Lever enda

Jeg er enda i live, for å si det mildt ble det en del kø på tur til Drammen og ting tok en god del tid. Er godt å være på plass på hotelrommet nå! Jeg skal snart gå over til Therese og Renate sitt hotelrom på “besøk” og så pynter vi oss vel litt til kvelden da vi skal ut for å spise.

Litt generelt om helgen til dere som har lurt; jeg blir her i Drammen til i morgen tidlig, får se om jeg skal være med på photoshoot her eller ikke ettersom jeg manglet det vi skulle ha på oss (langkjole vil det si, men hvem på 17 år eier en langkjole når man er 1.60 høy…) og jeg sover på rom med Tuva Willassen! 

 

Får ikke til å overføre bilder av en eller annen merkelig grunn..? Håper det ikke fortsetter slik hele helgen, men heldigvis er det fult av bloggere her jeg kan låne bilder av hehe

61 kommentarer

Siste innlegg