The gang

Endelig “hjemme”! Vi har fått gjort litt av hvert, først tok jeg og Stine med oss lillesøsteren hennes ut i bakhagen for å ake litt! Jeg var fotograf og tror aldri jeg har ledd så mye før i hele mitt liv, fikk noen syke blinkskudd av Stine som jeg desverre aldri blir å få vise på bloggen.. Men noen av de kan dere jo få se her!


Etter det gikk vi inn for å skifte og sminke oss litt før vi satt oss på trikken ned til byen. Møtte en del venner å dro for å spise Sushi som jeg aldri har smakt før i hele mitt liv! Og tja, hva skal man si.. Falt ikke HELT i smak hos meg i alle fall, og ble nok første og siste gangen. Vi får se, ser ikke helt poenget med å prøve å tvinge meg selv til å like mat bare “fordi”. Men det var veldig koselig da!

Stine og Bjørn Erik

Halvor og meg 

Stine og Fanny 

Hele gjengen! ♥

Hahaha Tuva smakte sushi for første gang “faen det smake tran”

Axel og meg!

 

67 kommentarer

Siste innlegg