Godmorgen!

Godmorgen til dere! 

Hadde en utrolig herlig natt, selv om det ikke ble så mye søvn på meg.. Lå i sengen og spiste brownies og så på “Petter elsker Mari” og “Linni”. Er vanligvis ikke så fan av slik reality men de programmene der er virkelig supersøte og jeg ler for meg selv mange ganger i løpet av hver sending, så det anbefales å følge med på om man er i litt dårlig humør! Sto opp i morges og tok selvbruning og smurte meg inn med fuktighetskrem, er så herlig når man er så godt forberedt på en dag! 

Men dagen fortsatte ikke sånn.. Mistet ikke bare en men to busser, og den siste kom aldri så det endte med at jeg sto ute i nesten en halvtime og ventet på ingenting.. Nå skal jeg slenge på meg skoene før jeg skal vente på ENDA en buss. Ønsk meg lykke til! 

Denne kaken her… Jeg har ikke ord, den er så latterlig god. Løp og kjøp! 

Utenfor soveromsvinduet mitt. Winter wonderland ♥

Se for en annerledes hårfarge håret mitt får med “naturlig” lys i forhold til blitz! Litt mer sånn rødt, haha. Vet ikke om jeg liker eller hater det.. 

58 kommentarer

Siste innlegg