søndag +sminkefri videoblogg!

Ja, da var det Søndag igjen altså.. Og jeg har ikke klart å bevege en muskel i hele dag, gikk ut av sengen en eneste gang og det var når jeg fikk lyst på brownies (haha det er så typisk meg). Nå er jeg sulten igjen så trenger vel ikke å drøye den lenge før jeg går ned igjen på jakt etter mat – med andre ord cheesdodles. Sovnet også i sta med pcen på fanget, heldigvis ringte telefonen min slik at jeg våknet om ikke kunne heg nok fått problemer med døgnrytmen som vanlig… Nok et dypt innlegg fra meg! 

Haha meg nå… Slapper av bak pcen

Var jo som sagt sminkefri før i dag, og da laget jeg like gjerne en videoblogg til dere! Hadde riktignok tegnet på meg øyenbrynene og litt gammel mascara satt på fra dagen før. Men dere skjønner ♥  Får også ofte spørsmål om hvorfor jeg sminker meg om jeg er syk/bare skal være hjemme men det er selfølgelig for å blogge for dere, og da vil jeg jo føle meg så bra som mulig! :) 

HAHAHAHA EKSTREMT HELDIG MED STARTBILDET PLEASE TRYKK PLAY FORT!!

 

110 kommentarer
    1. haha, du kan jo gjør noe mer interessangt enn å sitte å klage å leke barbie, haha sorry jeg liker deg ellers men av å til kan du gjøre mer ut av videoene

    2. SERIØST?? hvorfor går ikke du mer uten sminke??? du er jo mye penere naturlig!! du er kjempe pen<3 digger deg og bloggen din!

    3. Fy så meningsløs videoblogg! Du stirrer jo bare på deg selv og pirker på både hår og ansikt.. Så kleint

    4. Sophie, du var bare utolig søt og pen uten sminke det må jeg si:)
      Kjempe pen jente og det mener jeg fullt og helt!
      Ikke bry deg om de dumme kommentarene, du er helt nydelig.
      Jeg vet jeg kjenner deg ikke i det hele tatt, og at jeg bare er en liten dum 14 åring, men du er et stort forbilde Sophie!

    5. Så pen du er!
      Men videoen var helt meningsløs, du ser jo bare på deg selv hele tiden, og klager på deg selv.

    6. hva var meninga med å dra ned toppen i videobloggen? haha “puppene mine har ikke forsvunnet assa! har bare på meg genser!” lol

    7. æ vil bare sei ifra, men eg håper du har reist til en piercingsted eller der du tok den og høre om piercingen, sia det er i tonga so kan det vær utrolig farlig, he jo lest om folk som he fått kreft og folk har dødd, men ja betennelse i tunga e ikkje nokka bra!

    8. Jeg digger bloggen din and so on. Men herregud så du gjør deg til på videobloggene dine, det der var bare kvalmendes å se på. Du sitter bare å klager og ser på deg selv, tar deg i håret og drar ned genseren noe som jeg også mener var helt meningsløst? Du liker deg selv uten sminke og du gjør deg VELDIG tydelig på det. La vær med det der.. Herregud, jeg ble jo flau da jeg satt å så på den.

    9. Hei Sophie:)
      Fin blogg du har, bare et lite tips når du lager videoblogg så prøv å ikke se på deg selv på skjermen hele tiden. Merker at du blir veldig ufokusert når du gjør det, og det blir litt slitsomt for den som sitter å ser på. Mye bedre om du bare sier det du har å si så kan du se på det vakre ansiktet ditt etterpå:) For du er en skjønn jente, tilogmed uten løsvipper ja;)
      Håper det var konstruktivt og hyggelig nok til at det blir tatt i betraktning.
      Klem fra meg:)

    10. Du var pen uten sminke! Eller, uten løsvipper rettere sagt! 🙂 Og merket ja, at du var hes for du hadde mye lysere stemme og sånn, skikkelig søtt og med dialekten din 🙂
      Ja, og fine bilder da, haha spesielt det med pcen på 😀

    11. Du trenger virkelig ikke å bruke sminke du! Du er utrolig pen, og sminka er bare bortkasta på deg! Nydelig, smarte, snille Sophie 🙂

    12. Du så kjempe fin ut uten sminke! 🙂
      Men syns du burde bli litt bedre på og videoblogge. Litt kjedelig for oss å høre på at du klager over ting osv..

    13. Jeg bare lurer på HVEM om egentlig er BESTE vennen din, og hvem som er blant dine nærmeste! Jeg mener, tenk over ordet BEST… Hvem er best? Over alt så står det liksom “verdens beste” til forskjellige personer, og jeg henger virkelig ikke med… Det må være litt forvirrende for vennene dine også; den ene dagen er “hun” best, og den andre dagen “hun”

    14. Eg blir helt flau av videobloggene dine for tiden Sophie.. Det eneste du sitter å sier er “ååååårh, jeg er så stygg… åårh, jeg har ikke sminke på”. Hva var meningen med denne videobloggen, EGEntlig ? FLAUT !
      Men for at du ikke skal tro at eg er en av de som bare slenger drit, så skal du vite at eg liker deg og bloggen din.. Men syns den i det siste har vært veldig meningsløs.. jaja.. STÅ PÅ !

    15. Jeg blir virkelig oppgitt over dere som kritiserer Sophie hele tiden. Det er stygge kommentarer på vært eneste innlegg hun skriver!
      Er det virkelig så tilfredstillende å slenge dritt hele tiden? Klage på utseende, oppførsel, bilder, kropp, og til og med klage på at hun ikke gjør så mye ut av videobloggene hennes?
      Jeg leser denne bloggen ofte; og jeg digger måten Sophie står fram og er seg selv. Men hver gang jeg leser bloggen hennes er det noe som irriterer meg. Og det er alt det negative som blir kommentert.
      Det er også som at noen av dere mener at hun må skjerpe seg, og bli et godt forbilde; fordi hun er på topplisten. – Hun er den hun er. Hun er ungdom!
      Selvfølgelig skal hun få lov til å reise ut å feste og ha det gøy. Sikkert 70% av ungdommene i norge under 18 år gjør det, så hvorfor skal ikke hun få lov til å gjøre det?
      Helt fra da denne bloggen startet opp har hun blogget om livet sitt, og det som faller inn. Jeg regner med at før hun kom på topplisten blogget hun også om kvelder som var fylt med alkohol og venner .. så hvorfor skal hun slutte å gjøre det bare fordi hun får flere lesere?
      Om folk ikke liker bloggen hennes, innleggene hennes og hva hun driver med i livet sitt; hvorfor gå inn på blogg.no og trykke på Sophie Elise da?
      Så slutt å kritiser. Herregud, er så tåplig 🙂
      – Forresten, kjempefin blogg, Sophie! Bare fortsett å vær deg selv! :-))

    16. Og alle frekke kommentarer til venninnene til Sophie som er med på bilder her på bloggen. Hvorfor si så mye stygt? Og siden en person allerede har sagt at h*n syntes for eksempel øyenbrynene og håret til jenta i forje innlegg, er SÅ stygt, etc. Hvorfor må flere ti-talls personer etterpå skrive akkurat det samme.
      Unødvendig med en kommentar. Unødvendig med alle de andre også.
      Også er det fryktelig lattelig at flertallet av de som skriver frekke kommentarer står som anonyme!

    17. Oi du var seriøst pen uten løsvippene 😉 Trenger ikke å bruke det du vettu siden du har så fine øyevipper. 😀

    18. Syns du er kjempesøt uten sminke, jeg! Men forstår jo at det er “skummelt” å legge det ut på en så stor blogg =)
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra flere daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. LIZBETHOSNES.COM

    19. Du er kjempe søt uten sminke men om du ikke føler deg fin uten så hjelper det ikke at noen sier at du ser bra ut uten sminke 🙂

    20. Du var kjempe pen uten sminke, du forandra jo ikke deg selv i det hele tatt.<3 Men helt ærlig er det vits i og bruke løsvipper hver eneste dag, da blir det jo ikke noe forrskjell mellom hverdag og fest. Men uansett Hjertlig hilsen fast leser! <3

    21. når du videoblogger, kan du plis fokusere på det du skal si da og ikke sjekke hvordan du ser ut fra alle forskjellige vinkler? irriterende, just sayin

    22. Uten sminke? Man ser jo lett at du har sminke på, haha. Uten løsvipper ja, men ikke uten sminke. og gjør deg liiiiiit mer til da;-)

    23. Meningsløs video, blir litt flau. Du kunne vært så mye bedre om du ikke var så fisefin bærte… Liker bloggen din da, men IKKE videobloggene

    24. du burde vikelig ikke vise puppene dine så mye frem.jeg sier dette for din skyld,ikke fordi jeg er sjalu eller frekk.jeg å har store pupper,men viser de ikke masse frem på internett fordi jeg vet at det kan ha konsekvenser senere.hvem som helst kan gå inn på bloggen din og kopiere bildene dine og hvem vet hvor de ender opp,når du skal få deg jobb er det også enkelt for de å finne deg på nettet.vis de fram,men ikke for mye:) vær fornøyd med deg selv,du er jo nesten perfekt ;))

    25. du var utrolig mye pener når du ikke bruker så mye sminke! vart overasket nesten, siden du alltid sier hvor jævli du ser ut uten sminke! det jeg sier nå er ikke vondt ment.. men du ser mer jævlig ut med den sminken du bruker til vanlig. du burde begynne å bli mer naturlig. du sier alltid at du er fornøyd med hver du er osv, hvorfor da prøve å gjøre deg beedre? hvorfor ikke droppe det tykke laget med fet og ekkel sminke som gir det urenhud og tette porer? hvorfor ikke droppe all den ekkle selvbruningen som lukter for jævlig, og all den solariumen som kan føre til kreft? hvorfor ikke droppe extantions (eller hvordan det skrives) når ca 70% av leserne dine likte deg uten de? du er så utrolig mye penere naturlig!
      det er ikke pent når du er blitt så brun at du ser grå ut! det er vell ikke det du vil? du vil vel heller ha en fin og gylden brunfarge som ser NATURLIG ut?
      dropp løsvippene, de er bare bortkastet penger, og tror ikke øyenvippene dine har så utrolig godt av det..
      dropp extantions, mye finere med korthår!
      håper dette ikke sårer deg, det er ikke poenget med at jeg kommenterer det! jeg tenkte bare at siden jeg er fast leser, skulle for en gang skyld legge igjen en kommentar om min mening. og du sier jo selv at man bør si det man virkelig mener? 🙂

    26. “heiaa, æ heiter sofie, men du må si sophie da for ellers høres det så dumt ut, ihihihih. Æ ær ei falsk barbie som alltdi prøva å trøkka puppan mine så lagt oppi skjermen som mulig, å æ laga støgge videobloggar dær æ seie at æ ikkje ha sminke, men så har æ masse, også sjækka æ heile tia korsen æ ser ut, noe som e irriterandes for dåkker men det dritar eg i, men egentlig ær det ikkje nokon vits å sjekke korsen æ ser ut, for æ ser heilt forjævlig støgg ut uanset”
      just sayin

    27. du var utrolig mye pener når du ikke bruker så mye sminke! vart overasket nesten, siden du alltid sier hvor jævli du ser ut uten sminke! det jeg sier nå er ikke vondt ment.. men du ser mer jævlig ut med den sminken du bruker til vanlig. du burde begynne å bli mer naturlig. du sier alltid at du er fornøyd med hver du er osv, hvorfor da prøve å gjøre deg beedre? hvorfor ikke droppe det tykke laget med fet og ekkel sminke som gir det urenhud og tette porer? hvorfor ikke droppe all den ekkle selvbruningen som lukter for jævlig, og all den solariumen som kan føre til kreft? hvorfor ikke droppe extantions (eller hvordan det skrives) når ca 70% av leserne dine likte deg uten de? du er så utrolig mye penere naturlig!
      det er ikke pent når du er blitt så brun at du ser grå ut! det er vell ikke det du vil? du vil vel heller ha en fin og gylden brunfarge som ser NATURLIG ut?
      dropp løsvippene, de er bare bortkastet penger, og tror ikke øyenvippene dine har så utrolig godt av det..
      dropp extantions, mye finere med korthår!
      håper dette ikke sårer deg, det er ikke poenget med at jeg kommenterer det! jeg tenkte bare at siden jeg er fast leser, skulle for en gang skyld legge igjen en kommentar om min mening. og du sier jo selv at man bør si det man virkelig mener? 🙂

    28. hei hei 😀
      ikke for og vere frekk men jeg skjønner ikke hvorfor du legger ut en videoblogg av deg selv som bare prater om deg selv uten sminke O.S.V
      skulle bare si det ;D digger bloggen din!

    29. Du e my søtere og finere med så lite sminke Sophie <3
      Folk vil ta deg mere serigjøst hvis du går med lite sminke <3
      Det er greit og lizzm bruke maskara Osv <3
      Du er kjempesøt <3333

    30. Gi jenta en pause! Dere trenger ikke skrive slike kommentarer om hvor stygg hun er og hvordan hun oppfører seg på videoene hele tiden, kansje dere mener det konstruktivt med det er ikke det hvis dere kommenterer den samme hele tiden, da gjør dere det bare for å henge ut Sophie og det er det ingen grunn til.
      Digger deg Sophie bare fortsett med å være deg selv ;* digger deg både med og uten sminke <3

    31. Du kunne bare dratt opp dyna eller noe i stedet for at du MÅ ha med mye kropp på hvert bilde.. Sett det før, så er ikke det de fleste er ute etter lenger..

    32. Kan du plis ta å legge ut et bilde av deg uten extensions og uten sminke? Alt for leserne vettu!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg