candyking = me

Har brukt kvelden på å pakke litt, skal jo dra bort i morgen og blir borte en natt. Er alltid så vanskelig å pakke da for jeg føler alltid jeg tar med for lite uansett hvor mye jeg tar med meg – til og med til korte opphold. Vi skal på en slags “roadtrip”, altså jeg, Amanda, Anne-Sofie, Kasander og Martin. Jeg skal på besøk til Bardu og de skal kjøre meg dit, tar vel 2 timer med bil. Koooseliig! Nå skal jeg se videre på the voice med mamma  Og så tenker jeg på å gå å legge meg..

Er i alle fall glad jeg ikke skal ut å fly i morgen, har helt angst for det! For 3-4 år siden var jeg faktisk med i noe som nesten var en flyulykke, ene motoren tok fyr og det sto flammer ut, sykt skummelt! Håper jeg slipper å oppleve noe slikt igjen.. Var virkelig så vidt!

Forresten, tror det er noe feil med kommentarfunksjonen eller har dere bare blitt sykt sløve..? Send meg mail på [email protected] om du har problemer og eventuelt HVA som skjer så skal jeg prøve å få fikset det. 

Snart ferdig med pakkingen, føles godt! 

Og aaalt dette er mitt for i kveld, yeey! candyking = me

91 kommentarer

Siste innlegg