lol, er det sant det med at hun ble voldtatt elns? og at hun tok abort som 14-åring?
Det at dere i det hele tatt spør om noe slikt, er helt ufattelig. Er jo helt klart at ingen av dere har vært gjennom noe slikt, fordi da ville dere nok ikke spurt så mye. Jeg synes rett og slett det er respektløst at dere spør så mye om akkurat det, og at dere ikke har forståelse for at hun ikke vil snakke om det. Hvis hun hadde hatt lyst til at dere skulle vite noe om det, så ville hun nok skrevet ett innlegg til dere. Håper virkelig dere kan vokse opp nå, er bare slemt å spørre “hvordan var det å ta abort”, slikt kan du faktisk finne på google om du bare søker ;)

Har Sophie en pulevenn?
Ja, nå kan dere virkelig få juicy inside information ;) Etter at det ble slutt mellom henne og Marco, så har det virkelig gått hett for seg, kan dere tro. Hun har bikket litt mellom forskjellige harstadgutter i en periode, men endte (dessverre) opp med en fra en annen by..

Hva er “typisk” henne?
Å være pervers. Haha, vet ikke helt hva annet jeg kan si? Hver gang vi er sammen er 90% av samtaleemnene sex eller noe slikt. Hun er nesten som en Klara-Klok! :) 

Krangler hun mye? er hun god til å argumentere og snakke for seg selv?
Er sjelden vi krangler, og om vi først krangler så er det slik at jeg sitter å ønsker at jeg ikke var der, haha. Det er mest fordi hun er så sykt god til å argumentere, og vinner det meste. Så ja, hun er flink å snakke for seg selv – noe dere kanskje har sett på bloggen..?

Røyker Sophie daglig eller på fest?
Ja, Sophie røyker. Sånn, der var det ute!

Hvordan forhold har hun til foreldrene/familien?
Sophie har ett veldig godt forhold til familien sin, og foreldrene. Ser at det er noen som lurer på hvorfor hun ikke avbilder de på bloggen, og det er rett og slett fordi hun vil skåne dem så mye som mulig. Tror bare hun har postet ett bilde av Frida her før?

Snakker Sophie noen ganger om Marco? Og er de venner?
Kan vel ikke si at det er så mye snakk dem i mellom, men det er heller ingen sure miner. Tror nok de begge har kommet seg videre i livet og funnet seg nye “flammer”. 

Hva synes du om at hun “stresser” så mye med og være brun og se pen ut?
Det er vel i grunnen ikke noe jeg reagerer så veldig mye på, i og med at både jeg, Amanda og Anne-Sofie er sånn, haha. Så er nok ikke bare hun som bruker selvbruning, extensions og sminke! 

Egentlig så vet ikke Sophie at jeg blogger for henne nå, men tenkte at det var nødt til å være litt action her uansett om hun er borte, så da tok jeg sakene i mine egne hender! Hun er vel hjemme i 10-tiden eller noe sånt, så dere hører nok ikke fra henne før i morgen.

(Selvfølgelig vet Sophie hva jeg har skrevet, om det skulle være litt uklart. Jeg er ikke verdens dårligste venninne, så jeg fortjener nok ikke en medalje for dèt riktig enda)

Puss och kram, meg :-*

143 kommentarer
    1. Ojdaa… Flink til å svare! Men til kommentaren over; hun virker da ikke som en dårlig venninne?

    2. Haha, herlig innlegg! 🙂 Gleder meg masse Stine Marie skal komme med flere sånne. Gi faen i drittkommentarer som kommer på dette innlegget, STÅ PÅ!
      btw; brukte utrolig lang tid før jeg kom meg inn på kommentarfeltet, tror det er noe galt med blogg.no

    3. Genialt innlegg, skikkelig morsomt!
      Men om det hadde vært min bestevenninne som la ut noe sånt om meg, hadde ikke vi vært veldig gode venner i morgen, hehe! Men stå på! 😀

    4. jasså. Så det lille englebarnet Sophie var visst ikke så englebarn alikevel nei.
      Syns det er rart at hun lyver for leserne sine på den måten. Hun fremstår som en moden og ordentlig jente som holder seg til en person av gangen, og på hvert bilde der det ligger en snus eller røykpakke så unnskylder hun seg alltid med at det er noen andre sine. MEN egentlig så er hun player, manipulerer gutter til å like henne ved å “trekke i de rette trådene” og så røyker hun. Blir virkelig skuffet over Sophie. Er ihvertfall bra at noen kommer med sanheten. Teit at en venninne må vise leserne åssen hun egentlig er…

    5. Skrev ikke Sophie akkuratt et langt innlegg om hvor teite folk er som røyker? og at man kun gjør det fordi man er kul, og blablabla. Også røyker hun selv??
      Og det der med aborten og greier. Nå ble det veldig mye spekulasjoner her. Kan ikke Sophie skrive et innlegg og fortelle litt om det da? Hva som er sant og ikke. For virker på deg at dette har skjedd.
      Også en ting jeg lurer på. Er det ok for Sophie at du svarer på disse spørsmålene? Om sex livet hennes, at hun røyker osv?? For dette er jo ting hun jobber hardt for og holde hemmelig på bloggen tydeligvis også avslører du alt dette. Er det ok for hun?
      Marie Ivanda <3

    6. enig med julie og marie over meg…
      men det er jo sant at sophie har tatt abort men lurer på om du har lov til å skrive alt dette på bloggen egentlig .. tenker liksom om sophie blir sur???

    7. Du har jo avslørt at hun har blitt voldtatt og tatt abort så lenge du ikke svarer “nei” og prøver å bortforklare deg. Sophie vil ikke snakke om det, men ser ikke ut som du respekterer det hvertfall ved å skrive det svart på hvitt at det er sant 🙂 jaja, vi fikk da hvertfall svar. Takk for at du tar hensyn til alle i Norge/leserne hennes, bortsett fra Sophie!

    8. her fikk alle svar på en del ting ja….Syns ikke dette var noen greie svar ovenfor sophie. Lurer på hva hun synes?

    9. Wow. Er så glad for at sånn informasjon som dette her aldri vil bli lagt ut om meg på en av norges største blogger…

    10. Hahaha! Dumme dumme jenter som faen ikke skjønner ironi for fem flate øre! Tror dere hun røyker? Shitt, dere gir meg en god latter, men samtidig en ekkel følelse av medlidenhet.. At det faktisk er mulig.. Jeg blir helt sjokert over mangel av hjernekapasitet på dere som er SÅ SYKT interesserte i andres liv, helt kvalmt rett å slett! Om hun har blitt voldtatt eller tatt abort er dette noe dere har ABSOLUTT ingenting med å gjøre!? Hvorfor er det sååå viktig for dere å vite? Seriøst, les en bok eller noe!!

    11. Kom igjen folkens, skjerp dere litt a! Skjønner dere ikke ironien bak dette ;)? Stine Marie, kødder jo obvious for å få dere til å gå amok! Må si det funker også! Dere er litt dumme alle sammen, som går på dette!

    12. Det har blitt bevist en gang for mye på denne bloggen, at leserne ikke skjønner det fantastiske konseptet som blir kalt ironi. Så, for at ting skal bli lettere for de som ikke har hjerneceller, så burde dere korte ned innleggene med basis norsk.
      Herregud, jeg blir så kvalm av dere som klager og graver! Har dere ikke noe annet å gjøre enn å rakke ned på Sophie?! Jenta skriver om det ho vil, det er tross alt hennes blogg! Og noen ting er private. Bare fordi ho er en toppblogger, så betyr det for all del ikke at ho skal brette ut om livet hennes. Hvis dere vil ha litt jucy sladder, som bare er oppskryt, så finnes det egne nettsider for dette.
      Dere som syter så på henne, ikke FAEN klikk dere inn på bloggen hennes da. Latterlige unger altså.Skjerp dere!

    13. det er så morsomt å se en person komme med en kommentar, og plutselig er alle enige med den personen selv om de ikke vet hva de snakker om en gang…

    14. Herregud, jeg visste ikke at hun røyka. Fikk litt annet syn på henne nå, selvom jeg vet at sånne ting er ikke noe du slenger ut på bloggenm fordi man vil holde det hemmelig for leserne såklart. Men aborten har hun fortalt om tidligere, ikke hvordan og hvorfor, men hun har avslørt at hun har gjort det i innlegget “rykter” 😉

    15. Jeg er helt enig med det mange har sagt i kommentarfeltet over meg. Hvis dette rykte om at Sophie har blitt voldtatt og tatt abort faktisk er sant, er det veldig respektløst av dere å faktisk spørre om noe sånt. Tenkt om det faktisk har skjedd, og kanskje det var en veldig traumatisk opplevelse for hun, tror dere virkelig at hun har lyst å dele det med hele verden? Kanskje hun bare har lyst å glemme det, legge fortiden bak seg og starte helt på nytt. Sett dere selv inn i situasjonen, hadde du hatt lyst til å fortelle resten av den norske befolkning at du har blitt voldtatt og ble gravid? Tror ikke det nei! Og en ting til, har det noe si om det har skjedd for hvordan hun fremstår som en person her på bloggen? Hun er en helt vanlig jente, skaff dere heller et liv enn å rakke ned og komme det dumme spørsmål som dette.
      Hvis det er sånn at Sophie faktisk røker så er jeg helt enig i det mange sier oppover her. Personlig driter jeg i om hun røyker eller ikke, men syntes det rett og slett er barnslig og teit at hun skriver at hun hater når andre gjør det. Ikke lyg, skriv deg heller bort fra det eller ikke ta det opp i det hele tatt.

    16. Hvis det med røykingen skulle være ironi synes jeg hun burde gjort det litt mer tydelig. Ikke skrive “sånn, da var det ute!” etterpå. Alle vet at ironi ikke funker like bra på “papir”, i dette tilfellet internett.

    17. vett ikje om detta va ironi eller serr, men hvis det va seriøst så va det jævlig dårlig gjort av stine mari…

    18. synes du kanskje avslørte litt mye om sex livet hennes? for en god vennine du… trur ikke hun vil ha det på bloggen, siden hun sier alltid at sånt er privat.

    19. Jeg personlig pleier å forstå når sophie er ironisk… Men nå er ikke alle som leser bloggen hennes like “kjent” med deg stine mari. Jeg synes derfor der blir litt teit om du skal bruke ironi når du svarer på spørsmål. Når du skriver at sophie feks røyker, så er det jo tydeligvis mange som tror på det. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hun røyker eller ikke, men for hennes del i forhold til rykter og “sinte” lesere så er det jo best å være ærlig og ikke provusere 🙂

    20. Faen, helt utrolig hvor lav hjernekapasitet 90% av de som kommentere her har. Blir seriøst helt oppgitt. SKJØNNER DERE IKKE IRONI? er dere pent nødt til å vri å vende på alt dere leser for å få en diskusjon ut av det? enkelte av dere er alvorlig utspekulerte! istede for å plukke ut feil på sophie eller stine for den saks skyld, hva med å komme dere til legen å få hjelp med deres egene problemer? mange av dere lider tydeligvis av hypomani.

    21. Mange utvikler ikke evnen til å forstå ironi før 13 års alderen, altså ungdomsskolen. En del av leserne her er nok noe yngre enn det, så da kan dere faktisk ikke ta som en selvfølge at alle skal ta ironien som blir skrevet.

    22. Signe, ikke bare utifra kommentarer på dette innlegget, men kommentarer generelt på flere innlegg. Har aldri fastslådd at noen her lidar av det, MEN det kan TYDE på at enkelte gjør det i og med at flere av de som kommenterer på bloggen her rett og slett virker forstyrret.

    23. Vel, jeg har bipolar lidelse 2, noe som innebærer perioder med hypomani, og vil ikke akkurat påstå at jeg er forstyrret.
      Jeg kan se at du er uenig i enkelte kommentarer som er skrevet, og at du er oppgitt over måten enkelte velger å tolke innlegget, men det å trekke ut konkrete diagnoser eller symptomstegn synes jeg likevel man skal være litt forsiktig med:)

    24. Noe forstyrret må man jo være når man direkte angriper andre over nettet. Om det kan diognoseres som hypomani eller ikke spiller vel egentlig ikke så stor rolle. Poenge mitt var vel heller det at enkeltes utsagn kan tyde på det. Det var ikke ment vondt mot noen som har det, tvert imot. Jeg reagerer bare sterkt på mange av de kommentarene som blir skrevet på flere av innleggene her.

    25. Da fikk jeg hvertfall bekreftet det at hun er ganske løs, og har en del pulevenner å kontakte. Haha, kom ikke som noe sjokk:p

    26. Til Stine Marie: På innlegget under står det tydelig “spør meg om alt”. Hvorfor i alle verdens dager kritiserer du de som spør om abort, voldtekt ol.? Det har ingenting med umodenhet å gjøre, DU ga de muligheten til å spørre, de spurte. I stedet for å si de skal vokse opp, går det faktisk ann å ignorere spørsmålet, eller la Sophie svare/skrive om det hvis hun ønsker. Jeg skjønner godt at folk stiller spørsmål ved abort som 14 åring. Uansett, elsker bloggen din Sophie! Stå på videre! 😉

    27. Veldig brae svar!
      Stine Mari, du virker som en veldig god venninne! 🙂
      Så tøft av deg at du gjeste blogger.
      Ikke bry deg om de som har “problemer” med å slutte å skrive stygge ting 😀
      Det er de som skriver dritt til andre bare fordi de skal få bedre selvtillit, men ikke la deg lure. De er svake! Mvh Charlotte
      Btw : Sofie som du egentlig heter? jeg elsker bloggen din fordi du er deg selv hele veien lang! Du kan av og til være litt fjortis, men de årene henger vell enda igjen!

    28. Hvilken bestevenninne ville avslørt på en av norges mest leste bloggere at venninnen ble voldtatt! lavmål….

    29. Ble litt nysgjerrig nå..Hvor lenge har du egentlig holdt på med røyk? Du fremstår som ei sunn og velstående jente som trener og holder deg til ting som ikke skader kroppen (bortsett fra søtsaker, haha. har merket du elsker det. lol) Så jeg bare lurer! Ingen sure miner 🙂 du er ei flott jente. Ikke hør på alle de stygge kommentarene. Nyt livet! 🙂

    30. Herregud, blir så provosert av kommentarer over her. Jenta er snart 18 år gammel, så det er nok bare dere som er en del yngre her som kommenterer dritt. Det er jo bare latterlig. Vis hun røyker så har hun da ikke skjult det vis det kommer ut nå? Hun har jo gjerne godtatt det venninna skrev, det er jo tross alt hennes blogg. Latterlig. Er det ikke sånn her dere blogg lesere dør etter av å høre? Når dere før høre det bare klager dere, pleeeas. Tragisk.

    31. ser ikke helt ironien i innlegget, som noen påstår? hun svarer jo ærlig på mange av spørsmålene, så hvorfor skal noen svar plutselig være ironiske? da er stine-mari veldig dårlig til å få frem ironien i det hele, hvertfall

    32. tragiske idiota oppi der. LEGG OPP! om hun har tatt abort eller ikke er IKKE deres business. blir kvalm over hvor respektløs folk faktisk kan bli.

    33. til Kari Benthe; Det handle faktisk om Umodenhet. I enkelte sammenhenga må du forstå at ikke alt er greit å spørre om. Det e så privat og en så personlig ting, at du å alle andre burde forstå at det e ikke nokka å spørre om i det heletatt.

    34. Endrer dere synet på et menneske fordi hun røyker? hvis dere dømmer så fort må det være vanskelig for dere å skaffe venner ass

    35. visste ikke at ho røyka, hun kunne godt skrevet det her! og det er MYEE jeg ikke visste her, dakkars sophiiii daAAA

    36. Herregud… Sophie har jo fortalt før på både formspring og bloggen at mye av det er sant.. Grow up, vil dere at hele verden skal vite alt om dere?
      Hun er ikke forpliktet til å fortelle på bloggen om absolutt alt hun gjør! Hun lyver ikke fordet..

    37. sophie har skrevet i et tidligere innlegg at hun har tatt abort. Skjønner om hun ikke har lyst til å si noe om dette på bloggen, er ikke alt man vil dele med resten av verden heller 🙂 Digger deg Sophiiiieee! Du er best 🙂

    38. Ehhhm OKeyyy?
      Sjønner Ingen ironi her eller? dere trenger jo ikke å gå helt mango fordi hun tullet litt

    39. hun sier: spør meg om alt… og kanskje ikke de burde spurt om sånne ting, men da hadde det vel ikke vært enklere enn å latt vær å svare på det?
      kunne heller ikke se ironien i dette innlegget…

    40. Okeei, hva er greia med å bry seg? Jeg har lest bloggen til Sophie i et halvt år nå og jeg har aldri kommentert at jeg har vært “skuffet” eller noe i den duren. Herregud, hun er et helt vanlig menneske som må få leve livet uten at dere små drittunger skal fortelle henne hva som er riktig og galt. Hvis dere er så perfekte selv, kan dere ikke starte en blogg eller noe for å vise det til resten av verden?
      Så slutt å rakke ned på Sophie. Hun er noen av de peneste menneskene jeg noen gang har sett og som det ser ut for meg så har hun verdens fineste personlighet! Stå på videre, du er seriøst best! ♥

    41. Dette må være den dummeste samtalen jeg har lest på lenge, men mer underholdene enn mye annent som skjer på nette. Sofie er helt normal jente på 17år. Jenter på 12, 13, 14, 15år skjønner kanskje ikke at det er ikke så unormalt å røyke og drikke. Dere har lært av foreldrene deres at man ikke skal gjøre sånt før man er langt over 18. Jeg er på Sofie sin alder så jeg ser situasjonen hun er i. Om hun hadde sagt rett ut på bloggen at hun røykte, eller Kanskje bare fest-røykte hadde det blitt like mange “hat kommentarer”. Jeg leser alle topp bloggene, og selv om Sofie ikke er “min type venn” så er hun den eneste jeg respekterer. Hun virker som en jente med bein i nesa, og fokuserer på skolen (SOM ER DET VIKTIGSTE). Kanskje på tide å få de fjortis hodene deres opp fra pc’en å se ut i virkeligheten. Jeg har vært der, der jeg kritisere alt og alle på nette. Men om man går ut døra og ser noen røyke er ikke det første man gjør å begynne å slenge dritt til personen. voks opp. seriøst. Dette er så tullete.
      Og det at hun kanskje har blitt voldtatt og tatt abort jeg vet ikke noe om saken, men om det er sant så får jeg så vondt av Sofie. Tenk så traumariserende det må ha vært for henne, som hun valgte å dele med leserne sine, så velger flesteparten å slenge dritt om det til henne. Det er en grunn til at hun holde ting utenfor bloggen. Man skal ikke vite alt om alle.

    42. Herregud folkens hun har jo tidligere sakt selv at hun har blitt voldtatt osv på formspringen sin, følg med litt da?

    43. Are you fucking serious? Røyker ho? Også har ho håna og gjort narr av de som snuser? Og mener de KUN gjør det for å være kule? Ho er da søren ikke bedre selv da !

    44. Alle klikker jo fordi de leste at hun røyker..
      det er mange som røyker! og skjønner dere ikke ironien bak?
      blir litt irritert på alle som sier at de har mistet respekten for henne og sier at Stine er en dårlig venninne, wtf?!
      Vil dere heller ha uærlige svar enn ærlige svar?
      Give her a break

    45. hva er egentlig vitsen med og kommentere så styggt? Sophie må få låv og gjøre hva hun selv velger og gjøre.. Sophie må få ta sine egene valg.
      Sophie velger selv hva hun vil dele og ikke dele, litt privat må man vel få ha? Eller? Å det med det der abort og de greiene, Stine Mari skrev jo at ikke sophie ville snakke om det, da må dere bare tålerere det, om det er sannt så skjønner jeg godt at ikke hun vil snakke om det.. Vertfall ikke til hele Norge.. Bruk hodet folkens.! Og det med røyking, sophie er jo sikkert helt klar over hva risikoen for røyking er.. Dere trenger ikke fortelle henne det.. Hun er 18 år og klarer og ta sine egene valg og slikt. At dere skal dømme henne for ditt og datt er bare teit.. Hvorfor kommenter anonymt eller bare fornavn når dere kommenterer styggt, å i det hele tatt kommentere styggt? Har dere noe negativt så kan dere jo skrive hele navne deres, eller tørr dere ikke.. Jeg er helt imponert over Sofie at hun holder ut med disse kommentarene.. Sophie deler ikke så mye på bloggen om stygge kommentarer, men jeg tror sophie tar det litt tungt.. Dere kan skaffe dere et liv i stedenfor og kommentere slikt, sophie har hverfall ett liv..!! Jeg blir seriøst lei meg av alle disse kommentarene, jeg skriver ikke denne bloggen de er ikke til meg og jeg kjenner ikke sophie engang enda blir jeg Sååret av kommentarene, jeg er 12 år og har egen blogg, jeg får få kommentarer på bloggen, mest positiv får jeg negative kommentarer blir jeg såret og mister blogglysten, sophie får slike kommentarer hver dag, ikke bare en men MANGE! Så sophie jeg skjønner deg godt vist du blir såret over kommentarene du får.(negative altså) sophie du er et forbilde for meg, ikke bare for meg men mange andre.. Du skriver så mye bra på bloggen din, og du takler så mye, jeg ser skikkelig opp til deg for du er en utrolig bra person med bra personlig het.. Litt vanskelig og forklare, men du er et stort forbilde for meg, jeg har så lyst og møte deg, du er virkelig et forbilde for meg sophie, jeg digger hele deg og bloggen din, du er helt, ja vet ikke hva jeg skal si.. Men stå på videre sophie! Var sikkert vanskelig og forstå hva jeg mente i denne kommentaren men, ikke bry deg om de sophie.
      Digger deg !

    46. Hvorfor fortelle leserne at hun røyker hvis hun ikke gjør det? Og hvis det var ironi, hva var så poenget? haha, det gjør det ikke noe bedre for Sophie hvis halvparten av leserne tror på det. Ikke alle som skjønner ironi når det blir skrevet på en sånn seriøs måte 😉

    47. sophie har tildligere innrømmet at hun har tatt abort, så ingen grunn til å reagere så sterkt på det. og for de som mener det er dobbeltmoral av henne å “rakke ned ” på røykere når hun selv er det, hva ellers skulle hun sagt? hun har jo rett i det hun sier, så hør heller på meningen i teksten i stedet for å hele tiden tenke over hva sophie, eller hvilken som helst blogger, gjør selv. klarer du ikke det, er du ikke moden nok til å være på nettet generelt.

    48. HYYYYYKLER ASS :P:P:P OMG at du vååger å gjøre slikt ovenfor leserne dine xD skikkelig teit er du xP

    49. røyker du eller ikke?
      vanskelig når det blir så utrolig mye ironi, og vite hva som er tull og hva som ikke er tull

    50. Vet dere hva?! Nå får dere faen meg gi dere! Hvor gamle er dere?? 12? Se til helvette og slutt og les den da!

    51. “hva er egentlig vitsen med og kommentere så styggt? Sophie må få låv og gjøre hva hun selv velger og gjøre.. Sophie må få ta sine egene valg.
      Sophie velger selv hva hun vil dele og ikke dele, litt privat må man vel få ha? Eller? Å det med det der abort og de greiene, Stine Mari skrev jo at ikke sophie ville snakke om det, da må dere bare tålerere det, om det er sannt så skjønner jeg godt at ikke hun vil snakke om det.. Vertfall ikke til hele Norge.. Bruk hodet folkens.! Og det med røyking, sophie er jo sikkert helt klar over hva risikoen for røyking er.. Dere trenger ikke fortelle henne det.. Hun er 18 år og klarer og ta sine egene valg og slikt. At dere skal dømme henne for ditt og datt er bare teit.. Hvorfor kommenter anonymt eller bare fornavn når dere kommenterer styggt, å i det hele tatt kommentere styggt? Har dere noe negativt så kan dere jo skrive hele navne deres, eller tørr dere ikke.. Jeg er helt imponert over Sofie at hun holder ut med disse kommentarene.. Sophie deler ikke så mye på bloggen om stygge kommentarer, men jeg tror sophie tar det litt tungt.. Dere kan skaffe dere et liv i stedenfor og kommentere slikt, sophie har hverfall ett liv..!! Jeg blir seriøst lei meg av alle disse kommentarene, jeg skriver ikke denne bloggen de er ikke til meg og jeg kjenner ikke sophie engang enda blir jeg Sååret av kommentarene, jeg er 12 år og har egen blogg, jeg får få kommentarer på bloggen, mest positiv får jeg negative kommentarer blir jeg såret og mister blogglysten, sophie får slike kommentarer hver dag, ikke bare en men MANGE! Så sophie jeg skjønner deg godt vist du blir såret over kommentarene du får.(negative altså) sophie du er et forbilde for meg, ikke bare for meg men mange andre.. Du skriver så mye bra på bloggen din, og du takler så mye, jeg ser skikkelig opp til deg for du er en utrolig bra person med bra personlig het.. Litt vanskelig og forklare, men du er et stort forbilde for meg, jeg har så lyst og møte deg, du er virkelig et forbilde for meg sophie, jeg digger hele deg og bloggen din, du er helt, ja vet ikke hva jeg skal si.. Men stå på videre sophie! Var sikkert vanskelig og forstå hva jeg mente i denne kommentaren men, ikke bry deg om de sophie.
      Digger deg !”
      ^Agreed!!

    52. Wohooo folkens, uansett hva som er sant og ikke så trenger dere ikke gå amok på grunn av at hun røyker og “har tatt abort”, slapp litt av og skjøn ironien i det 😉

    53. Herregud folkens. Ikke gidd og bry dere i andres toppbloggeres liv. Dere forventer så utrolig masse sannhet og absolutt alt om livet hennes. Da må dere tåle litt for og kunne klare og høre/lese det. Som som røykingen, hva så om hu har gjort det eller har røyka hasj? Hennes verden, og dere trenger ikke og bli som henne når dere blir så gamle og sånt. Tragisk! Blir skikkelig irritert på dere. Tenk at det er andre som leser dette som er så mye yngre, vil dere at det skal komme aldersgrense på blogg nå? hah, når den dagen kommer så skal jeg le til jeg griner. Og det er bare fordi dere småunger og kanskje eldre ikke tåler og få en dritt i trynet deres. Lykke til i livet dere!..
      Digger bloggen din Sophie!<3

    54. “skjønn ironien, skjønn ironien, skjønn ironien” – det er ikke lett å skjønne hva som er ironi og ikke av det som blir skrevet, om det hadde vært en videoblogg og hun hadde sagt det på en ironisk måte hadde alle skjønt det med en gang, men ikke kall andre for idioter bare fordi de ikke skjønner hva som er ironisk og ikke.. for alt vi vet kan hele innlegget være ironisk, men det er jo helt umulig å vite

    55. UNNSKYLD MEG men det er idiotisk at dere sier dere får et annet syn på henne pga hun røyker, har tatt abort, har sex med gutter osv? Det er helt normalt for ungdommer/folk på vår alder! At hun røyker gjør vel ingenting for dere? det er sykt mange som røyker, og det er dessuten ikke deres problem og det endrer ihvertfall IKKE henne som person.
      Sophie: digger bloggen, keep up the good work!

    56. Vær.Så.Snill. Sophie er gammel nok til å ha sitt eget liv. Dere kan lese om det, dere kan tenke og tro hva dere vil, men det er fortsatt HENNES liv. DERE. KAN. IKKE. GJØRE. NOE. MED. DET!. Hvis dere har store problemer med hva hun velger å gjøre med livet hennes, STIKK AV.

    57. Harregud får noen klagerauer over her..
      Altså, kan godt være ironi siden Sophie hadde ett innlegg om røyk og slik en gang, men OM hun røyker så endrer jo ikke det personligheten hennes eller noen ting? Så dere som sa at dere fikk et annen syn på henne pga, haha. Hvordan er det mulig, hun er jo fortsatt seg selv.. ? Jeg røyker ikke selv da, men har flere venner som gjør, og det endrer dem jo ikke akkurat, harregud.
      Veldig bra svar syns jeg, er slike som er morsomme og lese 🙂 Stå på!

    58. HERREGUD! Nå må dere faen meg roe ned med abortgreiene deres! Det er hennes liv, ikke deres, OG en privatsak! At dere i det hele tatt gidder å spørre om hun kan skrive om det på en blogg hele Norge kan lese, sier litt om hvor barnslige dere er. Dere kjenner hun ikke engang, og sikkert aldri sett henne heller. Veldig normalt å snakke med folk man ikke aner hvem er om så private ting. Yeah right :-S Og det med røyking – man er ikke et dårlig menneske selvom man røyker, dessuten er Sophie snart gammel nok til å bestemme dette selv. Dette viser bare at det er små fjortissunger fra ungdomsskolen som sitter foran pc skjermen å ser opp til eldre jenter, og lager verdens undergang ut av en røyk eller en snusboks på et bilde. Hahaha. Tragisk

    59. mennesker her må slutte å hate på venninna hennes, hun skriver jo nederst at at alt var okei for sophie, jesus.

    60. Ingen er perfekte. Selv ikke Sophie Elise. Jeg synes skikkelig synd på henne for at hun alltid må leve opp til de skyhøye forventingene til dere. Jeg er ganske sikker på at dere ikke kunne gjort noe bedre selv. Jeg synes dere skal tenkte dere om to ganger før dere begynner å legge masse hat på Sophie bare fordi hun er en helt vanlig tenåring. Og ikke si at venninnen er en dårlig venninne, hun fikk jo lov av Sophie til å legge ut det innlegge, right?

    61. For Guds skyld. Slutt å si at folk har lav IQ hvis de ikke leser ironien i et innlegg… Bortimot 50% av verdens befolkning fatter ironi når folk forteller noe ironisk, så for at alle skal skjønne ironi når det blir SKREVET på internett er bare lavmåls av de som tror det.
      Og for det andre, så det med at folk skifter mening av Sophie bare fordi hun røyker er neppe saken. Det som skifter mening er derimot det med at hun LYVER isåfall, med tanke på at hun stadig skylder på venner med at det er deres røykpakke/snuspakke og snakker ned om de som gjør det osv. også gjør hun det selv. Det er nok det jeg tror som får folk til å se mer ned på henne. Ikke det faktum at hun røyker, men at hun gjør en så stor sak utav det for å lyve istedenfor å si det rett ut eller ikke snakke om det i det hele tatt… Det er noe som kalles så fint som å ignorere det.

    62. Blir flau over å være norsk. Tenk å sitte å forvente at en person skal brette ut alt om livet sitt, hun har ingen verdens plikt til å fortelle om hennes privatliv. Og prøv å ikke se så jævla alvorlig på alt. For å si det sånn er dette en av de beste bloggerne i norge, og de som sitter her å forventer at alle skal være perfekt er ikke gamle nok til å lese blogger. Rett og slett 😛

    63. Å fyfaen, skjønna seriøst ikkje at du gidd å blogge når du får så jævlig mykje kritikk altså!
      Blir rett å slett gal av å lese alle kommentarane til folk om at dei endra syn på ho fordi ho er ei jente på 17år som tar sine eigne valg! Sophie bloggar fordi ho tykkjer der er kjekt og fordi ho tykkjer det er kjekt å få positive kommentarar på kva ho gjer ogsåvidere. Men at folk dømmer ho fordi ho er ærleg(NOKO SOM LESARAR TYDLIGVIS KREVER AT HO ER!!), er så latterlig at det er faen ikkje mulig!
      I kvar einaste innlegg står det sikker 20 kommentarar som “røyker du?”, “tok du abort når du var fjorten?”, “er det sant at du blei voldtatt?”. Sophie har sagt at ho IKKJE røyker tidligare, kvifor gidd folk å spørre så forbanna mangen gongar då? Snakkar ho seg vekk når folk spør; SÅ ER DET GARANTERT FORDI HO VEIT AT FOLK KJEM TIL Å REAGERE AKURATT SÅNN SOM DÅKE GJER!! Skriv ho ikkje noko om voldtekten og aborten, er det sannsynligvis fordi ho ikkje vil ha snakk om det(noko som er forståelsesfult når det er så privat), eller så har ho sagt det på IRONI. Nokon som veit kva det betyr eller? 😉 OG GIDD Å BESØK BLOGGEN HENNAR VIST DET ER SÅ BIG DEAL AT HO IKKJE VIL FORTELLE OM ALT I LIVET SITT.
      TAKK FOR MEG, BLIR SÅ PROVOSERT AV FOLK HER.

    64. lol, må bare si at den som kom med denne kommentaren..;
      jasså. Så det lille englebarnet Sophie var visst ikke så englebarn alikevel nei.
      Syns det er rart at hun lyver for leserne sine på den måten. Hun fremstår som en moden og ordentlig jente som holder seg til en person av gangen, og på hvert bilde der det ligger en snus eller røykpakke så unnskylder hun seg alltid med at det er noen andre sine. MEN egentlig så er hun player, manipulerer gutter til å like henne ved å “trekke i de rette trådene” og så røyker hun. Blir virkelig skuffet over Sophie. Er ihvertfall bra at noen kommer med sanheten. Teit at en venninne må vise leserne åssen hun egentlig er…
      ..må være en jævla retard! dette er trolig en jente som aldri har fått seg noe og aldri levd livet. hvis du virkelig skal ha så mye i mot Sophie, så syns jeg du bare skal drite i å lese/kommentere.
      Jeg syns Sophie fremstår som en klok, vanlig ungdom som har vært igjennom mer enn vi bare kan tenke oss. Dessverre er Norge basert på janteloven, og ingen skal være bedre enn andre. Synd det er slikt. Derfor er det bra at én faktisk tørr å være seg selv 100 % og følge drømmene sine. Skulle gjerne vært sånn selv.
      Er så utrolig gald for at jeg kan lese en blogg som denne. Den gir meg så mye.

    65. Dere, hvorfor i all verden tar dere det som en selvfølge at hun har blitt voltatt og røyker?! For det første, det har ikke dere noe med. Dere trenger ikke bry dere, for det forandrer ikke hvem personen er (selvfølgelig vil man være deppa og trist etter man har blitt voldtatt liksom, men). Og for det andre, så kan ikke dere gå rundt og si at dere bare vet sånt. For kjenner dere liksom Sophie bedre enn Stine Mari gjør? Stine Mari kjenner jo faktisk Sophie, det gjør ikke vi lesere. Ikke ordentlig. Og ikke nok med det, Stine Mari er jo en nær venn av henne også. Jeg vet ikke om det med røykingen om det er sant eller ikke, men så lenge Sophie er Sophie, så har ikke det noe å si for meg. Men om hun har blitt voldtatt! Den som spurte dette spørsmålet skjønner jo virkelig ikke betydningen av privatliv. Det er hennes sak, det er ikke sikkert det er sant bare fordi Stine Mari sier det er respektløst og ikke vil svare på det.
      Om Sophie vil oppklare dette litt i et innlegg, så såklart hun gjør det. Men det er samme for meg, det er hennes liv, hun bestemmer hva hun vil gjøre med det, om hun vil røyke osv. Vær litt modne nå, ta ansvar for deres egne liv og ikke hennes.

    66. ro ned alle sammen! alle bloggere har ett liv utenfor bloggen:) jeg har eks. gått på skole med axelgb, fannyba og andreabadendyck, og merket at de var annerledes på bloggen, men sånn er det! 🙂 sophie er en smart og hyggelig jente som lever livet!

    67. Det er utrolig dumt av sophie å juge for leserne sina ! . Jeg vet iallefall at hun ikke skriver alt som er sant på bloggen sin nå, jeg trudde hun var en vanlig person som hadde en hjerne som ikke røykte å sånt . Har ikke imot at hun røyker så lenge hun er 18 , men trude ikke hun var en sånn jente ..og det var dumt å juge på bloggen . Vurderer nesten å ikke lese denne boggen mer .. syntes det begynner åbli mye tull her nå

    68. hærregud,kor flaut og lese.dokker dommer dokker ut rett og slett stine mari og sofie. blir flau på dokkers vegne.kjære vene…

    69. Seriøst folkens. Ho ha jo innrømt før at ho har tatt abort? Skjønna verkeleg ikkje kva som var så gale med dette innlegget! ÅÅÅ; skjerp dikka heile gjengen og slutt å vær så sjalu på Sophie 🙂

    70. til den som skrev:..
      hærregud,kor flaut og lese.dokker dommer dokker ut rett og slett stine mari og sofie. blir flau på dokkers vegne.kjære vene…
      ..synes d er litt rart at du er flau over noen folk du absolutt ikke kjenner. og det er jo helt normalt å drikke og røyke fra man er 14 og oppover, det mener iallefall jeg. det virker som om sofie har en knallgod veninne, som svarer med respekt for sofie!
      digger deg sofie! stå på!

    71. Det som skuffer er jo ikke at Sophie royker, heller det at hun for rundt en maaned siden skrev et innlegg om nettopp hvor teit det aa royke var:-)
      ellers liker jeg bloggen din sophie!

    72. Haha, nesten morsomt å se hvor ivrige blogglesere kan bli! At dere føler dere lurt og bedratt fordi hun ikke har “fortalt” dere at hun røyker, har kontakt med mer enn 1 gutt av gangen osv osv. Skjerp dere! Få dere et liv! Dere kjenner henne ikke, dere er IKKE vennene hennes. Dere har ikke krav på å få vite alt om henne bare fordi hun blogger. Hvis hun vil holde noe hemmelig, så herregud da, det er ikke dårlig gjort overfor dere?
      Og noen sier at hun burde skrive et innlegg om abort og hva som er sant osv. Hvorfor i HELVETE burde hun gjøre det? Du har ingenting med det å gjøre og du burde respektere at hun ikke orker å legge ut noe så privat på nett så alle kan lese det.
      Get a life…

    73. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å henge seg opp i om folk røyker, snuser eller drikker,det går jo ikke uttover dere og man er jo bare ung en gang uansett!

    74. “For Guds skyld. Slutt å si at folk har lav IQ hvis de ikke leser ironien i et innlegg… Bortimot 50% av verdens befolkning fatter ironi når folk forteller noe ironisk, så for at alle skal skjønne ironi når det blir SKREVET på internett er bare lavmåls av de som tror det.
      Og for det andre, så det med at folk skifter mening av Sophie bare fordi hun røyker er neppe saken. Det som skifter mening er derimot det med at hun LYVER isåfall, med tanke på at hun stadig skylder på venner med at det er deres røykpakke/snuspakke og snakker ned om de som gjør det osv. også gjør hun det selv. Det er nok det jeg tror som får folk til å se mer ned på henne. Ikke det faktum at hun røyker, men at hun gjør en så stor sak utav det for å lyve istedenfor å si det rett ut eller ikke snakke om det i det hele tatt… Det er noe som kalles så fint som å ignorere det.”
      Helt enig med personen som skrev den komenataren ovenfor. Fatter du ikke sophie at når du velger og brette ut livet ditt på en blogg av en alder av 17 år, så kommer det til å få konsenkvenser for fremtiden din. Alt som blir skrevet på nettet blir på nettet! Sannsynligheta for at du kommer til å sitte arbeidløs i fremtiden er stor, på grunn av bloggen din. Blir så fortvilet over deg, skjønner ikke hvorfor foreldrene dine ikke tar tak

    75. om sophie vil røyke får ho nu vell gjør det, helles liv å hennes valg før guds skyld. men om sofie har blitt voldtadd, det får ho nu vell hold før sæ skjøl om ho vil men kan ikke du skrive et lite innlegg om det? var det etter det du hadde sånn “emotid” ?

    76. Skjønner ikke hvorfor folk er så opptatte av andres liv, man burde passe på sitt eget liv. Blir man lett påvirket så sier det seg selv at man ikke burde lese blogger!
      Å at alle som leser denne bloggen ikke skjønner ironi er det morsomste. Fikk en god latter når jeg leste igjennom kommentarene for å si det slik.

    77. For dere som tror at Sophie røyker? virkelig? selvfølgelig har hun vett til å tenke seg om når hun gir tilatelse til venninna til å legge ut sånne svar. Som sagt visste hun hva venninna hadde skrevet om hun. Selvfølgelig vet hun hva konsekvensene blir, men det er jo bare til å få dere til å gå helt spinnvill. Det er jo bare ironi for guds skyld!

    78. Som Stine sa lengere opp, alle som har en IQ over 50, burde skjønne det er ironi. Hello? Stine og Sophie er kjempe gode venner, og de er stolte av hverandre på hver sin måte. Hvorfor skulle da Stine på 16-17 år ødelegge det med og skrive “hemmelig” informasjon om Sophie. ELOEL! Jeg personlig bor i Harstad,og vet hvem begge to er. Og hadde Sophie røyket, hadde det blir oppdaget. Når man først starter og røyke er det veldig umulig og holde det hemmelig All the time! OG -OM- hun faktisk hadde hatt “en, eller flere PULEVENNER” så er ikke det særlig unormalt akkurat. Det er vanlig og starte med det i 14-15 års alderen. Og hun er faktisk fylt 17 ( !! ) Og nå kommer det sikkert kommentarer av ; oj men det er 16 års aldersgrense på samleie O.l ! Javell, det er faktisk litt “unormalt” og møte en 15 åring som ikke har hatt seg en..
      Så herregud, ikke begynn og lag så mye oppspinn, på grunn av det.Men det er klart Stine ga kanskje ikke så mye “hint” i at det var ironi. Men helloo? hun tenkte vel ikke at noen faktisk var så dumme og ikke skjønnte det, men tydligvis det bemerker seg!
      -Sandraangela<3

    79. Hun er snart 18, hun må få gjøre det hun selv ønsker, leve livet 🙂
      Og alle bør respektere hva hun vil og ikke vil dele på bloggen, og alt det der SKAL vi respektere!
      Tror ikke så mange av dere hadde ønsket å brettet ut hele privatlivet deres på nettet, noe må man jo ha for seg selv 🙂
      Så stå på Sophie! ;*

    80. Kjenner jeg blir oppriktig FORBANNA av mange av kommentarene her. Det fins millioner av mennesker som røyker, helt ned i 13 års alderen, og denne jenta er 17? Uansett.. Hva så?! Jeg kjenner attpåtil folk som også har fuckfriends, om denne jenta skulle ha en eller flere, jeg sier det igjen. HVA SÅ?! Det angår ingen enn henne selv. Regner med de som kommenterer akkurat det, aldri har hatt sex, eller får for lite! Jeg har selv en kjæreste, og har aldri vært i den greia der, men det er meg. Sist jeg sjekka, er vi alle vidt forskjellige personligheter og har forskjellige livsstiler.
      Livet hennes skader verken meg eller dere, og alt dette velger hun helt selv, jeg skjønner ikke hva som gir dere rett til å fortelle henne riktig og galt på alt? Ikke minst mas om abort. Skjerp dere. Regner med det er de aller minste som spør titt og ofte om det. Men selvom man har en blogg, betyr ikke det at man skal dele alt på kryss og tvers. Jeg leter etter ett ord, skal vi se.. jo, PRIVATLIV!!
      Den er ikke fratatt selvom man har en blogg. Get real, jeg er flau på vegne av mange av dere.

    81. Hvis det var en ting som ikke var uklart her, så var det ironien, den kunne man se med en gang! herregud folkens!

    82. ble litt forvirra.. 1 ting er sikkert, jeg respekterer deg og ser opp til deg!
      Du virkes ut som en jente med bein i nesa, og en utrolig strek jente Sophie.
      Men av og til så skriver både du og vennene dine med ironi og andre ganger ikke.
      Så den saken med røyking,abort og voldtekt.
      Jeg vet egentlig ikke helt om det var ærlige svart eller om det var ironi.
      Den med voldtekt og abort, virket litt ut som om kunne være sant.
      Jeg mener, det er normalt og røyke osv. Men kan du ikke bare si det om det faktisk er sant?
      Og abort og voldtekt. OM det skulle vist seg og være sant at det har skjedd, så er det nok utrolig vanskelig og snakke om. Det burde egentlig alle skjønt.
      Men om du føler for det, kan du ikke se om du klarer og skrive et ærlig innlegg om hva som er sant og ikke.
      Du har et liv utenom bloggen, men siden det er blitt tatt opp en del ganger hadde det vært litt kjekt og fått et orgentlig svar som vi VET er Sophie som svarer på og at det er ærlig.
      Uansett stå på Sophie, du virkes utrolig hærlig ut 🙂

    83. Hei 🙂 vet ikke om du leser kommentarene dine jeg men prøver meg allikevel, 🙂 jeg er innom bloggen din hver dag for å se, det har liksom blitt en vane 🙂 jeg er 25 så mye av det blir jo litt så som så for meg men er jo ikke noe å klage på det. Jeg som leser 🙂 syntes du virker som en ordentlig jente jeg, du må jo få være sånn du er 🙂 å til dere andre som kommenterer her: seriøst det går virkelig ikke Ann å kommentere om hun har hatt abort el ikke, voldtatt el ikke. Det går virkelig ikke Ann å blande seg inn i hennes liv sånn. Nå må dere gi dere. Selv om dette er Internett så er hun et virkelig menneske. Skjerp dere!!! Å om hun røyker og mener det er dumt av folk å røyke så mener hun det alle som snuser og røyker mener at unge mennesker ikke bør begynne med det. Kanskje hvis dere var litt eldre i hodet så hadde dere forstått det i stedet for å hakke på folk for ingen ting. Ha en fortsatt fin dag til deg sophie 🙂 vær den du er å vær stolt av det 🙂

    84. Kathrina: og det er hverken drikkinga eller røykinga æ blir flau over dett naut! men alt.absolutt alt.snakk om og DRITE seg i helhet ut på en blogg.say no more…

    85. Det definerer ikke Sophie som person fordi om det står at hun røyker, hun er jo akkurat den samme! Hun er også den samme idag som hun var for tre uker siden om hun har blitt voldtatt og tatt bort! så slutt å gå amokk på henne på den måten, dere elsket henne helt til det sto at hun røykte! Jeg røyker selv, men det er ingen som “hater” meg fordi, det er mitt valg, right? 🙂 Stå på Sophie <3

    86. Hva er galt med å være ærlig? Og voldtekt og abort har hun skrevet et innlegg om før, bruk GOOGLE, folk

    87. fysj ! jeg synes de var bra at venninna svarte for Sophie hadde nok ikke svart på alle disse selv. men litt bedrittent av hun også !! dere er sex gale

    88. http://twilightfrida.blogg.no/
      Hei og velkommen inn i Fridas gale verden! – selv om bloggen min egentlig er som alle andres. Jeg er 13 år gammel, befinner meg 165 cm over bakken og går i 8. klasse i den lille byen Harstad. Jeg har blogget siden høsten 2009, da var jeg altså 11 år gammel. Med to slektninger på topplista på blogg.no gjør jeg selv kan med denne her lille bloggen, og her blogger jeg om tanker, meninger rundt forskjellige emner, og hverdagen min. You’ll make my day hvis du følger med videre!
      (Noen spurte om det var greit – hvis det er noen blogglesere som har lyst så er det bare å legge meg til på Facebook – Frida Marie Steen Isachsen.)

    89. Som tidligere nevnt her: Det er så forferdelig respektløst å spørre om at det er sant at hun ble voldtatt! En ting er at det er noe som er privat,veldig privat. Det er ikke sikkert at det er noe hun liker å snakke om, og det kan hun få bestemme selv. Det er TOTALT unødvendig å grave så dypt, det kan treffe et svært ømt og sårt punkt hos Sophie, det er vel ikke det dere vil, å såre henne og påføre smerte? Om det er sant eller ei, det får være noe ubesvart. Å bli voldtatt er noe som kan ødelegge et helt liv, selv om det bare er en ting som har skjedd. Det er jo riktignok ikke bare en ting, men en alvorlig ting, Det er noe så privat og sårbarrt og ømt, at det er HELT unødvendig å spørre. Det er virkelig synd på Sophie, som nermest blir tvunget til å fortelle om det! Om hun tok abort, er også privat, ikke press henne til å si noe om det! Ikke treff det såre punktet…
      Det er forferdelig uigjennomtenkt og nesten litt barnslig og umodent å spørre om slikt. Jeg har ikke blitt utsatt for noe slikt, og kan ikke engang tenke meg hvordan det måtte føles, det er det GANSKE klart at dere ikke vet noe om heller…

    90. Hva er vitstsen med å spørre om slikt?
      Sophie har faktisk et privatliv også…
      Tenk dere om!
      Sophie er ei heilt fantastisk Jente♥
      Ingen blogger slår henne!!♥
      ♥!Sophie du er best!♥

    91. HVORFOR RØYKER DU HASJ???? HERREGUD… FOLK SKRIVER HER AT DU ER GAMMEL NOK TIL Å BESTEMME OM DU VIL RØYKE ELLER IKKE, MEN HASJ ER FAKTISK ULOVELIG!!!!
      JEG VET AT SOPHIE RØYKA HASJ PÅ EN FEST FOR NOEN UKER TILBAKE. FACT!

    92. Mista liksom litt respekten for ho.
      Om det liksom e ironi, så skriv fks. tulla ittepå ellerno??
      Me som lesarar blir kansje litt forvirra? skjønne dåke ka eg meine?

    93. et tips til SOPHIE, få deg ordentlige venner.
      trist å se at noe så privat som abort og voldtekt blir så og si bekreftet av “venninna” di.
      masse lyke til i framtiden.. håper du ditcher denne jenta og finner deg jenter som har litt i hodet og som ikke legger ut slike ting om deg.. du ser sikkert ingenting galt med det selv.. men om noen år så vil denne jenta garantert ha dolket deg i ryggen utallige ganger. lurer på hva hun sier bak ryggen din om hun skriver d hun skriver nå.. uffamei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg